cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 28 април 2019 г.

ДНЕС Е ВЕЛИКДЕН

БОГ ГОВОРИ НА ЧОВЕШКИТЕ СИНОВЕ ;

Бог ти казва днес - (Исус)
Дете мое няма значение в каква ситуаця се намираш !! 
Отвори си сърцето за мене !!   
Да, аз искам да въЗкръсна в твоето сърце ! 
Да дойда заедно с Отец и Светия Дух, за да направим обиталище в твоето сърце ! 
Моля те позволи ми да го очистя и променя.
Да го направя меко и приятно ,благо изпълнено с Любов защото аз съм Любов !
Ако ти ми позволиш това?  ти обещавам !- че ще разбия медните врати на Живота ти в които си се затворил , и ще разчупя железните лостове на всеки твой проблем с който си залостен ! Ще вложа Духът си в теб и ще дойде свобода от всичко ,
за да почустваш моята Бащина топлина  и Любов !  Аз Господ твоят Бог ти обещавам всичко това - моля те Позволи ми да го сторя !!


Божи Дар Христов 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.