cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 14 май 2016 г.

Пророческото слово говори и днес

Младежо – Зоро Любимеца , Бог  ми казва за теб, че ти каза всичко, което ти трябваше да знаеш. Но пророческото слово се отнася за Тесния Път  и Бог ми каза , че името му е Георги .
Ето какво казва Господ за теб- Понеже си издигнат от пръстта и от бедно семейство и живееш сред лоши хора и родители, които са необуздани и те поучават и наставляват против волята ми. Ето какво ти казвам, майка ти и баща ти са те накарали да съгрешиш и ти прие посланието им, но моята воля не беше в това, да ти доведат момиче и да я приемаш като жена. Ако и да беше сърцето ти в нея от заблудата волята ми не е в нея. Ето освободих те , защото тя щеше да ти създаде много проблеми в живота, които щеше да ме похулиш.
Върнахте при мен отново , но се превъзгордя и забрави ме отново.
Ето какво ти казва Господ на Силите, отвори моя молитвен дом, който е готов и не ми се противи, защото ето сам Аз те въздигнах отново от пепелта и сам аз ще те сваля. Този дом беше мой и ще остане. Точно в този дом, където ти живееш е Мой дом и аз живеех някога и сърцето ми беше със всички ви. Отворих този молитвен дом, през ОГЪН. Разпнаха моя служител, както мен ме разпнаха, гонят го, преследват го , но не могат да му надвият , защото ето аз съм с него, за да го спасявам.
Точно в този дом се проля невинна кръв и някой си мисли, че аз не виждам и не чувам. Но не е така. Точно този който водеше служенията след моя верен служител, ме преследва и ме гони и ме предава . Но аз моя служител няма да  го оставя аз съм с него, както го спасих и го изведох, така и ще го върна в този дом. Той е гонен и преследван за името ми, но не осъзна, че онези които привидно ми се покланят му приготвеха капан. Но аз ще им дам да паднат в своя си капан и ще го провъзглася през покрива истината. А за моя верен служител , който го поставим сам аз пастор пак ще дойде тук да ми се покланя - на това свято място. Той издържа , като мен всички изпитания борби, гонения, лишения, тревоги, искаха да го убият, но аз го пратих надалеч без да се осъзнава, че го спасявам по този начин. Той съгради за мен МОЛИТВЕН ДОМ , като взе всичко от този дом и го даде на Мен, като работеше денем и нощем . В него нямаше лукавство и хитрост, а даде живота си за мен, за това моята ръка няма да го остави. Да вие сте бедни, защото ми дадохте всичко и съградихте моя дом и наградата ви е голяма пред мен, като скъпоценно миро. Съкровището на този пастор – моя служител е огромно.
Ето какво ти казва Господ на Силите, ти поиска пари да ми съградиш домът и добре направи , понеже ти го вложих в сърцето, но сега искам моя дом да бъде отворен за мен. Ако мислиш, че ме излъга и надхитри лъжеш се, защото аз съм Бог, който дава всичко на всички. Не искам да те изоблича пред всички, но да ми се подчиниш.
Махни гордостта и се предавай на молитва и смирени. Ще те въздигна тогава, когато изпълниш волята ми. Ръката ми е над теб да те благославям и преведи родителите си и цялата фамилия , която се оттегли от мен да се върне. Ето скоро ще доведа и моя служител при теб да те види и знай, че много те обича и ще ти помага, но сега  се смири пред мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.