cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 23 май 2018 г.

|| ЧАСТ на КНИГАТА " ИЗВОР НА ЖИВА ВОДА "

 .ВТОРА КНИГА  ,  ИЗВОР НА ЖИВА ВОДА ,

УВОД/ИЗЛОЖЕНИЕ

Жива вода ; Жив Бог ; Живо слово ; Живо дихание; Жива река ;
Дърво на живот ; Вечен живот !
Всичко това в Книгата "Извор на жива веда " .
Автор : Искра Младенова
С водителството на Святий Дух .
    В тази книга ще говорим за живота .За онзи живот , който е действен , красив , щастлив и изпълнен с радост .
Живот , който да ти дава тласък да въриш напред .
Не знам какво точно ще пиша , но знам предварително какво ще бъде съдържанието на книгата .
     СВЯТИЯТ Дух ми каза : " Народът ми е жаден за " Живата вода " ! " НАРОДЪТ ми погива от незнание ! "
   Аз създадох небето и земята , реките и моретата , създадох и човека да живее в този свят щастливо .
Но как е днес ?  Пиши на народа Ми ! Разказвай на чадата ми за Моята истина , за Моята воля , за Моята любов .
Кажи им , че съм жив и живея , за да им давам живот и то живот в изобилие .
Разкажи им за Моята милост и състрадателното ми сърце .
Народът ми не Ме познава , защото " жетвата е озряла " , а работниците са малко .
Няма верни посредници между Мен и човеците .
Пиши , не спирай - казва Духът на Господа !
Пиши за ЧОВЕКЪТ !
" ЩО Е ЧОВЕК ТА ДА ГО ПОМНИШ ? " -.......
ЧОВЕЦИТЕ СА КАТО ТРЕВАТА , ДНЕС Я ИМА , УТРЕ ИЗГРЯВА СЛЪНЦЕ , ДУХА ВЯТЪР , ТРЕВАТА ИЗСЪХВА И СЕ ЗАГУБВА !
Няма я вече .
   Много пъти сме чували да казват за човека : " Беше , но вече го няма ! "
Да ЧОВЕКЪТ УМИРА и го няма вече . Забравя се като , че ли никога не е бил .
Така сме човеците : Бързо забравяме !
Но нашият Господ не забравя Своите чада . Онзи , Който беше и умря и на третия ден възкръсна от мъртвите и седна от дясно на небето да Своя Отец .
    Същият Този Господ е Жив и е между нас и чрез Духът Си се грижи за човеците .
Защото ни обича . Защото ни създаде по Свой образ и подобие и ни нарече Свои синове .
БОГ НЕ ЗАБРАВЯ ТВОРЕНИЕТО НА СВОИТЕ РЪЦЕ !
Той се грижи за живота ни тук на земята , а горе на небето е приготвил дом за всеки един от нас : " Това , което очи не са виждали и на ухо не е дохождало . " ........
" ЩО Е ЧОВЕК , ТА ДА ГО ПОМНИМ ? "........Той е направен малко по - долен от ангелите с образ подобен на Своя Създател и с власт да владее над всяко живо същество тук на земята .
Направен от пръст , но оживотворен от Диханието на Господа .
Създаден да бъде ЛИЧНОСТ с дух , душа и тяло .
Привилегирован да бъде подобен на Бога !
Да носи Неговата сила и характер !Да се множи и преумножава и да се труди като дава добри плодове за Своя Бог .
ГЛАВНИЯТ ГЕРОЙ В КНИГАТА Е ЧОВЕКЪТ !
Той е " скъпоценен камък " в очите на Господа !
Личност - уникално сътворена за съвършен начин на живот .
    Книгата е предназначена за всяка душа , която търси истината , която обича живота и която е жадна за Божията правда и Неговата любов .
    Предназначена за вярващи и невярващи , богати и бедни , за болни и грешни , но едва ли ще бъде приета от горделивите и надменни " личности " в този свят
      Книгата е предназначена за онези човеци , осъзнали своята греховност , своята слабост и своята немощ .За отрудените и обременени човеци на тази земя .
Св.Дух иска да освежи душите им , да съживи сърцата им и да им даме кураж да вървят смело напред .
БОГ е Жив и иска чрез Духът Си и живото Си Слово да покаже своята любов на ЧОВЕКЪТ !
А това сме аз и ти ,
скъпи читателю !
Четете сайта ми докато успея да издам цялата книга !
Приятни мигове с " Извора на живата вода ! "
Сестра Искра Младенова
От гр. Лом обл.Монтана
България
   
  
    

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.