cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 10 март 2021 г.

ЧУДЕСА И ИЗЦЕЛЕНИЕ ПРЕЗ МОЕТО СЛУЖЕНИЕ- ЧАСТ 3

     
                                                               
Мт 12:39

         " Нечестиво и прелюбодейно поколение иска знамение,
          но друго знамение няма да му се даде,освен знамението 
       на пророк Йона."

       Искам да продължа мили братя с това ,което Исус направи по време на моето служение,но Св .Дух ми напомни един сън ,с който ще започна свидетелствата си и защо започвам с този стих от Матея 12 глава?Какво иска да ни каже Исус с напомнянето на този сън и с този стих?
      И така сънувам веднъж ,че ходя с Исус в една река-плитка с прозрачна и много бистра вода.Дъното беше покрито с дребни камъчета подобни на диаманти.Водата беше много приятна с дълбочина до глезените.
      Вървяхме с Исус ,Който беше облечен в пъстроцветно 
копринено наметало ,Той ме беше прегърна и ми говореше с нежен глас пълен с ллюбов Своето Слово и ме наставяваше в това ,което ми предстоеше да върша на Неговата нива.
Изпитвах страшно блаженство от това Божие присъствие и тази невероятна любов.
     В същото време редом с нас вървяха множество хора ,който викаха и задаваха въпроси на Исус от рода:".............
Исусе, моля те кажи ми дъщеря ми ще се омъжи ли?...Исусе синът ми ще се излекува ли?..."-и други от този  род.
     Исус вървеше с мен и като че ли беше в друг свят.Нито ги чуваше ,нито им отговаряше.Стана ми жал за тях ,но не смеех да го питам за нищо.Само го слушах в захлас,защото това ,което ми говореше имаше значение за мен и моята МИСИЯ“.
      Днес имах възможност да си отговоря на въпроса :Защо
Исус не им отговори?Защото те го вземаха за врачка.Това е мерзост в очите на Господа.Затова и Той ги нарича в Словото Си/нечестиво и прелюбодейно поколение/ ,а на друго място ги нарича:"... лицемери,търсите Ме ,но не от сърце и душа!"
И днес много хора го търсят само с устата си ,но със сърцето си са далеч от Неговото присъствие и воля.
      Спомням си веднъж в кабинета ми ,когато Бог наистина вършеше чудеса и изцеления,чула за това една 
жена идва при мен и казва:"Аз не съм за кардиограма ,но искам да питаш Исус ,кога моят мъж ще се промени и т. н....!"
     Братя и сестри,скъпи приятели,
ЗАПОМНЕТЕ: ИСУС е Господ на господарите и Лекар над
лекарите ,Който върши изцеления и чудеса за Своя прослава и за онези ,които го любят от сърце и търсят Неговата воля,а не свойта си.
Мт 16:3 се казва:"Блажени ония,които слушат Божието Слово и го пазят!...,а лицемерите искат само знамения."
      Исус иска да  ни лекува и помазва  със Своето помазание на Св.Дух ,за да живее и пребъдва винаги в сърцата ни.
Помазанието на Св.Дух ни учи на всичко и е истинно,а не лъжливо.Затова изцелени и освободени веднъж чрез Силата на Св. Божи Дух пребъдвайте с Него.И който пребъдва с Неговият Св.дух ще има вечен живот."
     И Бог предупреждава и днес,ония,които се изцелиха ,видяха Неговите чудеса и Го познаха :
"-От сега пазете се от лицемерието,от всякакво користолюбие ,богатство и лакомия.
  -Имайте страх от Бога.
   -Не се срамувайте да Ме прославите.Не се отричайте от Мен пред човеците.
   -Пазете заповедите Ми и ги изпълнявайте в живота си и Моят Дух ще бъде с вас до века.
      И така изцелени от Исус ние биваме съживени за нов живот с Него.Това съживление ни връща към нов живот свисше и дъховно здраве,което е дар от Бога и се потдържа с ежедневни здравословни навици на поклонение и освещение,а именно:
- Посещение на богослужения ,където ще се потопиш в Божието присъствие и ще чуеш живите дими на Бога ,които ще потдържат твояд дух жив и твоето тяло здраво.
- там ще вземеш участие в Господната вечеря,където ще
ядеш "Хляба на Живота" и ще пиеш "Вино-кръвта на Исус",чрез ,която Господна вечеря ще имаш Дял от дясно на Бога горе на небе.
      Когато след твоето изцеление ти приемеш водителството на Твоя Доктор-изцелител и спасител-ти
приемаш едно постоянно вливане на свеж жив.Затова братко и сестро ,след като си изцелен свише -прослави Бога със живота и устата си.Не го търси като лицемерите само за изцеление и чудеса,а да се събудим и укрепим останалото, което е близо до умиране.
      И така минаваме към ЧАСТ-3-та:
!/Искам да ви предупредя ,че случките на изцеление не са подредени по реда на случване ,а по спомени,за което моля да бъда извинена/
      31.Идва при мен в кабинета една жена на моя приятелка сестра от детството.Тя беше доста пълна и явно със сърдечна недостатъчност ,защото устата й бяха с цианоза
Беше чула за това ,което Исус вършеше по това време и започна леко да се подиграваказах й ,че това не е добро и че тя сега най-много има нужда от Него.Тя ми отговори:"Ако
имаше бог аз нямаше да съм толкова болна?И ако има искам да Го видя ,за да повярвам."Казах и ,че Исус не е виновен за нейното здравословно състояние ,но ако повярваш в Него той може да те излекува и да извърши чудо в твоя живот.
       Вътре в кабинета имаше още три пациентки ,които слушаха и си чакаха реда.И както я връзвах с кабелите тя
изведнъж обърна очи и изпадна в кома.В първият момент се
изплаших ,но вече имах опит и знаех ,че това беше волята на Исус ,за да я приведе при Себе Си.Почувствах Божие присъствие и знаех ,че ако се помоля тя ще се събуди.и св.дух започна от устата ми за свидетество и на другите да говори на тази жена .Какво точно не си спомням ,но в Името на Исус и след молитвата за Слава Божия тя пое дълбоко въздух и очудено попита :"Какво стана с мен?"
      Жените ,които бяха вътре и отговориха вместо мен:
"Ти изпадна в кома и сестрата като се помоли ти отвори очи."И пак за свидетелство на другите Цианозата изчезна от устата й и самата тя свидетелства на другите ,че диша много свободно за разлика от преди.И пак попита:
"Какво беше това?"казах й:"Това беше Господ ,Който ти 
искаше да видиш и Който те обича много.
Така повярваха 4 души за 15 минути.След време дойде в църквата с Библия в ръка да прослави Господа.
       32.Доведоха жена за кардиограма ,която подготвяха за операция.Е нея беше моя сестра в Бога .Попита я"Искаш и да се помолим за теб?"И след нейното съгласие се помолих-
ме заедно с моята сестра в Господа.След два дена я виждам в църквата да Слави Бога-като каза ,че докторите с очудване остановили ,че няма миома и на другият ден я изписали.СЛАВА НА ИСУСА!Той е и Генеколог!
      33.Местят ме от ЕКГ -кабинета и ме пращат в Ортопедия.Още същият ден нощно дежурство сама без сестра от отделението.Целта беше да сбъркам някъде и да ме оволнят . И всичко заради Бога.Вечерта мина спокойно,
но точно в 12 часа/полунощ/ доведоха дете на 6 години на сестра от хирургията внук,порезал си крачето в глезена със стъкло около 3 см.Беше ми тъжно за това малко дете и понеже не мога да гледам кръв се измъкнах до вратата ,тъй като Доктора от хирургията си беше довел сестра да го асиастира.погеждайки към мен доктора с  подигравка ме попита:"СЕСТРА ИСКРЕ,ЩЕ ПОМАГА И ГОСПОД?"
Отговорих му:"Ако имаш вяра?"И какво се сучи-защото  "Бог поругаем не бива!"в продължение на близо 30 минути
доктора не можа да вкара иглата в крачето на детето.Бог беше постави своята ръка за преграда .Счупиха се 3 игли ,доктора се изпоти от притеснение и в един момент се обърна към мен и рече:"Моли се сестра ,защо стоиш ,а не се молиш?"Отначало не разбирах какво става ,но в последствие разбрах и свих ръце за молитва .помолих Бог да му прости и да покаже милост заради детето.И в същият този момент Бог вдигна ръката Си и доктора за няма 5 минути сложи 3 конеца ,изтри потта си и си отиде в хирургическото отделение.В същото време отсрещната врата на пациентите беше отворена и те наблюдаваха всичко.Когато им казах да лягат ,а те ме попитаха:"А?Сестра ще помага и Госпог?И какво стана ?Трябваше да се молиш за да зашие детето?"
Отговорих им.Защото не познават Бога,а Бог е жив и между нас и поругаем не бива!Незнам доктора какво разбра ,но 6 човека наблюдаваха Божието действие сред нас .И вярвам ,че това беше хубаво свидетелство ,за да повярват.
Слава на Бога!
      34.Още на другия ден  бях преместена в ИО /Инфекциозно отделение/.Отново на нощно дежурство.
Отново сама.Целта вече я знаем: МОТИВ ЗА  ОВОЛНЕНИЕ!
Знаех и разбирах всичко и затова бях в постоянна молитва пред Моя Господ.Отново до 12часа в полонощ спокойно ,НО! В 12часа в поунощ от бърза помощ започват да се майтапят с мен ,че сега ще дойдат 11 човека натровени и ако искам от тях помощ ще трябва да пренощувам после с този ,който ще дойде  на помощ.Никак не одобрявах майтапите от този род ,най-малко с Моя Бог и мислех ,че това е само една глупава шега.НО,уви!
       Започнаха да идват една след друга линейките.Баба събрала чедата и  внуците си на гости и като намесила питка с лоша мая натровила всички включително и себе си.
В първият момент се паникйосах.Но се скрих в тоалетната и помолих Исус да ми помогне.От бърза помощ продължаваха да се майтапят с мен,но аз им затварях телефона .И така за половин час наистина настаниха 11 натровени души.На всеки трябваше да се влеят по 3 системи,което значи ,че без помощ аз не можех да се справя.Но Бог беше чудесен.Хвърчах,олучвах вените без грешка, хората в стаята ми помагаха ,когато системата свършваше ми казваха ,за да превключвам и така успявах.
      Незнаех какъв беше реда и се съсредоточавах в това ,което пише в листа от Бърза помощ.По едно време ме питат:"Ти няма ли да търсиш помощ?Или да извикаш Завеждащ отделението и една сестра от вашите?"Нямах време да мисля и отговорих :"Ако трябва викайте ги.Аз незнам!!!"
      Когато дойдоха ситуацията беше овладяна.Лекарката
направи своята визитазия,сестрата описа нещата по историята на заболябане и аз в един момент останах с впечатение ,че те си отидоха.През цялото време наблюдавах болните,които се повлияха добре и се свестиха.Но в последния момент-бабата ,която беше виновна за случилото се пусна пяна на устата и започна да притихва .Оплаших се.Помислих си"умря!"Положих ръце на нея и помолих ,ако има вярващи в стаята да се молят с мен .След молитвата бабата пое въздух и отвори очи за Слава Божия и за наша радост.Всички започнахме да се радваме и да хвалим Бога.Дори запяхме една песничка  и в същият момент  влезе
лекарката.Жените побързаха да прославят Бога,но тя излезе обидена и на следващият ден бях първата в списъка  за съкращение.По-късно разбрах ,че била обидена на мен ,но за какво така и не разбрах.Но СЛАВАТА си е на Господа и аз сега макар и късно Му отдавам почит т прослава !
         35.Бог ме утеши по чуден начун и не след дълго бреме отворих църква в центъра на града.преди да отида на църква чух гласа на господа ,който ме предупреди ,че ще дойде една душа нова ,на която Бог искаше да положа ръце за изцеление.желанието на Господа беше не пастора ,а аз да положа ръце.Бяхме 6 човека ,съвсем нова църква.Казах на пастора каква е влоята на Господа и той нямаше нищо против:"Стига да дойде!да бъде волята Му!"-каза пастор Емил Петров.
       След хвалението влезе една жена на име Милка и дъщеря й.Жената беше ходила в Сливен при пастор Илия Миланов,но той я връща в Лом,като й казва да намери нашата църква.Това беше чисто водителство от Бога ,защото никой още не знаеше за нея.Милка беше с рак на окото,със сърдечно заболяване, високо кръвно и бъбречна недостатъчност.помолихме се за Милка.Положих ръка на окото ,което беше срашно деформирано и очудването беше ,че след молитва двете очи се оеднаквиха и нямаше следа от болното око.След някоко дена се срещнахме в болницата
и тя ми засвидетелства ,че всичко в изследванията около сърцето,кръвта/беше и с диабет/,бъбреците и кръвното беше се нормализирало.СЛАВА НА БОГА!
       От този момент Милка стана наша сестра в Господа.
      36.Три пъти получавам бучка/тъмор/ на гърдата и с молитва Господ ме освободи от тази болест и страховете ми. Слава да бъде на името Му!
      37.Появи ми се тиреотоксикозен възел на гушата.Но с молитва и полагане на ръце от пастор Любчо всичко се стопи още на молитвата.Слава на Бога!
     38.Посетихме веднъж една сестра Надка ,която много обичахме и не бяхме я виждаи дълго време .Същата беше на легло прикована почти неподвижна.Поговорихме си малко ,
след което се помолихме.И за наша радост Бог направи чудо. Сестрата се изправи ,започна да се движи ,направи ни кафе и ни изпрати до външната порта.от този момент започна редовно да идва на църква.СЛАВА НА ИСУСА!
     39.В църквата дойде дете със сгърчена ръка в пръстите.
Хванах го за ръката и в същия момент пръстите се изправиха.И всичко за Славата на Господа!Велик и чуден е нашият Господ!
    40.Работех в едно семейство в Италия дъщерята на бабата се разболява от рак на гърдата.Всички бяха много отчаяни и ме помолиха да се моля на Моя Господ,защото аз й тук не спирам да го хваля.Нощта сънувам сън и чувам глас:"СБЪРКАНА ДИАГНОЗА".Казах им ,но като ,че ли не ми повярваха.Минаха два месеца  "ходене по мъките" и с натъжени лица-защото чакаха смъртта,обаче думите на Господа са верни и истинни.
      Един ден всички за мое очудване бяха весели и щастливи
Попитах  какъв празник ще има ,а те ми отговориха за СЛАВА БОЖИЯ!"СБЪРКАНА ДИАГНОЗА"-казали лекарите.И този път Господ се прослави.АЛЕЛУЯЯЯ!!!
      Не е ли чуден Нашият Господ Исус Христос?
Той е жив и днес върши чудеса.

С Божия любов сестра Искра.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.