cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 7 юни 2019 г.

Aз и Отец сме едно

АЗ И ОТЕЦ СМЕ ЕДНО !
И няма друг Бог , освен Мене .


Йн .10 : 22 : 30
" Аз им давам вечен живот и те няма да погинат за вечни времена .
Никой няма да ги грабне от ръката Ми .
Моят Отец  , Който Ми ги даде  е по - голям от всички .
Никой не може да ги грабне от ръката на Моя Отец .
Аз и Отца сме едно . "

Към онези , които не познават Словото .

     Кой Бог е велик , като нашия Бог , Който върши чудеса !
    Кой Бог е смирен , като нашия Бог , че прие човешка плът ?
    Кой Бог е за мир , като нашия Бог , само Този , Който ни казва :
" Вие всички братя сте ! "
    Какво ме накара да пиша тази сутрин ?
Моята внучка е студентка втора година .  И въпреки , че много пъти съм й говорила за Бога вчера ми зададе един въпрос , който ме изуми и цяла вечер си мислех за словото :
" Народа ми погива от незнание ! "
   Ако ние , които повярвахме едвам се спасяваме , какво остава за нашите деца и внуци .
Ето защо дявола не иска да въведе вероучение в училищата , за да останат децата ни слепи за истината и той да си ги обработва както си иска .
    Та , тя ми зададе следния въпрос :
" Когато се молиме към кой трябва да отправяме молитвите се и какъв е Исус ? "
Останах изненадана .
У дома винаги се молим на Бог Отец в името на Исус .И тя самата знае , че чрез Исусовото име биваше много пъти изцерявана .
Защо ми беше зададен този въпрос : " Бабо една наша колежка от турски произход , казва , че в корана пише , че Алах или Мохамед били Бог и ние трябва да се молим на тях ,защото Исус не е Бог , а само един ПРАТЕНИК ! "
РАЗБИРАТЕ ЛИ КАК СЕ МАНИПУЛИРАТ ДЕЦАТА НИ ДА ВЯРВАТ НА ЛЪЖИ И ЗАБЛУДИ .И тези религии и заблуди вървят в България , а истината за живия Бог се забранява да се говори  , нито да се изучава в училище , за да дойде благословение и здраве за хората и живота ни .
   И сега се обръщам с тези няколко реда към мойте деца и внуци и към всички , които не познават моя Господ Бог :
Един е Бог и няма друг Бог под слънцето и под небето .
Моят Бог е Бог на цялата вселена , защото Той е Творецът на всичко живо на небето на земята и под земята .Неговото име е : Алфа и Омега ; Първият и Последният , Началото и края ; " Моето име е : Аз съм , Който съм и няма друг Бог на света ,
освен Мене ! "
ТАКА ПИШЕ В НАШАТА КНИГА / БИБЛИЯТЯ / -
КНИГАТА НАД ВСИЧКИ КНИГИ ; КНИГАТА НА ЖИВОТА , написана от самия Святи Божи Дух , чрез ръката на Божи служители , които Той си избра !
КНИГА , чието Слово е живо деятелно , по - остро от двуостър меч !
КНИГА , чието Слово е светлината , която отваря очите на слепите и огън , който гори всяка нечистoта и гони всеки нечестив демон .
Чието Слово е СИЛА , която може да "премества планини " ; да утихва бурите в морето и живота ни , да лекува болни съвършенно и да възкресява мъртви .
Слово , което има власт над смъртта и Сатана . "
   Това е нашият Бог - Силният ; Смелият ; Единственият ; Всемогъщия ; Всевластният ; Царят на царете , Господарят на Господарите и Лекарят над лекарите .
Любящия , Милостивият , Благия и Миролюбивият .
   Кой е Исус ?
Всички знаят , но не искат да го признаят , защото така ни е по - удобно да служим на лъжата .
    Исус - Пратеникът - Единородният Син Божи , Когото Сам Бог изпрати да се роди от жена , заченат чрез Св.Божи дух , да добие човешки образ.Да се роди от плът и да живее сред човеците , за да бъде близо до нас грешните и да ни донесе посланието от Отца : " Помирите се с Отца Ми , за да дойдат освежителни времена за вас ! ПОКАЙТЕ СЕ ЗА ГРЕХОВЕТЕ СИ И СЕ ОБЪРНЕТЕ КЪМ ПРАВДАТА ЗА ДА НАСЛЕДИТЕ ВЕЧЕН ЖИВОТ НА НЕБЕТО . "
    Исус беше 100% Бог и 100% човек .
Да Той беше ПРАТЕНИК С МИСИЯ  на ПОМИРИТЕЛ и СПАСИТЕЛ на човечеството .
    Исус беше не само Син Божи , но Той беше и Е Самият Бог .
В Словото Той казва :
" Който е видял Мене , видял е и Отца Ми , защото Аз съм в Отца и Отец е в Мене ! "
И Духът , Който беше над Него и в Него беше на Отца Му .
И когато Този Дух Го възкреси на третия ден от Кръстната Му смърт , Същият Този Дух Исус каза на учениците Си :
" И като отида горе ще взема Обещания от Отца Ми Св.Дух и ще ви Го изпратя върху вас като помазание , Който Дух ще ви води , учи , наставлява и закриля ! "
    Това е живия Бог - Триединният : Бог Отец ; Синът Исус Христос и Святият Дух !
    Той дойде сред нас , живя сред нас , умря за нас , възкръсна заради нас и отиде на небето да ни " приготви място , каквото , око не е виждало и на ухо не е дохождало " и обеща , че пак ще дойде да си ни прибере горе да живеем с Него на небе ВЕЧНО .
   Да ! Hашият Господ Бог е жив и Неговият гроб в Ерусалим е празен , защото Той възкръсна завинаги : " Защо търсите живия между мъртвите " - и днес стои този надпис на гроба на Исус .
Турският бог или който да е друг бог не е жив и той не дава живот , защото е просто само човек .Това е истината .
   И всеки , който повярва , че Исус е Син на Бога ще се спаси за вечен живот .
И така чрез вяра  Исус ни издълбава на дланта Си , а Бог Отец ни записва в Книгата на живота -
" КНИГАТА на Агнето ! "
И когато дойде Исус ще си прибере само записаните в книгата на Агнето , която КНИГА ИМА ПРАВО САМО ТОЙ ДА ОТВОРИ .
Защото само Исус прие да пролее Своята кръв за нас човеците .Няма друг по - достоен от Него .
   И така , записани и подпечатани със Святият Божи Дух никой не може да ги грабне нито от ръката на Исус , нито от ръката на Отца Ми - казва Исус в Йн .10 : 22 - 30 , защото Аз съм в Отца и Отец Ми в Мене .
ЗАЩОТО АЗ И ОТЕЦ СМЕ ЕДНО !
МЪЧНО Е ЗА РАЗБИРАНЕ ТОВА УЧЕНИЕ , НО ПО - БЛАЖЕНО Е ДА ЖИВЕЕШ В ИСТИНАТА , ОТКОЛКОТО В ЛЪЖА И В ТЪМНИНА .
ОЩЕ ПОВЕЧЕ , АКО ЗНАЕШ , ЧЕ СИ ИЗБРАН ЗА СПАСЕНИЕ .
   Никой не е дошел сам при Исус , ако Отец не го изпрати .
И Аз му давам вечен живот и ще го опазя и никой няма да може да го грабне от ръката Ми , защото"  Отец Ми , Който Ми ги даде е по -голям от всички ! "
Един Бог , Една вяра и Една надежда за вечен живот и то само чрез вяра в Спасителят Исус Христос - Единородният Божи Син , който умря на дървеният кръс за всички племена , народи и нации и стана Единственият Спасител за цялото човечество .
Няма друг Богучовек , Който беше , Който Е и
Който ще бъде вечно жив и Който проля кръвта Си , за да ни очисти от грях и умря от любов , за да живеем ние вечно с Него на небе !
Слава , почит и благодарност за това велико Божие дело и за превъзходният и съвършенен Божи план за нас :
" Спасени по Божия милост без да сме заслужили ,по Божия благодат , която ни е Дар от Бога !
Амин !
Боже Господи ,
 благослови всяка душа , която чете тези Твой слова !
Благодаря Ти , за всичко Святи Душа , което направи за нас грешните .
Сега знам , че няма друг Бог , освен Тебе , Господи Исуса Христа , защото Твоята свята книга е истинна и Твоето Слово е вярно .
Ти си казал Исуса :
" КОЙТО ИМА СЛОВОТО МИ , ИМА МЕ И МЕН , ЗАЩОТО СЛОВОТО ТОВА СЪМ АЗ ! "
 Амин !!!

С Божия любов
Сестра Искра
Младенова




   

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.