cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 26 май 2016 г.

Вярваш ли че Исус е жив ?

                                  ВЯРВАТЕ ЛИ , ЧЕ ИСУС Е ЖИВ ?

     Защото аз вярвам !
Защото той ме спаси от смърт .
Защото Той ми проговори .
Вярвам , защото той ме заведе в своя молитвен дом и ми подари спасение и вечен живот .
   Вярвам , защото Той ми показа Книгата на живота и името ми , което е записано там със златни букви .
Исус е жив , защото той ме лекува , когато съм болна .“ Дъще твоята вяра те изцели ! „
Той ме утешава , когато съм тъжна : „ Не бой се , не плачи защото Аз съм с теб , за да те пазя , да те избавям и да ти помагам ! “
     Изправя ме , когато падам : „ Смазана тръстика няма да пречупя и замъждял светилник няма да угася ! “ — така ми казва и аз Му вярвам .
     Аз вярвам , че моя Господ е жив , защото Той ме доведе в Италия и ми каза : „ Отивай в Италия Аз те чакам там ! “
И вече 8 години се грижи за мен , за моята прехрана , подслон и финанси .
     Моят господ е жив , защото го видях в сън на небето как ми се усмихва и ми маха с ръка за поздрав . Алелуя!!!
Той не само е жив , но ме и обича много . Жали ме , жали моят дом и моите деца .
Грижи се за тях . пази ги “
Децата ми 3 пъти правят катастрофи без една драскотина .Грижи се за работа , за прехраната ум и за здравето им . Благодаря Ти Господи !
    Аз вярвам , че Исус е жив , защото каквото поискам от Отца в Неговото име всичко ми дава .
    Здраве искам — здраве ми дава !
    Храна искам — храна ми дава !
    Работа искам — работа ми дава !
Да
    Мир искам — мир ми дава !
ИСУЕ Е ЖИВ !
Той е тук на земята ! Той е близо до теб ! До диханието на ноздрите ти.
ТОЙ Е ДУХ !
Ти не Го виждаш , но Той те вижда . Той те обича ! Той те чака , да разговаря с теб .  Да те изцели ! Да те утеши ! Да те спаси ! Да живее с теб ! да обядва и вечеря с теб ! да бъде в сънят ти !
Където ходиш да бъде винаги с теб ! Когато лягаш , когато ставаш ! Когато влизаш и когато излизаш !
ИСУС ИСКА ДА БЪДЕ ВИНАГИ С ТЕБ , ЗАЩОТО ТЕ ОБИЧА !
ВЯРВАШ ЛИ ГО ?
Аз го вярвам . Защото ,когато съм отчаяна , Той ми нашепва : „ Тук
Съм , не бой се ! “
Когато съм гневна , Той ми казва : „ Вземи Моят Мир ! “
Когато проблемите ми са големи : „ Дай ги на Мен ! Вземи сега Мойто наЙ- леко бреме ! “
Когато ми се плаче ми запява : „ Запей , възпей ми чада ти с ангелите и в миг ще изчезнат от теб сълзите ! “
      Вярваш ли , че Исус е жив и дава живот ?
Аз го вярвам , защото умираха в ръцете ми в болницата и само с една молитва възкръсваха . Хвърляха бастуните , изкарваха камъни от бъбреците си .
    Молих се на живия Господ за майки без деца — Исус ме чуваше и ги благославяше .
Ако още не си повярвал , казвам ти приятелю : ПОБЪРЗАЙ !
Повярвай в Господа , защото Той наистина е жив !
     Покай се за греховете си Иди в неговият молитвен дом и там ще намериш спасение !
Моли се и господ ще ти отговори . търси Го и ще Го намериш !
Слушай пастора и Той ще ти говори от устата му . Чети Словото Му и Той Исус ще ти говори на сърцето ти !
Ще ти се яви в сън ! Ще ти се открие !
Повярвай в Господа и ще спасиш себе си и домът си от вечна смърт !
    Исус е тук на земята !Той е сред нас ! Той иска да общува с нас !
Вярваш ли го ? Ако не повярвай !
Той те обича ! Той е любов ! Той иска за теб най- доброто !
Той е приготвил на небето дом неръкотворен за теб : „ Каквото очи не са видели и на ухо не е дохождало ! това е приготвил за теб .
Той те чака , за да те благослови ! да спреш да боледуваш !
Да спреш да гладуваш   !
Да те облече в бели дрехи !
„ Ако нашите родители са зли и пак ни дават — Исус е Цар на царете и Господар на Господарите  Той е Любов и излива благословенията Си от небето за мен , за теб и за нашите семейства .  
     Протегни ръка и вземи своите обещания , които Бог е обещал за теб : „ Ще те благословя и не ще те оставя никога ! .
Вярваш ли го ? Ако не повярвай !
„ Защото Словото Му е вярно ! Живо деятелно по- остро от меч ! „
     Вярваш ли , че Исус е светлина ?
Вярваш ли , че въпреки , че Го разпънаха , Той оживя на третия ден ?
Аз вярвам , защото той ми се яви и ми говори : „ Следвай Ме и Аз ще бъда с теб до века ! “
   Исус е жив и те чака да те умие в Своята кръв , защото тя се проля и за теб .
Той иска да те направи по- бял от сняг и да те облече в бели дрехи : „ Защото нищо нечисто няма да влезе в Моето Царство ! “
Казва Господ Исус Христос .
Повярвай , че Исус е жив приятелю ! И Той е тук , за да те спаси !
     „ О , радвай се чадо Мое ,
     Обикнах те , възлюбих те … “
Ти хулиш Бога  със устата си . със живота си . С това , че не вярваш на Неговите думи , но Той ти казва тази вечер : „ Независимо от всичко Аз те обичам и ти прощавам ! аз те чакам да ме потърсиш със сърцето си , за да те избавя от ада и от сатана . да те направя свидетел Мой и да пребъдваш с Мен във вечността ! “
Амин !!!!    Алелуяяяя!!!!
Господи
Спасителю мой , Ти Си жив и аз вярвам в това !
Благослови всяка душа , която чете сега това живо слово !
Спаси нея и целият й дом .
Пресвято е името Ти Господи !
Велик си Ти !
Чуден Господ Си !
Да бъде волята Ти и да дохде царството Ти върху нас !
Слава да бъде на името ти от сега и до века . Амин
Благодаря Ти от сърце за всичко Боже мой ! Амин !!!




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.