cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 25 април 2015 г.

ДНЕС Е ДЕНЯТ ЗА СПАСЕНИЕ


 

 


 
                                                                                                                        
                                           2 Кор.6 : 2

 

    Защото е казано : „ В благоприятно време те

     послушах , и в спасителен ден ти помогнах “.

           Всички ние се нуждаем от Спасение. Спасението съдържа различни видове значения .

Но !  ДНЕС , Святият Дух иска да ни говори за едно Велико Незаменимо Спасение ,което е извоювано и заплатено предварително с кръвта на Сина Божи Исус Христос , за мен и теб братко и сестро.

Днес се празнува едно спасение и освобождение на цял народ от войни ,които са отнели хиляди човешки животи. Това ме накара да се замисля , за онова спасение , което много хора още не могат да осъзнаят . За онова спасение , което е вечно и носи вечна и неувяхваща радост за твоята душа .

 Днес , Святият Дух , чрез Словото от Исая 6 глава : 2 стих ти казва : „ Ето сега е благоприятно време , ето сега е спасителен ден! “

       Днес  , ти чуваш за пръв път за това Чудно Велико Спасение на твоята душа. Душа , за която Бог е отредил един вечен живот и една вечна радост,  както на земята  , така и на небето.

Тук живота е ограничен , скърбите ,болката и мъките безкрайни , но Днес Бог ти казва : „ Има нещо благодатно за тебе , дете Мое – БЛАГОПРИЯТНОТО ВРЕМЕ !

Ис 6 : 2 – „В благоприятно време те послушах и в спасителен ден ти помогнах !“

Време ,в което Словото на Бога достига до теб ,точно в този момент , в който ти имаш най –много нужда от Твоя Господ!

Време , в което Исус иска да се срещне и да разговаря с тебе ,  мили братко и сестро . Ти ,който имаш така голямата нужда да споделиш с някого болката на душата си .

Среща , на която Господ ти поднася на Своята прободена ръка –извоюваното за теб Спасение .

Време , в което Господ иска да ти сподели и покаже Своята голяма и неизмерима любов към теб. Желанието Си , да бъде вечно с теб и да ти бъде Спасител за вечни векове .

       „ Днес - казва Бог , ако чуеш Моето Слово , ако извикаш към Мен . Днес  , е благоприятното време да спасиш душата си от грях.  Днес  , Аз искам да ти простя и да  те спася от лапите на лукавия , от всяко зло на този свят .  Днес , е спасителен ден за теб и Аз искам да ти помогна –дете Мое. Защото те възлюбих с голяма любов и пролях кръвта Си за теб .“

     Бог никак не се изморява да ни наблюдава от Своето небе , никак не се изморява да слуша нашите молитви , и никак не спира да плаче и тъжи , и да ходотайства пред Своя Мил Баща за теб и мен  , братко и сестро .

Исус , е нашият и единствен Ходотай ! То е Помазъникът и Избавителят на цялото човечество ! Той доби голямата власт на небето и земята , да Спасява всеки от онези ,които го потърсят с любов и вяра , за да се подслонят под „ ПОКРИВА НА ВСЕВИШНИЯТ “.

      Днес ,  Исус ти казва : „ Ако ти , Душо Моя , се помолиш с цялото си сърце и се покаеш за свойте грехове ? Днес , ако ти потърсиш Моето лице , за да общуваш с Мен ? „ Помни  ! Днес , е благоприятното време , в което ти ще откриеш своето спасение и помощ !“-казва Господ  ,  Спасителят  и Изкупителят на твоята душа .

Защо Бог те кани днес , братко и сестро ? Защо тръби , чрез Своите инструменти ? Защо ? Защо?

Защото иска да ти даде радост в сърцето ти ! Защото те обича и иска днес та ди покаже своята милост и да те утеши ! Защото си скъпоценен за Него и те чака да те употреби за Свой инструмент . Защото иска да спаси още много души , които имат нужда от Неговата помощ .

      Бог те чака  , за да направи завет с тебе . За да възстановяваш останалите , да извеждаш онези , които са в тъмнина , да ги водиш на „ добри пасища  и никак да не огланяват и никак да не ожадняват “. Бог обещава , че ще те пази винаги и  „ нито жега ще те удари , нито слънце . “

      Пей и се радвай , чадо Мое ,защото Днес , те утеших и се смилих над твоите скърби.“-Ис49:13

 „ Ето на дланта си те врязвам и ти ще бъдеш винаги  пред Мене “-казва Господ , Спасителят твой . И още , още много други обещания дава за теб и твоята душа в Своето Слово Божие  , като : „ ….защото Аз ще се съдя  с онези ,които се съдят с тебе , и ще спася чадата ти …..

А притеснителите ти ще заставя да изядат собствените си меса и да се опият със собствената си кръв както с ново вино . Тогава всяка плът ще познае , че Аз Господ  , съм твоят Спасител и че твоят изкупител е Могъщият Яковов . „- Ис  . 49 : 25 , 26

      Нека не изпадаме в униние от скърбите на този свят за , които Господ е пределно наясно ,но да приемем с отворено сърце Поканата на нашият Спасител и да намерим утеха в Словото Му.

Нека се помолим  ,за да чуе стенанията на душите ни:

Благодариме Ти , Боже Господи ,

За тази голяма и незаслужена милост и за Твоята неизмерима любов.

Благодариме Ти , за това посещение и ето аз отварям сърцето си за теб Спасителю на моята душа и Те моля спаси ме , помогни ми , утеши ме – бъди спасител на целият ми дом . На децата ми , на близките ми и на всеки ,който те потърси и е в нужда .

Ела днес  в моето сърце , направи Си обиталище и царувай там до века . Вярвам , в Твоята Изцелителна и Спасителна кръв и в Победата на дървения кръст .

        Моля те днес ,спаси ме от злото на този свят и дай ми твоят вечен живот……

В Името на Исуса Христа моля и прося всичко това .

 Благодаря Ти  , за това благоприятно време!

Слава да бъде на Името Ти , от сега и до века ! Амин

Бог да ни благослови и даде мъдрост да опазим това скъпоценно спасение ! Амин

 

 

 

                                 

 

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.