cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 4 април 2019 г.

Човек който отива на гурбет , не може да вземе божиите пари !

Човек който отива на гурбет , не може да вземе божиите пари !

     Чух този глас и се замислих : " Боже , какво искаш да ми кажеш с тези думи ? "
    " Вие Ме крадете !
Който не събира с Мен , не може да дели с Мен !
И който не работи за Мен , не може да яде от Моята трапеза ! "
    После седнах , разсъждавах и търсех отговор на много мой въпроси .
И Бог не се забави :
" Отвори Словото Ми и ще ти говоря . След това седни и пиши ! "
    " Народът Ми не познава Моята ИСТИНА ! АЗ СЪМ любящ Баща , щедър , ЖАЛОСТИВ И милостив и още и още , но Моят народ не само не познават Моята ИСТИНА , но и Мен Самият не Ме познават , затова и грешат и лесно ги манипулират .
Говори им Мойте думи , които много пъти ви говорих чрез Мойте избрани : " ПО - БЛАЖЕНО Е ДА ДАВАШ , ОТКОЛКОТО ДА ВЗЕМАШ ! "
     Веднага в умът ми изплува нашата " истина " : " Ние само искаме от Бога : да ни лекува , да ни намира работа с големи заплати , да ни купува коли , къщи , да ни намери най - достойният съпруг по възможност да е перфектен пастор с много пари , да омъжи дъщеря ми , да ми разреши проблемите и какво ли не още...и още......
Ако може и всички мечти в мислите ни да разреши , защото Той нали знае всичко каквото мислим .
И какво от това ?
Пак няма да сме Му благодарни !
   Нашето закоравело сърце винаги ще роптае и ще е недоволно .
Св.Дух ми каза още :
" КЕСАРОВОТО НА КЕСАРЯ ;
БОЖИЕТО НА БОГА ! "
" Което си е Мое искам си го ! "
Дори ние , които сме Негови , колкото и да бягаме от Него , от Неговата воля и Неговият път : " ЩЕ ВИ БИЯ И ЩЕ ВИ НАКАЗВАМ И ПАК МОЙ ЩЕ БЪДЕТЕ ! "- казва Духът на Истината !
    "АЗ РЕВНУВАМ ЗА СВОЙТО СИ : За Църквата Си ; за Духът Си , Който вложих във вас ; за това , че сте Мой , а се отдалечавате от Моето присъствие и се завличате по чужди учения и не добри / одобрени от Мене учители / ;" Ревнувам за парите Си , които ви давам , за онова , което се полага на Мен и за Моето дело , ревнувам за нивата Ми , защото жетвата е озряла , а работниците са малко ; ревнувам за Мойте верните , които изпращам до вас , а вие ги загърбвате , и търсите онези , които крият Моята Истина от вас ! "
" И не само парите , а храната , облеклото , дори и децата ви не са ваши , защото , ако Аз не бях ви ги дал нямаше да ги имате ! "
    И тогава дойде въпрос към мен :
" Кой на кого е длъжник ? Аз на вас или вие на Мен ? "
    О , Господи ,
Ти даде живота Си за мене , Ти проля кръвта Си за мене , Ти ми даде деца , които аз сама не можах да придобия , Ти ми даде работа , за която мечтаех и чаках цели 10 години ....
Благодаря ти , Господи !!
   Какво ни даде още нашият Спасител ?
Даде ни право да се наречем Божи чада , без да сме заслужили ; Направи ни наследници на Неговото царство ; Подари ни Нов живот , даде ти меко сърце и вечен живот !
Даде ни обещание , че ще бъде с нас винаги , през бури зли , през дълбоки води и " Дори през огън да минаваш Аз ще бъда с теб и няма да допусна да се опариш ! "
" Ще ви изцелявам , ще ви спасявам , на ръце ще ви нося да не си одарите ногата си о камък ...! "
НО КАКВО ПРАВИТЕ ВИЕ ? КАКВО ПРАВИШ ТИ ЧОВЕЧЕ БОЖИ ?- ни пита Господният Дух , ДНЕС ?
    Живеете за себе си , а Мене забравихте !
Живеете на гърба на другите и се криете "  под булото на вярата " , като си мислите , че Аз няма да видя . НЕ ! " НАПРОТИВ , НЯМА ЛИ ДА НАКАЖА ЗА ТОВА ? "
    КРАДЕТЕ МЕ !
КРАДЕТЕ Моята вяра !
Крадете Моето време , което Ми се полага !
Крадете Словото Ми и търгувате с него !
Крадете Духовното Ми пространство и го продадохте на политиците !
Да ! Крадете Ме !
Лъжете Ме , че Ме обичате , а в сърцата ви виждам само завист , злоба и омраза !
Състезавате се КОЙ НАД КОЙ И КОЙ ОТ КОГО ПО - БОГАТ !
И на чии гръб богатеете като не работите ?
НА МОЯ ! ДА ! НА МОЯ !
ОТ МОЕТО КРАДЕТЕ , ЗА ДА ЯДЕТЕ И БОГАТЕЕТЕ !    Искате от Мен , а когато трябва да давате Моето ви боли ! Защо ?
Не ми служите , на църква не ходите , намирате си причини , Словото ми не четете , волята ми не вършите !
"НЯМА ЛИ ДА НАКАЖА ЗА ТОВА ! "
КОГАТО ЯДЕТЕ ХЛЯБА МИ И ПИЕТЕ КРЪВТА МИ НЕ СТЕ ИСКРЕННИ С МЕН !
И какво си казвате : " Той няма да открие ! "
Надпреварвате се КОЙ НАД КОЙ ?
Искате да БОГАТЕЕТЕ , а забравихте , че това богатство ще изгние , заедно с телата ви в гробовете .
Имате цялото Ми Царство в небето !
И това забравихте .
Намерихет си - учители не по Моето сърце , а по - вашите !
    Не учи ли ви Моето Слово , че когато давате за Мен , 100% стократно ще ви се връща от Мен .
И който прави услуга на Мойте " малките " , на Мене услуга прави !
    Взимате пари от човеци и ги връщате с лихви , за което търпите и притеснение , а Аз ви давам много повече и не ви искам нито да ми връщате , нито лихви ви искам .
    Искам Си Моето ! Това , което Ми се полага . А то не е много , стига сърцето ви да е с Мен .
Но виждам сърцата ви се закоравели , угоени и затлъстели .
ЗНАМ :  ВЗИМАНЕТО С ДАВАНЕТО НЕ Е ЕДНО И СЪЩО .
Искам само да ви НАУЧА ДА ДАВАТЕ !
    Какво ми каза още Св.Дух чрез Словото  Си :
" Изпращам Мойте верните да ви учат на Моите истини , но вие ги презирате .
Нямате ги за нищо , имате ги за неприятели , и търсите онези , които ви търсят ревностно по не добър начин , но те желаят да ви отличат от Моите верните , за да търсите тях ревностно . Но Аз ги изпращам до вас , за да се ИЗОБРАЗИ МОЯТ СИН ВЪВ ВАС - Исус Христос !
Да познаете Моята истина и Моята воля и да ви изпълня с Моята свята любов и Моето присъствие !
Искам да ви ДОБЛИЖА ДО МОЕТО СЪРЦЕ !
Защото ви обичам и не желая никой за погине от заблудите на лъжеучители и лакоми работници !
     Чуйте чада Мой :
" Вие , който сте в чужбина, който се кръстихте в Моето име , който Ме вкусихте и видяхте , че съм благ , но Ме забравихте и станахте гурбетчии , чуйте що говори ДУХЪТ НА ИСТИНАТА :
" Вие , които не участвате наравно със всички мой чада в Моето дело , които не вършите с всички Моята воля И НЕ СЪБИРАТЕ СЪС ВСИЧКИ НЕ МОЖЕТЕ ДА ДЕЛИТЕ С ДРУГИТЕ МОЕТО , НЕ МОЖЕ ДА ВЗИМАТЕ ОТ БОЖИИТЕ ПАРИ И ДА ЯДЕТЕ НА МОЯТА ТРАПЕЗА ! "
    О , Господи ,
дай ни сили и мъдрост да разберем това ПОСЛАНИЕ !
Аз разбирам , че е за наше добро , но е трудно за изпълнение  !
Помогни на нашето неверие !
Благослови ни с мъдрост и разум , Татко наш !
Прости нашите слабости и укрепи ни да вършим Твоята воля и да вървим в Твоя път
СПАСИ ОСТАТЪКА СИ , БОЖЕ МОЙ  !
АМИН !!!

С БОЖИЯ БЛАГОДАТ И ЛЮБОВ :
сестра Искра Младенова

   
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.