cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 19 май 2018 г.

КОЙ Е ТВОЯ ВЪЗПИТАТЕЛ ?

    Евр .12 : 5 , 6

" Сине Мой , не презираш
наказанието от Господа ,
нито отпадай духом, когато
те изобличава Той ; Защото Господ бие и наказва  онзи ,
когото люби и бие всеки син ,
когото приема ! "

     Всеки претендира за себе си за някакво възпитание .
Всеки предпочита да дружи с възпитани хора .
Но къде да ги намерим днес ?
Света е изпълнен с високомерие , горди , надменни и себелюбиви
" личности " .
Толкова " възпитани " , че да те е страх да общуваш с тях .
Да имаш възпитан приятел се изисква и ти да покажеш някакво възпитание .
Но възпитанието в света е едно при Бога е друго .
Ще попита някой ": " Как така ?
Нали е важното да си възпитан ? "
   Не скъпи приятелю . Не е достатъчно да демонстрираш възпитанието си , по - важното е да покажеш кой е твоят възпитател и плода от твоето възпитание .
Доброто приятелство с възпитани хора дава добри плодове .
    От тук идва и въпроса : " Но как ще позная кой приятел е възпитан и с кого да дружа ? "
По Духът чрез , Когото говори устата им и от " Родителят " на твоят приятел .
     В света във възпитанието на нашите деца дейно участие и надмощие във възпитанието взема " Бащата на лъжата " И ние християните знаем кой е той :
САТАНА
ТОЙ Е ЛЪЖЕЦ , УБИЕЦ , РАЗРУШИТЕЛ .
Затова и нашите деца , пушат , пият , самоубиват се , развеждат се и т. н....Да не говорим за плодовете на възпитанието в света : " От лоши по - лоши ! "
И такъв може ли да ти бъде приятел . МОЖЕШ ЛИ ДА ОЧАКВАШ НЕЩО ДОБРО ?
    Но , Библията говори за едно превъзходно приятелство с възпитани личности , чиито Баща и сам Бог .
БОГА НА ЛЮБОВТА И ИСТИНАТА !
НЕБЕСНИЯТ БАЩА НА БОЖИЕТО СЕМЕЙСТВО .
БОГ , КОЙТО ВЪЗПИТАВА СВОЙТЕ ЧАДА ПО ПОДОБИЕ НА НЕГОВИЯТ ОБРАЗ И ПОЗОБИЕ .
Бог , Който идка да ни види променени и трансформирани в ЛИЧТОСТИ , с които да се гордее .
Библията е изпълнена с мъдрости , съвети и наставления от нашият любящ Баща , Който с такава любов ни възпитава , че от нашето възпитание да се родят добри плодове : " Сине Мой!...Дъще Моя !!!! ...Възлюбени Мой ....Чуйте поука !...Следвайте Ме !....Учете се !...Обичайте се така , както Аз ви възлюби ! И т.н.... "
     Когато не следваме Божието възпитание , словото ни нарича
БЕЗУМНИ - защото без УМЪТ ХРИСТОВ ние изкривяване пътищата си и ставаме противни на нашият Господ Бог .
Всяко непослушание води до грях и страдание .А нашият Бог не иска да страдаме поради грях .
Защото Той победи греха на кръста .
Послушните на словото Му и внимателният на Неговият глас и воля Бог нарича - БЛАГОРАЗУМНИ !!!!
    ИСУС ХРИСТОС е нашият пример на послушание .И отлично възпитание . Не че се роди такъв , а защото Му беше вложено в сърцето ПОСЛУШАНИЕ КЪМ СВОЯ НЕБЕСЕН БАЩА , към
Неговите наставления и заповеди    .
Животът тук на земята не е перфектен . Всички хора са различни , всеки със своя характер и възпитанието според силите и способностите на свойте родители .
Но истината е , че всички имаме едно желание : Да общуваме с ако ще един приятел , но той да е добре възпитан .
Това е нашето човешко желание .
Защо ? Защото приятелството с възпитан човек носи много промяна в живота на другият .
" Добрият и възпитан приятел знае какво има в сърцето на другият ,
какво трябва да направи за него днес и какво да направи за в бъдеще ??? ..."
В дружбата с възпитан приятел има СИГУРНОСТ И БЪДЕЩЕ !
И сега нека погледнем възпитанието от Божия страна .
Какво казва нашият Небесен Баща за нашето духовно възпитание , което има съвършенен характер ?
Бог , Който е нашият НЕБЕСЕН РОДИТЕЛ :
" ИСКАМ ДА ВИ НАПРАВЯ  ЛИЧНОСТИ !
БЪДЕТЕ ПОДОБНИ НА МЕН !
БЪДИТЕ ПРИМЕР ЗА ДРУГИТЕ !
БЪДЕТЕ СВЕТЛИНА ЗА СВЕТА !
БЪДЕТЕ СОЛТА НА СВЕТА !
БЪДЕТЕ БУДНИ И ТРЕЗВЕНИ !
БЪДЕТЕ МЪДРИ И РАЗУМНИ !
БЪДЕТЕ СВЯТИ , КАКТО АЗ СЪМ СВЯТ ! "
       " Помнете онези , които са ви били наставници , които са ви говорили Словото Божие и като се взиране в светлината на техният начин на живот ,
подражавайте на вярата им .! "
Тоест на доброто им възпитание .
     Днес станаха всички пастори , учители , всички възпитатели , всички наставници ....И това , което ми прави впечатление
младите пастори всички с Библии с позлатени страници , костюми и вратовръзки ....Добре !
Какво да кажа аз , " горката " като Библията ми се изпокъса от прелистване и тук съм 12 години " затворник " за Христа .
Страхувам се да си изгубя старата ми вярна " приятелка " , на от " Новата с позлатените корици още повече ме е страх .
Ще кажете защо ?
Защото нови Библии много и позлатени много , но на какво ни учат ???
Моята Библия говори за любов и да раздавам любов .
Говори да си почитам пастора !
Да обичам братята си , да не ги наранявам, да им прощавам .
Да работя с дарбите си и да ги почитам : " Защото искам да ти говоря чрез ДАРБИТЕ МОИ ! "- казва Господ Исус Христос .
Да отида там , където ме праща и смирено да върша волята Му .
Да полагам ръце за изцеление на всеки , който е в нужда независимо дали е вярващ или не .
Да обичам и врагът си , дори ако това е моят ЕХ съпруг .
Да обичам и циганите : " Защото и те са Мой народ ! " И т.н...............
Да се грижа за Неговият молитвен дом ! За градинката на Господа .
Да бъда помощник на пастора .
Да следя за реда в църквата .
Да бъда добра учителка на сестрите ми и добра майка на всички по млади братя и сестри .
     Моята Библия ме възпитава , но и изобличава и поправлява :
Моят Бог ми показа колко много ме обича и какъв добър Баща ми е .Но Той ме научи и на страх Божии :
" Внимавайте какво говорите .За всяка празна дума ще отговаряте
Не съдете , за да не бъдете съдени .Не пожелавай чуждо нещо , което не е твое !
Не лъжи ! Не одумвай ! Срещу Божии помазаник не заставай !
Почитай мъжът си като глава на семейството ! ...И........ Т.н.............".
Защото Бог е любов , но и огън изпояждащ .
Ще те бия и наказвам за твое добро , както вашите бащи някога са ви били :  Евр .12 : 5 , 6
" Сине Мой , не презират
наказанието от Господа
нито отпадай духом , когато те
изобличава Той : Защото Господ
наказва онзи , когото люби и бие
всеки син , когото приема ! "
    Някой сигурно ще каже : " Какъв е този твой Господ Бог ?
Та нали Бог е любов ? "
Много днес с позлатените Библии говорят точно така : " Бог е любов ! Бог е любов ! "
" Да , ама няма любов  ! " - казва  Бог .
" Бог дава Своя Мир ! " - "  пък мир няма ". - казва Господ.
А за страх от Бога и дума да не става : " Защо плашат хората !
Та Той умря на кръста за нас от любов ! Той е любов , за какъв СТРАХ ГОВОРИМ ? "
Можем да си пеем , да си свиркаме , па защо и да не си поиграем ?
Но какво да играем .
Като Давид или онова хоро от света .Помазаният пастор можем да си го свалим когато си искаме и да си поставим този който ни е удобен , стига да имаме двама и трима свидетели . Той ще бъде подходящ за Бизнеса ни : " Пари , дрехи , храна , парти ...И... Т.н...."
Да ! За нищо на света не си подменям старата Библия от 1992 година и " старият " ми пастор , който тогава беше само на 23 години , но истината , която ме учеше тогава и до днес ми я повтаря : същата истина , онази , която е записана в " МОЯТА БИБЛИЯ ! "
" ИСТИНАТА , СЕСТРА ИСКРЕ И САМО ИСТИНАТА ЩЕ НИ НАПРАВИ СВОБОДНИ !
И две години , когато брата отсъстваше от града имах един стар пастор " царство му небесно " . Той казваше : " Имайте СТРАХ да не лъжете , да не краднете и да не отстъпите от Словото на нашият Бог , защото е страшничко ! "
    Да ! Нашият Бог е ЛЮБОВ и Той ни учи да градим семейството си с любов !
Да изявяваме името Му с любов !
Да служим на братята си с любов ! Да изцелявам с любов !
Да изобличаваме с любов !
И да търсим Неговата святост с любов , а не по принуждение .
Защото Бог ни възпитава и днес  ти казва приятелю : " Не отстъпвайте от любовта , но имайте в сърцето си и страха да не Ми съгрешавате , защото отстъплението води до лицемерие и грях , а когато дойде греха страха страва много голям .
" ВНИМАВАЙТЕ КАКВА ХРАНА ЯДЕТЕ ! " - КАЗВА ДУХЪТ ДНЕС
" НЕ СЕ ЗАКВАСВАЙТЕ С ЧУЖД КВАС !  НЕ СЕ УБИВАЙТЕ СЪС ЗЛИЯТ СИ ЕЗИК ! " - Защо да бъдете наказвани ?
" ЕТО КАЗВАМ ВИ ЧАДА МОЙ " -
казва Онзи , Който ви възпитава :
" Живейте по Духът Ми !
Водете се от Духът Ми !
Ходете по Духът Ми !...."
Словото казва още :
" Покоряване се на Словото и на Отца на духовете и да живеем според Неговата воля ! "
Евр . 12 : 9
" Защото Той ще ни наказва за наша полза , за да участваме в Неговата слава ! "
Ето Бог ти казва днес : " Стига се храни с мляко " , време и да минете на " твърда храна " !
До сега вече трябваше да сте учители , защото народът Ми " погива от незнание " , а имам още овчици да привеждам в кошарата Си ."
Ето нивата е узряла , а работниците са малко ! Няма време ! Четете ! Учете се , защото
Аз идвам скоро ! " - казва Духът на истината .
БЛАГОДАРЯ ТИ , БОЖЕ МОЙ ЗА ТОПЛИТЕ ДУМИ И ГОЛЯМАТА ЛЮБОВ И ТЪРПЕНИЕ , КОЕТО ПОКАЗВАШ КЪМ НАС ЧОВЕЦИТЕ .
БЛАГОСЛОВЕНО ДА БЪДЕ ИМЕТО ТИ , СЛОВОТО ТИ И ДЕЛОТО ТИ ОТ СЕГА И ДО ВЕКА !
АМИН !!!

    
     
   

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.