cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 18 април 2018 г.

К ОЙ И БОГ ?

Този въпрос ми беше зададен от душа , която е забравила , че преди много години ми е свидетелства ли точно за това : Кой е Бог ?
Сега , когато много добре познавам Бога , обещах й да Го попитам чрез Словото Му и СВЯТИЯТ Дух и да й отговоря по - най - правилният начин .
    Тази душа ме помни по физиономия , но като започнах да пиша Бог ми каза : " Тя не Ме познава , но Аз я познавам много добре . " И ми разкри някой тайни от нейният живот . И ми каза още : " Добре правиш пиши , за да четат всички , които не Ме познават , защото народа Ми от незнание по живо ! "- каза ми Св.Дух
И така : КОЙ Е БОГ ?
     СИГУРНА съм , че този въпрос вълнува много хора и затова въпреки , че много пъти съм писала , сядам отново да пиша .
Дано си отворят духовните очи на сърцето и да разберат , "  ТА ДАНО СЕ СПАСЯТ ! " - казва Господинът Дух .
" Кой Си Ти , Господи , Когото не познаваме ! " пита душата ви
Търси ме , покланям се , разнасяне , пренасяме и на кого ?
На онзи , Когото не познаваме .
Казваме , че вярваме , а не Го ПОЗНАВАМЕ !
    И сега като ап . ПАВЕЛ СЪМ принудена да ви запозная :
КОЙ Е БОГ !
САВЕЛ  знаеше , че има Бог и също смяташе , че Бог е един и е на небето , но гонеше учениците на Исус , защото той не познаваше Господ Бог - Който е Исус Христос .
И когато Бог допусна САВЕЛ да се срещне с Него САВЕЛ се ослепи от Неговата светлина и Го попита:
" КОЙ СИ ТИ ГОСПОДИ ? " , и светлината му отговори : "  Аз съм Господ Бог , Когото ти гониш ! "
    Тогава при тази среща САВЕЛ позна Кой е истинският Бог .
Онзи , Който е Светлина , огън изпояждащ срещу , Когото не можеш да питаш , Онзи , Който е жив и може да ти говори , Онзи , Който те обича и е готов винаги да ти прости греховете направени в незнание , Онзи , който наранява , но може и да изцелява съвършенно .
Пиша за тези , които все още нямат среща с Бога и за онези , кой ти си мислят , че Бог е един , старец , който се седи на трона в небесата и не го е грижа , че ние страдаме , боледуване , изтрепваме се и т .н ........
Аз да ви кажа никога до 30 годишна възраст не съм се интересувала Кой е Бог ? Къде е Бог ? Жив ли е , не е ли ?
Но една съм правила ?
Търсила съм Истината за доброто и злото .На различни места ....
Във филмите , в книгите и в живота . И сега разбирам , че това търсене ме доведе до срещата ми с Исус , Който ми каза : " Ела в Моя молитвен дам и там ще намериш Пътя , Истината И живот за Твоята душа .Там ще срещнеш истината и ще намериш Моят Мир за твоето сърце . "
И така : Бог е жив и съществува !
Бог е любов и името Му е любов - казва Словото .
Бог е Светлина - казва ап.ПАВЕЛ
Бог е Истина , защото наистина , когато отидох в Божият дом намерих мир и тишина за моята душа .
Искам да ви споделя нещо от моя християнски живот накратко - свидетелства от моето благовестие в света :

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.