cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 31 март 2021 г.

Бог говори на ВЕРНИТЕ Свои ЧАДА!

БОГ ГОВОРИ НА ВЕРНИТЕ СВОИ ЧАДА :

Послание от 08 .02 . 2010 година .
Дадено ми в Италия 

   Бъдете чада верни и предавайте цялото си сърце на Мене , като вярвате с цялата си душа и ум на Мене и Моите заповеди !
   Вие сте благословени със сила от небето , поръсени сте с кръвта на Моя Син - ИСУС ХРИСТОС. 
Помилвани сте и ПОМАЗАНИ с миро за служение на Моята нива  .
   Затова БЪДЕТЕ кротки и смирени ,
дълго търпеливи, милостиви и миролюбиви .
Търсете Божието царство и направете пълна промяна в своя живот .
Мразете врачките и се очиствайте от своите пороци .
    Не се съблазнявайте от нищо в този свят .
ОПРАВЕТЕ СЪРЦАТА СИ !
ИСКАМ  ГИ СВЯТИ !
    Много хора ще се съблазнят във вас , поради Моето име , но и много ще ви завиждат .
НО АЗ СЪМ ваш Спасител и вие сте благословени от Мене .
Затова винаги казвайте : 
" БЛАГОСЛОВЕН да е нашият Господ ,
Който всеки ден носи бремето ни . "
    Не се страхувайте от враговете си - човеци , които не Ме познават , защото Аз скоро ще разцепя главите им .
   Аз съм ви отредил сила и ще ви укрепям !
Не се плашете , чада Мой !
    Ето днес издавам гласа си от небето 
и ви казвам :  
" Признайте, че силата принадлежи на Господа и стига до облаците  .
И превъзходството Му е защита на своя народ . "
   Хвалете се с Мене и радвайте се , защото давам сила и мощ на людете си !
Виждам , че сте сиромаси и в утеснение, но не забравяйте , че Аз съм прибежище и крепост на сиромаха в буря зла .
    Аз виждам всичко , вашите стенания  и сълзи и ще обърша всяка ваша сълза и ще отнема всеки ваш укор .
Уповавайте се на Мене и се веселите в Моето име , защото Аз съм вашето Спасение !
     Пейте Ми песни , смирете се , търсете Ме и вашите сърца ще се съживят .
     Бъдете святи , чада Мои !
Вие вече сте учители , а учителите нямат нужда да ги учат .
Не бъдете само външно , но и вътрешно християни .
Отклоняване се от злото и търсете доброто .
Защото , който търси Господа , няма да бъде в оскъдност за нищо добро .
    Пазете дрехите си чисти , защото вие сте праведни , чрез кръвта на Сина Ми , а когато праведният извика ,
Аз ще го послушам и ще го избавя от всичките му беди .
    Не бъдете горделиви !
Мерзост ми е горделиво сърце . 
    Бъдете със смирен дух -
" Хитри като змиите и незлобливо като гълъбите ! "
    Много пъти съм ви извеждал от вашите неволи . Аз пазя всяка ваша кост да не се строши . А онези , които мразят ПРАВЕДНИТЕ ще бъдат осъдени , но вие се УПОВАВАЙТЕ на Мене и няма да бъдете осъдени .
    Аз съм ви обградил с Моята ръка , настанявам ви и ви пази, като зеницата на окото Си. 
    Насърчавайте се един друг .
Обичайте се от сърце и си прощавайте  .
Бъдете търпеливи за всяко нещо и Ми вярвайте: Ще ви опазя до пришествието Ми !
    Бъдете Ми верни и ще имате много БЛАГОСЛОВЕНИЯ !
Пазете се от лицемерие .
Не бързайте да забогатявате  .
Не бъдете сребролюбци .
 Ако се УПОВАВАТЕ на своето сърце сте безумни , но ако се УПОВАВАТЕ на Мене , няма да се ПОСРАМИТЕ и Аз винаги ще ви ИЗБАВЯМ . 
Давайте на СИРОМАСИТЕ и няма да изпаднете в нужда .
ЧЕТЕТЕ Словото Ми и мъдростта Ми .
    Радвайте се и пейте песните Ми  , защото греховете ви са простени . 
ИЗБЯГВАЙТЕ плътските страсти  и ПАЗЕТЕ устата си от глупаво говорене .
   Ако си намислил да кажеш някоя глупост , служи ръка на устата си .
   Не гледайте назад към света , от където сте излезли .
Не забравяйте , че Божият служител е под Божия закрила .
Той няма личен живот .
Има много борби и това не е случайно .
    Много хора ще понесат наказание , заради Моят Божи служител - Гошко .
А много вече го усетиха .
Защото срещу Божи служител не се застава .
    Ето , Аз днес ви давам здраво мислене , разум и силата Си .
   У Мене е богатството и славата .
    Търсете Ме ревностно и ще ме намерите  .
Ходете в пътя на правдата , защото блажени са онези , които пазят Моите пътища !
    Търсете Ме , защото , който Ме намери , придобива  живот !
АМИН!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.