cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 2 май 2019 г.

СЪРЦЕТО МЕ БОЛИ

СЪРЦЕТО МЕ БОЛИ
Отче , сърцето ме боли !
Очите ронят кървави сълзи
Душата стене , умът крещи
Докога , Господи , докога кажи ?
Фалшивата любов сърцето ми разяжда !
Завладял е дявола , всички до един
Не може днес никому да вярваш .
Нищо , че всеки казва : Амин ! Амин !
Амин ! Амин , но промяна няма
Завист , злоба и измама
И лъжа голяма
Обзела е сърцата на част голяма !
Всеки лъже и кълне се в любов
Говорят много , небето ще ти свалят ,
Но фалша от лицето си не могат да отвалят .
Няма я онази топлина
Онзи лъч , онази светлина
Изчезна , скри се първата любов
Забравиха , че Ти Си нашият покров !
Всеки лъже , мрази брата си сега
Готови са да го предадат за някаква пара
Изчезна Твоят страх в техните сърца
И заблуждават себе си , че са Божии чада !
Очите ме болят ,
Сърцето ми кърви
От толкоз много „ истински “ лъжи ,
Никой себе си , не ще да разпознае
Лъжа е всичко , то се знае !
О , Господи , кажи ми , моля Те , кажи !
Докога , Господи с тез лъжи
Фалш и лицемерие цари
В сърцата на множество души !
Боли ме , Татко и Ти го знаеш ,
Човече Божи , бъди добър да се покаеш
Излишно е да живееш в лъжи ,
Иди при Бога и всичко Му кажи :
Кажи Му : „ Боже , слаб съм и не мога
Не мога сам да се очистя от греха ! “
Кажи Му :: „Татко , ела и помогни ми !
Живота мой , Те моля , промени ми !
Стига вече фалш и лицемерие
Ти , Господа не можеш излъга ,
Свали таз горда филактерия ,
Признай на Бога : „ Да се променя не мога ! “
Тогава Боже мой , моля Те слезни
Със Духът Святи освети
Таз душа що рони днес сълзи
Моля Те , Святи Душе , ела я утеши !
Без Тебе Татко , този свят не ще се промени
Моля Те , ела ни помогни !
Сърцето ми не може да търпи,
Този фалш , лицемерие , лъжи !
Да бъде името Ти , свято
Боже мой ,
Да дойде Тойта светлина !
Изпълни сърцата ни с милост и любов ,
И свии ни като пиленца под небесния покров !
Прослави се Татко , в нашите сърца ,
Направи ни любящи Твой чада ,
Направи ни силни , смели и единни в любовта ,
Без фалш и лицемерие на таз земя !
Амин !!!
1.5.2019
4:04
Искра Младенова
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.