cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 27 април 2015 г.

Грях , вяра , задължение


Грях , вяра , задължение


 

                                                                             

                                                        Лк. 17 : 10

                                              „Също така и вие , когато извършите всичко ,

                                              Което ви е заповядано  , казвайте :

                                              Ние сме безполезни слуги , извършихме само това ,

                                              Което бяхме длъжни да извършим . “

 

      Ти си познал твоят Спасител . Доближил си се до нещо свято , което света не познава .

Отвориха ти се духовните очи на сърцето и вместо да се оглеждаш повече в огледалото , ти предпочете да сравняваш себе си със Словото Господно .

 В душата ти настъпи радост , мир , но и борба . Защо ? Ще попита някой?

Защото вече  „ не върша своята воля , но волята на Отца ми! “

Защото , ако преди се радвах заедно с греха , сега мразя греха и изпитвам страх от него. Защото , ако преди вярвах на себе си и на своята сила , сега вярата ми е насочена към Силният. И ако преди служех на своето его , сега с радост ще служа на Онзи , Който ме е създал.

Ти си познал Своя Спасител , като Свой Освободител . Осъзнал си своята вина и си подписал „ Мирен договор с Твоят Създател .“

 „ Колкото и да са големи съблазните на този свят , аз ще бягам от греха !“

И това е добро пред Светият Твой Изкупител.

Да светът е пълен със съблазни , чрез който по много хитър начин лукавият улавя душите на слабите християни . Спомням си един брат как нарече своето свидетелство „ Не си играй със греха  ! “ защото греха си носи своите последствия.

В Лк. 17:1 се казва : „ не е възможно да не дойдат съблазните ; но горко на онзи , чрез когото идват. “

Но в Словото , koeто ти позна на много места ще срещнеш предупреждението от Твоя Спасител : „ Внимавай за себе си !“-Лк.17 : 3

Много пъти виждаме греха в брата и съблазънта  , но премълчаваме да не обидиш ближния . И така рискуваш да бъдеш заразен със същият грях. Затова Словото казва в Пр. 17 : 10 „Изобличението прави повече впечатление на благоразумния , отколкото 100 бича на безумния . “

     Божият човек трябва да следва съветите на Своя Господ и смело да изобличава грехът , за да предпази и себе си и ближният от зло.

     Второто нещо , което иска да ни каже Светият Дух тази вечер е , чрез благоразумието си да „ Придобиваме вяра !“

Волята на нашият Небесен Отец е да бъдем свети като Него , но за да придобиеш святост и одобрение от Бога ти трябва вяра. Не колкото планина .Може и да е колкото синапово зърно , но тази вяра може да повдигне планина и да я премести от едно място на друго или „  ….ако кажеш на тази черница изкорени се и насади се в морето и тя би те послушала . “ Не може без вяра да се угоди на Бога . Не може без вяра да изпросиш от Бога да „ премести “ твоите проблеми .

Затова с молитва трябва да изискваме от нашият Господ : „ ПРИДАЙ НИ ВЯРА ! “Вярата е дар от Бога . И ние трябва да го изпросим чрез любов  , молитва и послушание . Тогава ще се почувстваш и горд със Своя Спасител .

      Трето: Служение! Задължава ме се да служим на Бога !

Ако преди да си познал Исус Христос „ си ходил където си щеш и си правил каквото си щеш  , сега ще ходиш там , където не щеш “-казва Словото.

Ангажимент към Делото ,което извърши Исус за теб. „ Аз те измих чрез кръвта Си на кръста от твойте грехове и ти подарих вечен живот , без да си заслужил ,а ти се задължаваш да ми бъдеш слуга и да вършиш волята Ми.“-се казва в ДОГОВОРА ни с Господа .

„ Къде те пращам там отиди и върши волята Ми и се не бой чадо Мое!“….“ И какво ти кажа слушай гласът Ми и се не бой . Че ще те съпроводят ангелите Ми и ще те пазят от вразите.“

Задължението ни като слуги на Господа се изразява в послушание , смелост  , дръзновение и отговорност. Със смирение и страхопочитание. Тук няма място за гордост.

     Исус каза : „ Аз дойдох да ви слугувам “ и още „ Слугата не е по –горен от Господаря си . “ Исус е Цар на Царете и Господар над господарите. И в същото време , за да изпълни задължението си пред Отца , Той се смири и взе образ на слуга ,за да ни придобие за Небесното царство .

       И днес , Словото Божие ти казва , братко и сестро : Бъди послушен на Своя Господ и Словото Му. Изпълни това ,което ти е заръчано и без да се превъзгордяваш смирено кажи:“ Аз съм безполезен слуга и извърших само това , което бях длъжен да извърша . “

И ще завърша с това : Бог ми беше заръчал много неща . Едно от тях беше : „ Купи с парите , които изкарваш компютър и това , което ти казвам пиши на братята си да четат. “

Ето Господи , аз съм една безполезна слугиня ,но върша от сърце това , което е Твоята воля. Което бях длъжна да извърша .

Нека се помолим :

Мили Боже мой ,

Моля те бъди с мен и пази ме от съблазните на този свят . Дай ми мъдрост да се пазя от грях и да придобия онази вяра  , с която ще мога да изпълня всяко мое задължение към теб и моите братя.

Моля Те , направи ме смирен в Твойте очи и  отговорен към Делото , което си ми поверил и си благоволил да ме направиш твой слуга подобен на Синът Ти.!

БЛАГОДАРЯ Ти за тази привилегия! В името на Исус Христос- Амин

 

 

      

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.