cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 18 април 2015 г.

ОТ ТЕБЕ СЕ НУЖДАЯ








НУЖДАЯ СЕ….!!!!!                     Дума , която ще срещнем почти на всяко изречение в нашата днешна тема :

 „ ОТ ТЕБЕ СЕ НУЖДАЯ , О Господи ! „

Имам нужда от…! Нуждая  се да…!!! Нуждата ми е в Тебе ,О Христе …!!!! В нужда съм…!!! Нужно ми е…!!!!  и т . н …

     Разбира се темата ще е духовна и тук ще се спрем по- скоро на духовната нужда , която изпитва моята душа .

Много хора посещават Божият дом  , като търсят отговор на своите материални нужди. Не че Бог не отговаря на материалните нужди , но волята на Бога е да задоволи нашите духовни нужди , които ще ни изградят и подготвят за Неговото царство и Неговото завръщане.

      Днес имам нужда да излея сърцето си пред Тебе Татко небесен и Те моля да погледнеш милостиво на моите нужди , които искам да споделя на Тебе Боже мой.

      Господи ,

Имам нужда  от Тебе , точно сега в този момент . Имам нужда от Твоето приятелство , загриженост и помощ . Имам нужда да чуеш и да отговориш на моя вопъл.

     Имам голямата нужда от Твоето присъствие , да усетя Твоето дихание и Твоята любов . Имам нужда да виждам лицето Ти и Бащината Ти грижа всеки ден .Имам нужда от Твоето наставление и Словото Ти .

     Имам нужда от Твоята Небесна манна . Душата ми се нуждае от Твоят „ Небесен хляб и живата вода “ . Гладна съм за Истината Боже мой . Имам нужда от Силата Ти и Мощта Ти , за да нося кръста си .

     Имам нужда от Твоята вяра и знание , с които да мога да вървя с лекота в Твоя път . Имам нужда да познавам по добре Волята Ти.

Нуждая се от Твоето одобрение . От благодарно сърце , което всеки ден да е доволно от това , което ми даваш и искаш от мен .

Имам нужда да променя живота си по Твоята воля и да вървя само в Правия път .

     Чуй молитвата ми Боже мой ,

Нуждая се всяка сутрин , обяд и вечер , всеки ден и час от твоето присъствие и общение . От Твоето водителство и одобрение .

Имам нужда от Твоята похвала и одобрение , но и от Твоите изобличения и поправления , за да израсна добър плод за Тебе .

     Имам нужда от молитвен живот , за да мога да общувам с Теб и да се застъпвам за братята си .Нуждая се от време , за да мога да чета и изследвам Словото Ти .

      Нуждая се от мъдрост , за да го разбирам и тълкувам , за да мога да го предам и на други като мен и да мога да го приложа в живота си .Нуждая се да виждам Теб в словото Ти и затова Те моля разкривай ми се! Говори ми Господи !

      Дай да Те позная чрез природата . Имам нужда от чист въздух , здраво слово , здрава храна и добро здраве . Нуждая се от тишина , мир и Твоята любов . Дай ми възможност да усетя Твоята ласка , любов и загриженост за мен.

      Сърцето ми жадува за Тебе Боже мой. Имам нужда да съм винаги с теб . Помогни ми да се доближа все повече до Теб ,Татко мой .

  Имам нужда да ме научиш да живея според Словото Ти , да ме

Вземеш на ръце и да ме водиш в „ Тясната Ти пътека . “

Нуждая се от Твоята Сила и Мощ , за да израсна Твой победител в борбата със сатана .

Нуждая се от Твоята прегръдка , мир и спокойствие , за да мога да раздавам и на другите , които се нуждаят от тях . Имам голямата нужда да се утвърдя във вярата и Те моля , да ми дадеш вярата на Исус , Давид , Седрах , Месах и Авденаго , на Илия , Елисей , на Мойсей и Енох. Имам нужда от тази силна вяра , с която да побеждавам света .

      Освен вярата нуждая се от надеждата , с която ще дочакам Твоето завръщане , дай ми достатъчно надежда , с която да укрепя сърцата и на моите братя и сестри .

     Господи Боже мой ,

Имам нужда да подредиш живота ми , че да живея само за Твоята слава .

    Нуждая се от освещение , пречистване и промяна .Нужни са ми Твоите добродетели , Твоят характер и подкрепа .Нуждая се от чисто сърце и постоянен Дух вътре в мене . Само Ти можеш Боже мой да направиш това .

     Нуждая се от Твоята светлина , мъдрост и разум . Не искам да бъда „учена “, но да бъда Твоя последователка и да прославя Твоето име .

    Имам нужда от Твоето съвършено духовно и физическо  изцеление и Твоето Небесно помазание  в пълна мярка , за да мога да давам и на другите .

Имам нужда от финанси , за да мога да Ти служа и да помагам с тях на онези , които са в нужда .

     Имам нужда да отида и да ,  посея  „семето на живота “на онези , които не те познават и да посетя местата  , където Ти ме пращаш. 

Нуждая се от Твоята сила за съграждане на Твоята църква .

Нужни са ми здрави крака , като на елените , за да мога да се катеря и по високите места и да разнасям Славата Ти .

Нуждая се от много любов  , за да раздавам  и на другите , които се нуждаят от  нея.

     Дай ми такава любов , каквато е имал Твоят Син Исус Христос .

Любовта , с която да мога да прощавам на враговете си . Дай ми да бъда добър певец , за да мога да Те хваля . Имам нужда от Теб , когато съм на път да ми бъдеш щит и закрила от зло .

     „ От Тебе се нуждая всеки ден и час .От Тебе се нуждая аз.

Ела благослови ме Спасителю мой ! “

НУЖДАТА , те кара да се молиш . Нуждата те кара да вярваш . Нуждата те кара да се трудиш . Нуждата те кара да обичаш . Да търсиш . Да прощаваш . Да се бориш . Да благодариш . Да побеждаваш .

БЛАГОДАРИ на Твоя Бог , за всяка победа в живота ти и за всеки разрешен проблем и за всяка помощ в твоя живот .

ВЯРВАЙ в Господа ! ТЪРСИ Господа !  Защото : „ Който вярва в Господа , никак няма да остане в нужда и никак няма да се посрами ! “   Амин !


    


    






1 коментар:

  1. Добър ден,

    Имате ли някакви финансови затруднения? Имате ли нужда от заем за изчистване на вашия дълг? Ще увеличите финансите си? Вие сте бизнесмен, който желае да разшири компанията си. Окуражава се да се свържете с истинския герой, доверие и ефективно кредитиране на заема. Аз съм известен както от отделните лица, така и от правителството за нашата голяма ефективност.


    УСЛУГИТЕ ВКЛЮЧВА:
    * Лични заеми
    * Бизнес кредити
    *
    Възстановяване * Клиентски заеми
    * Авто кредити
    и др.

    Изпратете ни имейл на адрес: accessloanfirm2030@gmail.com

    Whatsapp: +79265038734

    Ние сме сертифицирани,
    надеждна, надеждна, ефективна, бърза и динамична.

    На Ваше разположение,
    Г-н Скот
    Изпратете ни имейл на адрес: accessloanfirm2030@gmail.com

    3% Предлагани и гарантирани предложения за кредит

    ОтговорИзтриване

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.