cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 16 юни 2019 г.

КАК ДА ОПАЗИМ СВЯТОСТТА И МИРЪТ СИ В ГОСПОДА

КАК ДА ОПАЗИМ СВЯТОСТТА И МИРЪТ СИ В ГОСПОДА ?

ЧРЕЗ БОЖИЯТА МЪДРОСТ -
ТАКА КАЗВА СЛОВОТО БОЖИЕ

Когато бях млада във вярата , имах една съседка , която не одобряваше моята вяра . Но въпреки това чакаше с нетърпение да се прибера от работа и идваше на кафе при мен с цигарата в ръката .
Бях на сватбата на синът ми и в желанието си да угодя на моя Господ , дадох храна на едни гладни мои братя .мъжът обаче поиска и бира. Този път угодих на човешката плът .
Не осъзнавах какво правя , докато не бях изобличени на другия ден в молитва.
Наша семейна приятелка полагаше една година от смъртта на синът си .
Отидох да не я обидя и ядох от всичко що бе на масата .
/ Без да осъзнавам , че това се принася на бесовете . /
Но , когато бях изобличена на другия ден от един Божи пророк , оказа се , че съм угодила на дявола , а съм пренебрегнали своя Спасител.
Раздавах пари на ляво и на дясно.
Човеци не само не благодаряха , но не ги и връщаха . Смятах , че правя добро , всъщност съм ядосвала моя Бог .
Разбрах го когато ми каза строго : " Парите , който ти дадох са Мой. От утре искам да Ми събереш 5000 евро . . „ Дял с Мене “ . ще си правиш само с онзи , който протяга ръка за хляб и то само до 5 евро ." Тук разбрах , че трябва да науча , какво значи „ ДЯЛ С БОГА ! “ Говерих за любов , за това , което Бог ми говореше , те ме наричаха - фанатична .
Говорех на всеки срещнат СЛОВОТО на Бога , а те ме мразеха още повече .....
ТАКА сама си трупах мъка в сърцето .......ДОКАТО БОГ НЕ МИ ПРОГОВОРИ :
МЪДРОСТ СЕ ИСКА!!!!!
- Пази сърцето си !
- Не угаждай на човеци !
- Не хвърляй „ бисерите Ми на псетата....“
- С невярващи не общувай , освен до толкова да изложиш Моето слово.
Ако не приемат бягай , " какво общо има светлината с тъмнината ? "
- Изобличавай навреме и без време !
- Имай страх от Мене , а не се плаши от човеци !
- Избягвай идолопоклонството !
" Не можеш да ядеш и Господна и Бесовска трапеза ! "
- Пази братята си святи и себе си от чужд квас !
ЕТО ДНЕС БОГ ГОВОРИ ОТНОВО :
" МЪДРОСТ И РАЗУМ ИСКАМ ТУКА ОТ ВАЗИ И СЪРЦА ЧИСТИ НЕОПЕТНЕНИ ! "

1. БРАТЯ И СЕСТРИ , ВЪЗЛЮБЕНИ И СПАСЕНИ ПО БОЖИЯ МИЛОСТ И БЛАГОДАТ ЧРЕЗ КРЪВТА НА БОЖИЯ СИН , НЕКА ВНИМАВАМЕ НА СЛОВОТО БОЖИЕ И ДА ГО ИЗПЪЛНЯВАМЕ , НЕЗАВИСИМО СВЕТА КАКВО ЩЕ ГОВОРИ ЗА НАС .

2. ДА УГАЖДАМЕ НА БОГА , А НЕ НА ЧОВЕЦИ И ТАКА ЩЕ ПРОСЛАВИМ И НЕГО И СЕБЕ СИ И СВЕТА ЩЕ ВИДИ БОЖИЯТА СВЕТЛИНА В НАС .

3. ПРИЕМАЙТЕ ИЗОБЛИЧЕНИЯ , КОЛКОТО И ДА БОЛИ .ТОВА Е УГОДНО НА БОГА . ВСИЧКО Е ЗА НАША ПОЛЗА .

4. НЕ СЕ ИЗКУШАВАЙТЕ ОТ СЪВЕТСКИТЕ СЪБЛАЗНИ И НЕ ИЗКУШАВАЙТЕ НИТО ЕДИН БРАТ ИЛИ СЕСТРА .

5. ИЗЧИСТВАЙТЕ СЕ ! ИЗМИВАЙТЕ СЕ ! ПРЕТЕГЛЯЙТЕ СЕ! ОГЛЕЖДАЙТЕ СЕ В СЛОВОТО ВСЕКИ ТЕН И ЖИВЕЙТЕ ПО ДУХА ОТ СЛОВОТО И ТАКА НИКАК НЯМА ДА БЪДЕТЕ ПОСРАМЕНИ !

Така ще зарадваме и сърцето на нашият Господар !
БОГ ДА НИ БЛАГОСЛОВИ !
АМИН!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.