cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 31 януари 2015 г.

БЪДИ БЛАГОДАРНА !

 
                                          Мт 11:25,26

                     "25. В онова време Исус проговори , казвайки:
                       Благодаря Ти ,Отче , Господи на небето и
                       земята , защото си скрил това от мъдрите
                       и разумните , а си го открил на младенците.
                       26.Да, Отче , защото така Ти се видя угодно."

         Скъпи братя и сестри ,
въпреки ,че обядвахме ,мисля ,че няма да преядем ,ако хапнем и малко духовна храна за десерт.Слава на Бога
,че ни държи будни за неговото дело.БЛАГОДАРЯ ТИ СВ.ДУШЕ!
       Благодаря Ти , Господи,Святи Душе ,
че ми откриваш неща и ме държиш в състояние на Твоята воля ,за да мога да споделя с моите братя , онова което ми влагаш в сърцето . Онова ,което на мен си открил ,за да нахраня ,ония ,които са гладни за твоето Слово.
      Едно дърво ,за да израсте като такова трябва да бъде посадено , да се полага за него грижи за да израсте и да дава
добър плод.
Поглеждайки това дърво сред пустинята Бог ми проговори в сърцето и ми подхвърли заглавието на темата:"Бъдете
благодарни или бъди благодарна ! "Помислих си : "За какво
иска Бог да Му благодаря в днешния ден? И какво ли ще пиша днес на моите мили братя , които чакат с нетърпение ,за да се нахранят, но не и да се преситят.?"
    И така това ,което Бог ще ми открие това и ще ви напиша и нека всичко да бъде за Негова слава!Амин
    Дърво насадено в пустинята ,което да израсте и да даде плод ,  сред пясъка , сушата и дюните може да направи само Нашият Бог/Всемогъщият , Любящият и Грижовен Баща/.Опитах се да задам въпрос на Господа,но какво искаш да пиша Боже Мой ? И отговорът беше следният:
"Дал съм ти таланти . Работи , употреби ги и дай повече от това , за което съм ти дал сила !"
      О , БЛАГОДАРЯ ТИ ГОСПОДИ!Чуден си Татко!
Да! Много пъти се чувстваме като дърво в пустиня  и дявола бърза да ни обезкуражава ,да ни отчайва и внушава ,че сме забравени "от света", но "Благодаря на Моя Господ , Който чрез Св.Дух днес ни открива ,че Онзи ,който те е насадил, ще направи и да произрастеш и дори плод да даваш.Защото Той е този ,който се грижи за теве и ти дава сили."
      Йн 15 : 16 Да принасяме плод и плода ни да бъде траен.
Или ако трябва да го цитираме, стихът казва така:"Вие не
избрахте Мене ,но Аз избрах вас и ви определих да излезете в света  и да принасяте плод и плодът ви да бъде траен...."
     Да , ние сме дървета  на Господа.И не ние избрахме Той да ни посади ,а Той избра нас и на всеки място ,къде да расте . Дали в пустинята или в палат ние трябва да сме доволни и да кажем :"БЛАГОДАРЯ ТИ ГОСПОДИ !"
    Ако ти си избрано дърво на Господа , братко и сестро:
БЛАГОДАРИ МУ! Не се плаши ако растеш в "пустинята",
а :"И всяка ваша грижа възложете на Него защото Той ще се грижи за вас!"-1 Петр.5:7
Словото не лъже братя и сестри,
това ,което Бог е посадил избрал и отредил да стане Той има грижата да го потдържа да расте ,да го храни и да дава добри плодове.
      Спомням си когато работех в България с моя пастор-Човеци му казваха : "Тя те учи и издига.Ако не е тя..."и т.н.
Онзи ден чувам друго :"Много си я изучил тази сестра много знае !"
 О,о,о...Господи! Да не бъде ! Човек да се грижи за моите знания ! " Проклет ,който гледа на човек и чака на човек!"
БЛАГОДАРНА СЪМ Ти Святя Душе ,че това ,което пиша и споделям не идва от човеци или написана книга ,а идва директно от Теб Боже Мой!
      Спомням си ,че когато си пишех темите по български език в училище по 5 пъти ги преглеждах за грешки и тогава ги предавах. Не исках и една червена запетайка да имам .
така сега разбирам ,защо Бог ме употребява по-този начин.
     Бог дава дарби на всеки Свой избраник.Ти само трябва да откриеш коя е твоята дарба и да имаш желание да я употребяваш за Негова Слава .Защото ако ти прославяш себе си,о,о,...горко ти!.Бог казва :"Аз ще се грижа за теб,ти
само ми работи.!" но наред с това Бог дава и отговорности
Ти носиш отговорност пред Своя Господ как употребяваш
таланта си.
      Много пъти дявола ще поставя прегради ,но то която
казваш:"БЛАГОДАРЯ ТИ ГОСПОДИ!"-трябва да си готова да се справиш с всяко нещо ,което ще ти се изпречи на пътя ,за да не можеш да дадеш плод и да прославиш твоя Бог . Ако ти поемеш своите отговорности ще бъдеш
благословена.
     Спомням си веднъж Бог искаше да ме употреби с дарбата изцеление и още на работното ми място ме предупреди:"Довечера на службата искам ти да положиш ръце върху една нова душа."
Дявола знаеше ,че тази душа ще бъде изцелена и спасена за Божия слава  и когато се прибрах след 4часа след обяд наготвих набързо ,хапнах и прилегнах.Това беше преградата .Целта на сатана беше да заспя дълбоко и да не отида от 6 часа на служба . Но онзи ,Който ме е насадил да бъда плодно дръвче знае да се грижи за теб.Чух в сънят си
глас:"А жената за ,която трябва да се молиш?..."
    Тогава скочих от леглото,където бях се продрямала само 15 минуто и побегнах към църквата .Можех ли да не отида .Бях уморена?
Можех ли да си поспя поне един час“ Да ! Можех. Но! Ние,
който сме посадени  и избрани носим и отговорността .За
което ако стоим пред Бога с тази отговорност ще получим
НАГРАДА.
Ето защо-независимо къде си в пустинята или не ,ако си избран и имаш таланти не ги заравяй и не се плаши ,а работи ,като БЪДИ ВИНАГО БЛАГОДАРНА НА БОГА за това , което си в Неговите очи и за това ,което можеш да правиш за Неговото дело.
      ЗАЩОТО ТРУДЪТ ЗА ГОСПОДА НЕ Е НАПРАЗЕН!
Затова нека бъдем мъдри и да се водим от Мъдростта на Св.Дух и БЪДЕМ БЛАГОДАРНИ  и за малкото ,което имаме от Господа !И като бъдем отговорни , да чакаме наградите и благословенията ,които сам Бог ни обеща.
  БЛАГОДАРЯ ТИ ГОСПОДИ , за мъдростта ,която ни показваш и ни учиш да следваме Твоят Ум ,а да не се водим по своите си емоции . Води ни Св . Душе и ни давай повече сили ,за да ти даваме плод и то изобилен.
СЛАВА ДА БЪДЕ НА ИМЕТО ТИ ОТ СЕГА И ДО ВЕКА !
АМИН!!!!

С Божия благодат :сестра Искра

    





        
       

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.