cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 30 май 2016 г.

Аз съм на хлябът на живота

         Аз съм хлябът на живота
                                      Йн 6 : 35
       „ Исус им рече : Аз съм хлябът на живота ; който дойде при Мене , никак няма да огладнее и който вярва в Мене никак няма да ожаднее . “

     Много често притеснението на хората от този свят е за парчето хляб. Какво ще ядем , как ще изкараме прехраната си , какво ще пием , как ще преживеем остатъка от живота си . И т. н….и т. н……
     Ще кажете : Но това е нещо нормално ! Ако не се грижим за тези неща как ще оцелеем  ? Да ! Така е !
Затова и човеците прекарват живота си в труд , грижи и притеснения…
     Но в Словото на Всевишния се говори за един „ хляб “ , Който слиза от небето и Който  дава живот на света . И Словото Го нарича Божии хляб .
Исус го нарича „ Истинския хляб , Който Отец Ми дава от небето .“-И този хляб слиза от небето , за да даде живот на света и то вечен .- Йн . 6 : 33
      Писано е още , че : „ …не само с хляб ще се храни човек , но и със всяко Слово божие , което излиза от устата на Божия човек …“
В Йн . 6 ; 35 Исус казва : „ Аз съм хлябът на живота ….. “
      Ще каже някой , ама как така може човек да бъде хляб ?
Да ! За човеците е невъзможно , но за Бога всичко е възможно .
Исус нахрани 5000 човека с 5 хляба и три риби . И хората се награниха и даже остана .
      Когато Мойсей извеждаше народа през пустинята и огладняха , Бог даде истински хляб от небето- духовната манна . След това поискаха месо и т. н…
     Но Словото днес ни говори за ИСТИНСИЯ БОЖИ ХЛЯБ , Който Бог изпрати на земята , та като ядем от този хляб , никак да не огладнеем , но да получим живот и то в изобилие —вечен живот.
      И като говореше хората Му рекоха : „ Господи , дай ни винаги този хляб ! “ А Исус им отговори : „ Аз съм този хляб … ! “
Обаче , в Словото се казва още , че за да ядеш от този хляб също трябва да се трудиш :
„ Работете не за храна , която се разваля , а за храна , която трае за вечен живот , която Човешкият син ще ви даде , защото Него Бог е потвърдил с печата Си . “
    Защо човек , когато открие някаква истина , която е търсил дълго време казва със задоволство : Разбрах истината и това ми стига . Или / заситих се / .
     Когато в един момент аз се притеснявах как ще преживея старините си Исус ми рече : „ Стига ти Моята благодат ! “
Което значи : Радвай се , че имаш Моя хляб ! ; или  : Радвай се , че имаш Мен !
     Скъпи братя и сестри ,
Радвайте се , че Бог ни изпрати от Своето небе своя Единороден Син  Исус Христос— Своя небесен хляб , който е сам Господ .
Знаем ,че Словото е истинно и вярно и в 6 : 46 ст . се казва :
„ Истина , истина ви казвам : Който вярва в Мене има вечен живот . Аз съм хлябът на живота “.
     На друго място в Словото се казва : „ Аз съм пътя , истината и живота . “
      Ако ти си познал Своя Господ , Който е ИСТИНАТА , то знай , че ти никога няма да бъдеш гладен . Защото Той ще се грижи за теб и за твоята прехрана . Когато човек познае Истината ,  той е щастлив , той е сит , той е богат… защото Истината ще те освободи от притесненията , от глада , от лишенията .
     В Словото се казва още : „ Не видях нито един от праведните да проси хляб . “
Не каза ли Словото още : „ Не мислете какво ще ядете или какво ще облечете. Защото моят Отец знае от що се нуждаете “.
     Затова нека благодарим за това Слово , което Бог ни дава тази вечер и да започнем да работим за онази храна , която не се разваля и трае до века .
Може да си безработен , да няма какво да ядеш , но отиди при Исус и поискай работа . Кажи Му : „ Исусе искам да работя за Твоя хляб ! “
    Искам да ти кажа , че Бог ще ти отреди какво да правиш , защото нивата Ми е голяма , а работниците са малко . И друго .
Не само ще те храни , но и ще ти се отплати .
    Аз работих на нивата Му 10 години с 35 лв . на месец , но сега работя 24 часа за Бога и за човеци , защото гледам вече 32 стари хора в Италия за 1200лв. без да ми се зачита трудов стаж .
Но аз работя за храна , която до века няма да се развали .
    И Господ Исус Христос ми каза : „ Не бой се . Стига ти Моята благодат . Моя хляб . “
Мислите ли ,че Той няма да се погрижи за мен ? Или за вас , които ще потърсите Него — ХЛЯБЪТ НА ЖИВОТА !
     Бог да ни даде мъдрост и да не се отчайваме , а да вървим напред с вяра в Господа на силите Исус Христос !
Нему да бъде вечна слава от сега и до века ! Амин !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.