cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 31 януари 2015 г.

БЛАЖЕНИ СТЕ ....!!!!!


                                            Мт 5:11

                           "Блажени сте ,когато ви хулят
                             и ви гонят , и говорят лъжливо
                             против вас всякакво зло заради
                             Мене...."

          Слава на Бога братя и сестри, приятели !
Колко е хубаво да споделиш с някого , когото дори не познаваш прекрасното Слово на Нашият Спасител и Господ Исус Христос .
Много хора се страхуват да го четат .Други четат като мислят ,че са задължени даже да го учат наизуст , а после го декламират като стихотворение . Но словото на Нашият Бог не е поезия . То е ЖИВОТ за онези ,които познаха господа и Го търсят от сърце . Словото е скрито в
Господа и Господ е скрит в Словото и ако ти познаваш своя Спасител всеки ден ще търсиш живото Му Слово за да се потопиш в радостта на Божията любов за теб изказана чрез Словото.
       Защо започвам с тези думи темата ,която Св. Дух иска да погледнеш и да разсъждаваме върху нея тази вечер?
      Преди много години имах среща с моя спасител.Среща ,в
която усетих Неговото присъствие и въпреки ,че не се виждаше чух тихият му и нежен глас. Говоримо слово ,което ме заведе в Неговият молитвен дом . И така аз повярвах в Исус . Не мога да кажа ,че съм била голяма грешнища  , нито убиица или престъпница , но и днес Му благодаря , че Той ме срещна и Спаси . Спаси от лукавия и неговите хитрости.
    Да ,аз повярвах 1992 год. беше много отдавна ,а като че ли беше вчера .Колко е голяма любовта на Господа .Нито за миг не ме е оставил от тогава до днес . Винаги се е грижел за мен със същата онази любов ,с която ме беше възлюбил тогава . Никога не ми е изневерил и винаги е бил верен на обещанията си . Винаги ме лекува и носи на ръце . В Неговата
прегръдка се чувствам винаги щастлива .Много пъти ми дава сънища ,в които върви редом с мен с ръка на рамото ми . Не знам какво е доктор или да пия лекарства . Дава ми изход от всяка една ситуация . Винаги е бил предна и задна стража . "Сянката" ми отдясно . Закрилник и щит Мой !
Любящ баща и мил приятел . Моят Цар и Господар.Моят
любящ съпруг . Верен и предан до смърт  . Той ме обича и аз го
обичам .Нямам депресия ,нямам стресове ,нямам съмнения , защото Той е МОЯТ ИЗХОД за всяка моя ситуация . Той е вътре в моето сърце . Говори ми ,пее заедно с мен и ме радва .Какво по-голямо щастие да знаеш ,че Бог те обича и Той е с теб . " И ако Бог е с теб ,кой може да застане срещу теб ? " Казва Словото на Моя Спасител.
      Да! Аз вярвам в Исус и ви каня и вие да дойдете при Неговата любов ,защото е прекрасна и неописуема .
аз вярвам в Исус и съм щастлива , благословена и БЛАЖЕНА . Да аз съм блажена! И знаете ли защо? Защото съм гонена ,хулена ,мразена ,ненавиждана и преследвана  само заради това ,че аз познах моя Спасител и той ме възлюби.
       Да! Аз бях одумвана ,наричана луда ,депресирана  , говореха лъжливо против мен и скрояваха всякакво зло за да ме съсипят . И знаете ли защо? Защото обичах Моя Господ и моите братя . Само заради една любов.
Разбиха ми семейството , отнеха ми работата, разделиха ме с най -добрите ми приятели  , обърнаха обществото против мен  . Може би имаха намерение и планините да съборят върху мен , но до депресия не можаха да ме докарат защото Бог е непобедим .
      Да! Не успяха. И знаете ли защо! Защото не гонеха мен ,а онзи ,който е вътре в мен  .О ,каква радост е да знаеш ,че Бог е в теб и с теб!
Е да ! За едни ,които искат да се спасят си благоуханна миризма ,но за тези ,които служат на сатана си смъртоносна отрова.
      Попитах веднъж един от моите гонители . И представяте ли си-брат . Да онзи ,когото бях възлюбила както Бог мен ме възлюби:" И защо бе брат е всичката тази омраза , кажи ми защо?"
И отговора беше следния : " Много сте праведни и честни.
Просто не вървите  . Само ни пречите...и т н..."
       Да! Исус няма нищо общо със света .Ние също  .За това и света ни мрази.
      Но Словото и днес ни казва БЛАЖЕНИ СТЕ!
Мт5;12:" Радвайте се и  веселете се , защото голяма е наградата ви на небесата ,понеже така гониха пророците ,които бяха преди вас.
И ще завърша с това :Ще ви наричат луди , депресирани и какво ли още не ще говорят зло против нас и вас ,заради ИМЕТО ИСУС. Но словото казва :БЛАЖЕНИ СТЕ! ЩЕ
 ИМАТЕ НАГРАДА НА НЕБЕСАТА! РАДВАЙТЕ СЕ !
И последно за потвърждение Бог ми се откри в сън и ми рече:"ОСЪДИХА ТЕ,ДЪЩЕ МОЯ ,но АЗ НЕ ТЕ ОСЪЖДАМ!"
      ДЕРЗАЙТЕ ,ЧАДА БОЖИИ!
Нивата е голяма ,а работниците малко -казва Исус .
"Щом аз съм с вас ,никой не може да застане срещу вас!"
      Нека кажем всички заедно: АМИН
 Бог да ни благослови!

 С Божия благодат :сестра Искра

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.