cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 24 април 2019 г.

БЛАГОСЛОВЕН ГОСПОД , НАШИЯТ СПАСИТЕЛ !

БЛАГОСЛОВЕН ГОСПОД НАШИЯТ СПАСИТЕЛ

Пр .68 : 19 , 20 , 21
" Благословен Господ , Който всеки ден носи
бремето ни , - Бог , Който е наш Спасител !
    Бог е за нас Бог избавител .
И на Господ Бог /Ях Елoхим / принадлежи
Спасението от смъртта .
   Бог ще разцепи главите на враговете Си и косматото теме на онзи , който упорства в престъпленията си . "

    БЛАГОСЛОВЕН ГОСПОД ,Който умря на дървения кръст , за да победи смъртта и сатана - старовремната змия , която е самият дявол , който лъже , краде и убива Божиите чада , които Бог създаде за Свое притежание .
    БЛАГОСЛОВЕН ГОСПОД , Исус Христос , Който възкръсна от мъртвите , пръв плод на възкресението от мъртвите .
Исус , Който обеща да възкреси и нас всички ,
ония , които вярваме в Него и следваме Неговите стъпки , Словото Му и Го любим от сърце , душа и ум .
    " Благословен Господ , Който се грижи за нас Неговите чада и носи бремето ни всеки ден.
Вт . 32 :39
" Вижте сега , че Аз съм , Аз съм и няма друг Бог , освен Мене !
Аз умъртвявам и Аз съживявам ,
Аз наранявам и Аз изцелявам и няма кой
да избавя от ръката Ми !
 Защото вдигам ръката си и казвам :
" Жив съм Аз до века ! "
   Благодаря Ти , Святи Отче  , че жив Си и живееш в моето сърце ! " Благословен Си , святи Боже мой ! И слава и почит отдавам на Тебе и само  на Тебе !
    Нека всички заедно със семействата да кажем : " Жив си , Господи ! "
     БЛАГОСЛОВЕН ДА СИ ГОСПОДИ ЗА ВСИЧКО , КОЕТО НАПРАВИ ЗА НАС !
ЗА НЕЗАСЛУЖЕНАТА МИЛОСТ И БОЖИЯ БЛАГОДАТ !
    Братя и сестри , нека внимаваме на Словото , което Нашият Господ ни завеща и да го съхраним в сърцата си , казва Св.Дух , защото от него са изворите на живота ! - Пр.4 : 23
    Благодари ме Ти , Боже Господи , Който ни наставляваш чрез Словото Си и с Духът Си ни избавяш от всяко зло , като пазиш душите ни за вечния живот с Тебе на небе !
   БЛАГОСЛОВЕН да си Спасителю наш !
БЛАГОСЛОВЕНО да е Името Ти , в което Име имаме вечно спасение и съвършено изцеление ! Благодари ме Ти , за Твоята скъпоценна за нас кръв , която Ти проля на Голготския кръст , с която Ти омиваш всеки ден нашите грехове , за да ни направиш святи като Теб и по - бели от сняг !
Благодари ме Ти , за Твоя мир и за това , че Ти се грижиш за нас и нашите семейства !
Ти , Боже Си Живия Господ , Който беше умрял , положен в студения гроб и , Който на третия ден възкръсна от мъртвите , като първо се откри на Мария Магдалена и майка Мария , на свойте ученици и на още 500 души .
     И сега си близо до всеки един от нас , чрез Духът Си и стоиш пред вратата на всяко едно сърце и хлопаш с надеждата някой да Ти отвори , за да си направиш обиталище там .
И тогава Ти Си ни обещал в Словото Си :
" С тебе ще лягам , с тебе ще ставам , с тебе ще излизам , с тебе ще влизам .
И аз ще се грижа за теб и твоя дом .Само ми вярвай ! 
Аз ще бъда твоята майка и твоят Баща ! Ще се грижа за храната ти , за облеклото ти , за финансите ти и за децата ти до 1000 поколения напред !
Вярваш ли Ми ? Ако повярваш без да се съмняваш , всичко което поискаш от Отца ми в Мое име и по Неговата воля ще ти бъде дадено ! "
    Боже Господи , 
Ти си само на една молитва разстояние от нас !
" Призови Ме в ден на беда / извикай към Мен / и Аз ще те послушам и ще те избавя и ти ще ме прослави ! " - казал си в Словото Си : Пс .50 : 15
    Благодари ме Ти , 
че си нашият благ , милостив и жалостив небесен Баща !

    Моля Те , Отче ,
 в името на Твоя Еднородни Син Исус Христос , пази ни от зло , от примките на сатана !
 Прости ни греховете и слабостите и очисти ни в Твойта свята и пресвята кръв !
Докосни в тези дни на Твоето възкресение всяко едно сърце , което все още не Те е познало и онези , които дълбоко отстъпиха от Тебе изтръгни ги от огънят на дявола .
   Възстанови ни Татко наш !
 Твои чада сме Господи , чрез Духът Си и поради голямата Си милост към човешките синове .
    Защото, Ти умря за цялото човечество , та всеки , който повярва , че Ти си Синът Божи да се спаси !- Йн .3 : 16
    Благослови семействата ни , децата ни , децата на България и всички деца по света / пази ги от сатана / .
Благослови България , докосни всяко българско сърце .
Направи ни Твой народ .
Дай ум и разум на управниците и влезни във всяко тяхно сърце , чрез Духът Си , за да придобият страхопочитание и респект от Теб и да ни ръководят по Твойте правила ! Амин!!
Дай на непокорните ,  нечестивите и упоритите в своите престъпления нов шанс да се обърнат към Теб с покаяние и с ново сърце да вървят в Твоя спасителен път .
Благодаря Ти , Отче мой ,
 в името на Исуса Христа ! БЛАГОСЛОВЕНО да бъде Името Ти от сега и до века ! Амин !!!
Свят ! Свят ! Свят Си Господи , Боже наш ! Осанна на Висините и тук на земята и горе на небето !
Царю на царете и Господарю на Господарите !
Отдаваме Ти , слава , почит и благодарности , Спасителю наш !
Амин !!!

С братска любов
сестра Искра Младенова

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.