cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 14 май 2019 г.

БЛАГОДАРЯ ТИ , ГОСПОДИ !

БЛАГОДАРЯ ТИ , ГОСПОДИ ,
че Ти винаги си с мен ;
Че Ти ме хвана за дясната ми ръка и чрез съвета си ме водиш ,
докато ме приемеш в славата си !
    Кого имам на небето освен Тебе ?
И на земята не желая другиго освен Тебе .
Чезне плътта ми и сърцето ми , но Ти Боже си сила на сърцето ми !
   Защото ето тези , които се отдалечават от Тебе , ще погинат ;
Ти изтребваш всички , които като блудници Те
оставят .
Но за мене е радост да се приближавам при Тебе Господи Боже мой , Който направих свое прибежище , за да възгласявам всичките Твой дела !

Пс .73 : 23-28

Кой Бог е  Велик , като Тебе Татко  Небесни ?
Няма друг благ Бог , освен Тебе !
Ти ме намери в скръбта ми и ме спаси и утеши , като ме хвана с Твойте две прободена ръце .Ти ме поведе с Твоята десница в тесния път към небето .Благодаря Ти , Отче в името на Исус !
      Твойте съвети са наслада за душата ми .Твоето слово стана моята ежедневна храна и хапчета за моето здраве .Ти ме направи Твоя лекарка , но и ми стана моя добър личен лекар , в Който повярвах с цялото си сърце .Защото в Твоето истинно Слово Божие пише : " За Мене няма невъзможно нещо ! В Моите рани и в Моята кръв имате съвърщено изцеление ! Само вярвайте ! "
   При Тебе има извор на жива вода , която не пресъхва и храна в изобилие .
Няма друг Бог нито на небето , нито на земята , Който може да спасява , да лекува съвършенно , да освобождава и да развързва душите ни от веригите на Сатана .
Тв ето име е чудно и Твоята милост , любов , села и мощ са безгранични !
Затова те обичам и ти направих място в моето сърце , макар и вярата ми да е колкото жизнено зърно , а греховете ми като висока планина . Но , аз разбрах едно , , че ти дойде на тази зима не за праведните и здравите , а за грешните и болните ! БЛАГОДАРЯ ТИ , ЧЕ ТИ МЕ НАМЕРИ , СПАСИ И ЗАПИСА В ТВОЯТЯ КНИГА НА ЖИВОТА !
Защото е писано , че когато дойдеш втори път , за да съдиш света за грях и неправда , онези , които си записал в Книгата на живота ще бъдат грабвайте и заедно с теб ще легнем към красни небеса .Благодаря Те , Татко !
Знам , че колкото и да съм самотна , колкото и да ми е скръбно , Твоята утеха ще развесели сърцето ми и ще ми дава радост и желание да живея и да Те търся всеки ден , защото в Твоето присъствие , аз намирам наслада и почивка .
Радост непрестанна за мене е да се доближавам винаги до Теб и да чувам Твоят тих и нежен глас :
" Обичам те , дъще моя , отхвърлена от младостта .Влез в Моята почивка , защото Аз никак няма да те оставя и никак няма да те забравя ! Но , ще направя името ти паметно по всичките краища на земята ! Защото те възлюбим още от утробата на майка ти ! "
БЛАГОДАРЯ ТИ , БОЖЕ МОЙ !
   Ще Те хваля Господи Боже мой , и ще пея за теб докато съм жива на тази земя ! Обичам те , Отче , Небесни Татко и името на Исус Христос !
Да бъде благословено името Ти , от сега и до века !
Амин !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.