cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 20 май 2016 г.

Остани с нас

ОСТАНИ С НАС
№137

Лк.24 : 13 , 34

Много пъти вървейки по нашият християнски път си задаваме въпроси , като  : До къде стигнахме , какво направихме , какво научихме,какво очистихме...? Задавайки си въпроси съответно получаваме и отговори.Едни пъти веднага , друг път по-късно.Питали ли сте се ? : Ние ли сме тези ,  които си задаваме въпросите и ние ли си отговаряме?Не ни ли говори Святят Дух , който е в нашите сърца ? Не те ли подсеща Тои за твоето духовно състояние ? : " Не четете Словото Ми ; Не Го прилагате на практика  ; Не ми служите с цялото си сърце ; Не се очиствате ; Не Ме търсите с молитва ; Не вършите добри неща...и т. н.
Не казва ли днес и на нас Сам Исус : „ О ,  несмислени и мудни по сърце...защо не вярвате наСловото Ми?Не съм ли жив и днес за вас и Моята Слава  ? ? "
Много пъти чакаме Исус да затане срещу нас и да разговаря директно и забравяме , че Той е Дух и ни говори чрез братята и сестрите .  Много разчупват хляба и виното , но когато ти се отворят очите освободи сърцето ,  изцели душата , зарадва тялото-не е ли Исус в този брат ? Защо не вярваме на Живото Слово , което излиза от устата на верни братя и сестри ?
Ако си изцелен -  Исус е Този !
Ако си утешен - Исус е Този ! Ако си насърчен - пак Исус говори !
Ако си поправен с Любов -Не е ли пак -Исус?
ПОЧИТАМЕ ЛИ ТЕЗИ БОЖИИ СЛУЖИТЕЛИ , които ти кават днес : " ОСТАНИ С НА ? "
Кой те кани днес в Своето божие семейство , чрез брата и сестрата ? - не е ли Исус  ?
" О , немислени и мудни по сърце , да вярвате...! " Какво ще чуеш , когато останеш сред верни братя ? : Словото на Бога ; Божият глас , които ти казва : " ЕЛА ТИ , КОИТО СИ ОТРУДЕН И ИЗМОРЕН..., ЗАЩОТО АЗ СЪМ ЖИБ И ДНЕС И ВЪЗКРЪСТНАХ И ЗА ТЕБ ДУШО МОЯ ЗА ДА ТЕ СПАСЯ И ВЪЗКРЕСИЯ В ПОСЛЕДНИЯТ ДЕН !  "
Бог да ни благослови днес със нашите чада и семейства !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.