cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 20 май 2019 г.

Одобреният работник пред Бога

Одобреният работник пред Бога
2 Тим .2 : 14 - 26

    Събудих се и още в леглото се питах , а може би сам Бог ме питаше :

" Какво да направя днес за Бога ? " или " Какво ще направиш днес за Мен ? "
    Нямах отговор , но знаех , че трябваше да ставам и по най - бързия начин да отворя Словото .Знам , че там е отговора .
    И ето ме в 2Тим 2 : 14
" Така работи , че да бъдеш одобрена работничка от Мен , а не от човеци ."

РАБОТНИК , ОДОБРЕН ПРЕД БОГА !!!

   Разбрах !
Трябва да се уча ! Найстина дълбоко в сърцето си искам да съм такава : ОДОБРЕНА !
Хвалбите от човеци не ме радва .Знам , че някой дори лицемерно те хвалят , но ОДОБРЕНИЕТО НА БОГА ЗА МЕН Е РАДОСТ И УДОВОЛСТВИЕ !
   Много пъти Бог ме е халил и ме е наричал : " Ти си Моята Фея ! Моята роза ! Моето ухание ! Работи , ОДОБРЕНА СИ МИ   и т . н..."
   Но ,нека да видим какво казва Словото :
    Павел , с Божията воля апостол Исус Христов , какво  напомняше и заръчваше на Тимотей и неговите възлюбени братя по Дух в Христа ?
    Това и аз днес препоръчвам на всеки , който ще чете това слово .
Дано се намерим одобрени един ден пред Него , когато дойде да си ни прибере !
ААмин !
 ДЕНЯТ е близо и ГОСПОД ИДВА СКОРО !
    Ти си повярвал в Господ Исус Христос !
И това е добре .
" Ако твоята вяра е малка искай от Господа ! Укрепвай се ! Научи се да слушаш твоите наставници и чети Словото Ми ! "- казва Св.Дух
    Когато слушаш отвори сърцето си духовните си уши и
притихни за ИСТИНАТА .Поглъщай всяко Слово Божие , което излиза от устата на Божи човеци .
" Бързо слушай , малко говори и бавно се гневи ! " Защото човешкия гняв не върши Божията воля !
" И НЕ ВЛИЗАЙ В ПРЕПИРНИ , ОТ КОИТО НЯМА ПОЛЗА !!!.. " -
2 Тим .2 : 14
    Слушай Словото Ми и Го ПРЕДАВАЙ и на други братя право без да Го изкривяваш .
Така ще се намериш ОДОБРЕН ПРЕД МЕН .
2Тим .2 : 3
     " Много днес изкривяват Словото Ми Господно за своя полза. Не хранят стадото Ми с добра храна ! Заквасили са се с чужд квас ! " - казва Духът .
" НЯМА ЛИ ДА НАКАЖА ЗА ТОВА ? " - казва Господ
Словото Ми е живо деятелно ! Добра храна за всяка гладна и измъчена душа !
" И който яде от моя хляб , никак няма да огладнее и който пие от моята кръв никак няма да огладнее ! " - казва Духът на Господа
Аз съм Извора на живата вода ! Аз съм хляба на живота ! Аз съм Добрият Пастор и живота Си давам за овцете Си ! "
   Когато слушате Моето Слово и Го изпълнявате ще живеете в здраве и Благодат и ще преуспяване във всяко добро дело , НО ако се отклонявате да слушате празни приказки / празнословия , скверни и мерзости думи / нечестиви учения рискувате да бъдете разяждани както гангрена разяжда плътта !
Да не бъде , Господи !
Такъв ще бъде ли ОДОБРЕН РАБОТНИК ПРЕД БОГА ?
    Може ли човек с гангрена да работи ?
И болно , изсъхнало дърво да дава плод ?
Не !  Тогава ?
Какво казва ап .Павел на Тимотей , своя възлюбен  брат :
" Бягай от лъжливи учения и изкривено слово ! Спасявай се ! Търси ИСТИНАТА И СТОЙ В ИСТИНАТА !
Защо да се отклоняваш и да погине душата ти ? Такива бяха Имении и Фалит ! Такива ги има и днес .
По -добре сам с Библията , отколкото в такова извратено общество , където се говори само за пари , просперитет , където се изпълняват светски ритуали и се отрича Словото на Христос и самият Христос .
    Там , където няма Христос и Христовия Дух , там няма ПРАВДА !  Няма твърда основа .Там се гради на пясък .И когато дойде бурята всичко се събаря и руши .
Как ще устойш ако не стъпиш на ТВЪРДАТА ОСНОВА - КАНАРАТА ХРИСТОС ?
И какво казва ап .Павел за ТВЪРДАТА ОСНОВА ?
2Тим . 2 : 19
" Но твърдата основа положена от Бога , стои , имайки този печат :
" ГОСПОД ПОЗНАВА СВОИТЕ СИ " и " Всеки ,
който изповядва Господното име , да отстъпи от неправдата".
Приемам го като ЗАПОВЕД ОТ БОГА !
    Много братя и сестри знаят , че в тяхната църква не живее живия Господ и стоят и кротуват страхувайки се да не обидят пастора си ! А , че рискуват да се разболеят от " гангрена " , защото грехът си е чиста гангрена и нещо повече , а че нараняват сърцето на Онзи , Който проля кръвта си за нас ?  О , да не бъде ! Днес Господ ти казва : "ИЗЛЕЗ , БЯГАЙ , ТЪРСИ ИСТИНАТА И СТЪПИ НА ЗДРАВАТА ОСНОВА , ЧАДО МОЕ , ЗАЩОТО ИСКАМ ДА ТЕ СПАСЯ ! ЗА ТЕБ УМРЯХ , ЗА ДА ЖИВЕЕШ ТИ ! "
АМИН !!!
     Скъпи мой , приятели " възлюбени , мой чада " казва ап.Павел : "съдовете в един дом са и за почетна употреба , но има и такива , които са за непочетна употреба " !
Така казва днес и Св.Дух : " Ти си Ми избран съд за почетна употреба ! Инструмент , Който искам да използвам ! Дърво , което ще ми дава добри плодове !  "
Така казва Словото тази сутрин : " Очистете себе си от тези заблуждения и така ще Ми бъдеш съд за почетна употреба , осветен , полезен на Стопанина Си и добро дърво , което ще дава винаги добри плодове ! " - казва Господния Св .Дух чрез Словото Господне .
ДОРВО НА ГОСПОДА !
БЛАГОДАРЯ ТИ , ГОСПОДИ !
НАПРАВИ МЕ ДОБРО ДЪРВО !
Тук се иска мъдрост и разум и добро желание да вършиш Божията воля !
    " ОТБЯГВАЙ МЛАДЕЖКИТЕ СТРАСТИ ! " - РАЗВРАТА ! ПОЖЕЛАНИЯТА ; ПОХОДТА ; СЪБЛАЗЪНТА ; ПЛЪТСКИТЕ СТРАСТИ !!!
   " Когато бяхте в света угаждахте на плътта , а сега сте в Духа и по Духа ще ходите и по Да ха ще живеете ! " - така казва Духът Господен :
" Когато бяхте в света ходехме където си щете и вършихте каквото си щете , но сега е друго ще ходите там където не щете за ваше добро ! " - ЗАПОВЕД ОТ ГОСПОДА !
Ако искаме да сме ОДОБРЕНИ РАБОТНИЦИ НА БОЖИЯТА НИВА ОТ БОГА , НЕ ОТ ЧОВЕЦИ ! АМИН !!!!
    Кое е добро за нас , Господи ?
" Следвайте правдата , вярата , любовта , мира . Не се препирайте , като влизате в просташки разисквания .Одобрения работник е кротък , търпелив , способен да поучава и наставлява с кротост , дори и противниците си , та дано ги доведе до покаяние и познаят истината като си спасят души от грях . "
    Какво разбрах тази сутрин ?
Бог ме иска за себе Си !
Бог ме иска мъдра и разумна ! Чиста свята непорочна !  Знаеща и кротка !  Остроумна и бързо действаща !
Вярваща , любяща и миролюбива ! Трудолюбива , милостива и справедлива !
Благодаря Ти , Святи Души!
" Тука трудно се пътува , че морето се вълнува и мнозина се преструват , че със всички заедно плуват !

" Ех , живот , живот чудесен , кога ще литнем в небеса ?
Ех , живот , живот  прекрасен , кога ще се преселил там ? "

" Нищо трудно няма чада , в пътя прави щом вървиш ,
Любовта щом те изпълва , ще изплуват на брега ! "


Бъдете благословени в името на Божия Син Исус Христос , Комуто да бъде слава и почит от сега и до века !
Амин !

С Божия любов
Сестра Искра Младенова



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.