cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 28 май 2016 г.

Сити чрез Исус

                  Йн . 6 : 35

           „ Исус им рече : Аз съм хлябът на живота  , който дойде при Мен , никога няма да огладнее и който вярва в Мен , никога няма да ожаднее ! “

       Снощи четохме с една моя сестричка теми от моя сайт . На нея й допадна словото и ме помоли да й препиша някои теми , за да си ги чете .
Това ми хареса , но как да й обясня , че нямам такова време , затова я насърчих да четем заедно , докато тя си купи телефон и така ще може да си чете когато си иска .
      Помолихме се и така се разделихме .
Тази сутрин Светият Дух ми говори след молитва : „ Гладни са чадо за Словото Ми ! “ , след  което ме заведе в Йн . 6 : 35 като Духът продължаваше да ми говори :
„ Гладни и жадни са , затова пиши каквото ти казвам без да се уморяваш — награда ще имаш на небе ! “
      И това , което Бог ми дава тази сутрин ще го споделя с вас скъпи братя и сестри , за да се нахраним заедно от храната , която св. Божи Дух ни е приготвил тази сутрин .
     Йн . 6 : 35
„ Аз съм хлябът на живота и който дойде при Мен никак няма да огладнее  и който вярва в Мен , никак няма да ожаднее ! “
     Това е едно от множеството обещания ,които Господ Бог дава на Своите чада . онези , които са гладни и жадни .
В живота много пъти сме гладни друг път сме сити , задоволени  , но Словото на Господа днес не ни говори за онзи глад , когато се нахрани човек и гладът престава . После пак огладнява и пак се храни . Гог днес иска да ни говори , за онзи глад и жажда , които след като един път се заситим и напоим никак повече няма да огладнеем и да ожаднеем .
    Възможно ли е това ?
Да ! Защото света,  когато угажда на плътта , тя отново огладнява . И когато пием вода от пресъхващи кладенци , то и устата отново ожаднява .
Има обаче един глад и жажда на сърцето и душата , който се нарича глад за невидимото , за онова , за което копнее твоето сърце . Духовен глад . духовният глад и жажда , който може да засити и да утоли единствено и само Бог и то завинаги :
„  Елате при Мен и никак няма да огладнеете и никак няма да ожаднеете ! „
Глад за истината ! Глад за любовта Божия ! Глад за мир , за свободата на душата ти , глад за правдата и за вечният живот.
Глад и жажда за Божието присъствие , жажда за Словото на Бога , за Неговите „ ДУХОВНИ ТАЙНИ “, жажда за служение и т. н……….
      Всичко това може да ни даде единствено и само Бог .
„ Аз съм Този , Който може да засити глада на всяко човешко сърце и да утоля жаждата , за която не помага никаква вода .
Света може да засити вашият стомах , вашите капризи и удоволствия , но глада на душата и сърцето, жаждата за Моята храна и за служение на нивата Ми — този глад и тази жажда мога само аз да заситя .
     Глад за любов , глад за спокойствие и тишина , глад за свобода на Духа и душевен мир и жажда за онова , което не се вижда , но може да те направи щастлив .
     Тази сутрин братко и сестро господ Исус Христос ти казва : „ Аз съм хлябът на живота , който като ядеш никак няма да огладнееш и живата вода , която ще се излива в сърцето ти , когато влезеш в Моето присъствие . Когато отвориш вратата на своето сърце за Мене .
     Аз съм вашият Дар от Отца Ми  за вас , който стр гладни и жадни за невидимото .
Аз умрях за вас , за да бъда винаги с вас и да се грижа за вас  , никак да не огладнеете и никак да не ожаднеете .
Аз съм Този , Който ще утоля всяко желание , всеки глад и жажда и ще успокоя вашият съкровен копнеж на сърцето .
Св. Дух ни говори днес : „ Вие искате да сте силни , нахранени и напоени , но това може да стане само когато сте в общение и в моята любов . тогава и Аз ще дойда при вас с Моето присъствие .
   Аз познавам сърцата ви и зная , кое сърце е гладно и кое жадно
Вашият глад и жажда са белег за Моите благословения . Моят св. Дух няма да ви остави гладни и жадни .
Моето Слово е начало на един Духовен живот !
     Да ! Аз обичам  онези , които Ме търсят и гладуват и жадуват за Моите Думи , Които са Думи на живот !
     Братя и сестри , приятели ,
Като Божии творения , Бог  чрез Исус Христос иска да ни доближи до Своето сърце .
Ако ти днес приемеш това Слово  и Исус в сърцето си , защото си гладен и жаден за духовното , то знай , че Исус е Този Който ще успокои копнежа на твоето сърце и никога няма да те остави гладен , нито жаден .
    Света не може да утоли жаждата на твоята душа , нито съкровените копнежи на сърцето ти могат да се удовлетворят от светските удоволствия .
Само Исус и вярата ти в Него ще ти даде истински покой и вечен живот . Не се задоволявайте с това , което Исус може да ни даде .
Но жадувайте и гладувайте за Неговото постоянно присъствие във вашите сърца !
Копнейте за Него ! Идете и Го потърсете там , където може да се намери !
     „ Елате в Моя молитвен дом и Аз ще ви успокоя — аз ще ви нахраня с храна , която не се разваля и ще ви напоя с вода жива , която извира от трона на Отца Ми и никак не пресъхва .И така вие никак няма да ожаднеете !
      И така , когато намерите Кладенецът на живата вода спирате да търсите .
Пийте от Този Кладенец и така от утробата ви ще потече извор на жива вода , който никак няма да пресъхне и ще можете да давате и на други да пият , които са жадни .
    И хлябът , Който ще ви храни , ще ви засити и ще можете да храните и другите свои братя със живото слово Божие , което ще съхраните дълбоко в съкровищницата на вашите сърца .
   И така като правите запомнете : НИКАК НЯМА ДА ОГЛАДНЕЕТЕ И НИКАК НЯМА ДА ОЖАДНЕЕТЕ ! “
    Бог да ни благослови и даде разум да разберем какво иска Св. Дух да ни каже с това Божие обещание .
Слава да бъде на Името Ти Боже Господи Исусе Христе  !
Амин !!!

    

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.