cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 20 май 2019 г.

КАК СТОИ НАРОДА МОЙ ?

КАК СТОИ НАРОДА МОЙ ?

   Как стои народа Мой
на твърда основа , или
къщите на пясъка строят и си мислят , че с Духът вървят ?

Няма надежда без Христос ,
И основа друга , освен в Христа ,
Нито труд , нито старание ,
Ще ни донесе оправдание !

Върху твърд камък аз стоя ,
Върху Спасителя Христа Основи други пясък са !

На Него уповават се в
Тъмни и опасен час
Благодатта стига ми
Даже в най - страшните беди !

Когато дойде Той с тръбите глас
Как ще се намеря аз ?
Дали в правдата на Христа и непорочен
или в греха ?

О , да съм послушен аз желая ,
И на Бог да служа аз мечтая !
Не искам нищо от света Но на Бога мой да се посветя !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.