cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 10 март 2021 г.

ЧУДЕСА И ИЗЦЕЛЕНИЕ ПРЕЗ МОЕТО СЛУЖЕНИЕ...../продължение/ - част 2


                                                                  Йн 14:16
            "И аз ще поискам от Отца и той ще ви даде 
            друг Утешител , за да пребъдва с вас до века."
                                            Йн 14:26
           "  А Утешителят Св.Дух,Когото Отец ще изпрати в  
           Мое  име ,Той ще ви научи на всичко и ще ви напомни
           всичко ,което съм ви казал." 
            
     Скъпи приятели,братя и сестри!
Тази вечер сядам с Божията помощ на Св.Дух да продължим темата за чудесата и изцеленията ,които Исус направи по време на моето служение на" НИВАТА МУ" от
1992год до днес.......
     Защо започвам с тези два стиха от Йн 14 глава?
Защото искам да ви кажа ,че истинските изцеления и чудеса в нашият християнски живот да действие на Св.Бож.Дух."Ако не ни е дадено "ОТГОРЕ" ,ние по човешки нищо не можем да сторим.или ,ако сторим нещо ,то няма да е за Божия Слава.
      И така :Първите 4 години от моето служение бяха благовестие за Исус Христос и Живот в  Евангелие. Проповядвах й говорех на всяко място и по всяко време.Даде ми се дарба на говорене и Бог ме употребяваше мощно и силно.Но истинските чудеса и изцеления започнаха след като бях кръстена със водно кръщение,където Бог ме Дари с дарбата изцеление.Усещах дарбата и призванието още на другият ден ,но не ми достигаше знание и кръщението със Св.Дух. ПИСАНО Е,че с полагане на ръцете на апостолите приемат Св.Дух.Тогава идва силата за изцеление и изгонване на бесове.И така чудесата и изцеленията са от Св,Дух,а Силата на Св.Дух е ДАР ОТ БОГА!
И така :"Ако не се роди някой от Вода и Дух ,не може да бъде мой ученик.
       Да!Проповядвах ,говорех ,утешавах ,наставлявах и всичко с любова! Св.Дух,Който Бог ни го беше обещал в Йоан беше с мен ,но аз нямах силата на Св.Дух.
И един ден при мен дойде една сестра Зоринка от Цибър при мен в кабинета и ме попита:ѝТи си вярваща-дъщеря на Бога?Бог ми даде тази нощ да те видя във видение и ми каза да дойда и да положа ръце на теб,защото има план и мисия с теб и иска да те кръсти със силата на Св.Дух."
      Нищо не разбирах ,но се радвах в Господа и изпълнявах всяко нещо ,което казваше сестрата ,защото усещсх сила излизаше от устата й.Помолихме се в кабинета ми.Приех обещаната сила ,която ме изпълни и на момента заговорих небесен език ,който сестрата разбираше и ми превеждаше.
      Така се изпълни писаното в Йн. 14 глава.И в следващите дни започна Господ мощно да ме употребява за изцеление по чуден начин и по негова воля ,като Самият Дух ме водеше и ръководеше.Той направи коренна промяна на мислите ми,живота ми се предаде в служба на Бога под не човешко ,а под Божие водителство.Затова и сега /въпреки ,че написах една книга/,която по една или друга причина не я издадох ,сега Св.Дух ме подбуди да споделя чудесата и изцеленията за Слава Божия.Защото ние работим тук на тази замя да прославяме нашият Спасител Исус Христос,
чиято Слава е вечна.
       Разбира се ,за да имаш такава дарба и мисия трябва и да четеш.Но какво? Романи,списания странична литература???? Не братя и сестри!ЖИВОТО ДЕЯТЕЛНО СЛОВО на Бога!Много от моите приятели и колеги ми казваха ,че съм се побъркала,други ми казваха ,че са ми промили мозъка ,защото не"тичам "с тях в света ,а трети не могат да проумеят как довчера съм плакала всеки ден на работното си място ,а сега по време на работа цял ден пея"

                НЕ В КРАСИВИ РЕЧИ И МОЛБИ,

                НИТО В ПЕСНИ Е ЖИВОТЪТ МИ,
               САМ ИСУС ЖИВОТА ВЕЧЕН Е!/2
               ВСИЧКО В ТЕБЕ ИМАМ О, ХРИСТЕ/2

    И продължавам с това какво правеше Св.Дух на Господа чрез мен.Искам да ви кажа още ,че всичко това го прави от любов към човечеството.Между другото Бог вложи и в моето сърце милост ,любов ,състрадание и простителност

    Вложи в сърцето ми още Дар
надаване,гостоприемство/гостолюбие/,братолюбие,всеотд-айност,преданност,вярност в служението и т. н....  
  16.  Един ден синът ми ,който работеше в Козлодуй ,а там работеше и живееше и моята родна сестра ми каза ,че сестра ми е много болна и след 1-2 дни ще ходи в Плевен да я оперират от Тиреотоксикоза/гуша/.нещо се бяхме спречкали и дълго време не бяхме се виждали,но милостивият Дух на Госпоида ,заради мен или заради нея незнам на другият ден Бог отвори път и заминахме по Божия работа с пасторът ми на Козлодуй.Разбира се не пропуснахме и в Името на Исус отидохме в дома на сестра ми.Бог така направи,че тя ни прие ,посрещна гостолюбиво,искахме си прошка ,говорихме си за Господа и накрая се помолихме.Поплакахме си и двете ,но за наша радост и Слава Божия  начаса след като си махнах ръцете от шията й,топките ,който се бяга наредили като "броеница от сини сливи  "се стопиха до една.на другият ден за още по голяма радост и на цялото семейство от Плевен я върнаха с Диагноза:"Няма й следа от Гушата!"-
СЛАВА ДА БЪДЕ НА НАШИЯТ БОГ  И ГОСПОД   ИСУС ХРИСТОС!
      17.Работех в Наполи преди 3 год. в една фамилия близо 3 години.Хората ме обикнаха и свикнаха с мен,но един ден сънувам сън ,че трябва да напусна домът и да отида на работа ,където ще ходя от къща на къща, като във всяка къща видях болни ,на които полагах ръце за изцеление ,а също така видях една красива руса жена ,която ме посрещна и ме развеждаше по болните.
       И така под водителството на Св. Дух ,заминах към град Равена ,като и аз самата не знаех къде отивам.отивах уж да търся работа и да гледам една жена в Рим, но когато пристигнах вечерта в Рим ,човекът ,който трябваше да ме води при бабата  не беше на гарата ,а по телефона ме упъти да взема влак за равена и там ще ме чака една руса жена ,която се казва Elide.Okaза се ,че е същата жена ,която видях в съня.посрещна ме радушно-беше Шеф на Casa per andziani-нещо като старчески дом.Държеше 7 апартаменти в различни къщи и започна да ме води по няколко дена на едното място ,после на другото и т. н......
        Бог започна да работи веднага и да лекува и да се прославя.Кой глава ,кой стомах ,но най впечаляващото беше ,че жена с ANUREXIA ,която дълго време не можеше да се храни ,беше много отслабнала почти скелет и беше добила страхова невроза щом като се помолих над нея по нейно желание още начаса тяна обяд само що не запя песен от радост/започна да се храни/и да се движи с една сила ,за което и аз самата се очудих.После прославо Господа.Похва-
ли се на фамилията и на шефката ,но в свидетелството казала ,че като съм се молила й dxiqalo testa-/въртяло й се главата./ Вярата им в Мария не им позволи да приемат ,че Бог ме беше изпратил за да ги лекува.Започна едно гонение ,
но Бог имаше и допълнителен план:/Две приятелки Дора и Тодорка-така им казваха за да ги разпознават имаха нужди:
Тодорка беше на разстояние 30км, и имаше племенник на 24год. с левкемия в тежък стадии.много църкви се молят дълго време за него ,но няма лек .Каза Тодорка на смъртно легло е сестра Искра. Моля те помоли се за него по тетефона,Не се храни ,не се движи и т. н....
          Разбира се ,че се помолихме,защото аз усещах Бож.присъствие и воля,а също се молих и за Дора ,която страдаше от дълго бреме с главоболие и нямаше деца.Незнам дали после е родила ,но в недел същата седмица двете сестри ме взеха с кола и отидохме на църква.
Без да ми казват Тодорка прослави бога като каза ,че след молитвата той започнал да става .да ходи ,да се храни и на другият ден го изписали с добри резултати."Това беше чудо
сестра Искре.Ти си изпратена от Бога тук само заради нас. Дора  прослави Бога като каза ,че няма никакво главоболие.
         И така въпреки видението ,което имах за шефката и ,че аз я възлюбих от самото начало дявола не дремеше и ИСУС беше "изгонен"за жалост на болните ,които Бог искаше да освобождава. И така една нощ на края на месеца след много сълзи Бог ми проговори"Събирай багажа и тръгвай за Наполи!"така разбрала волята на Бога изтрих сълзите и с радост се върнах в Наполи.
         18.И така започнах работа в едно семейство.Много блага Госпожа на количка и всичко изглеждаше много добре, докато на края на втория месец Бог ми каза в сън ,да събирам багажа и да тръгвам за България.Споделих на моя пастир ,а той ми казва :"Това не е добре ! "-защото работа трудно се намира,а и бях платила 350 евро за тази работа .
Беше без водителство ,но трябваше да взема бързи меркиНе можех да остана на улицата .И без да се впускам в подробности послушах божият глас и веднага си заминах само с 50евро в джоба/бях испратила пари и подаръци на децата за НГ/-беше 15 септември/.В съня си си спомням ,че му казвам:"Но Боже аз нямам пари?",а Той ми отговори на италиански:"Fa niente!"/Няма нищо!/
        Прибирайки се в България заварвам синът ми скован със кръста ,а в църквата положих ръце на едно младо момиче с рак на стомаха,което беше жълто на восък и не се хранеше изобщо /17 годушно//  децата се радваха ,че съм се прибрала и обещах да остана 1 месец.  НО! Заведох синът ми на църква ,където положих ръце над него с братята ми.и след като се помолих за момичето и двамата на часа се изцелиха.Синът ми се изправи на крака  ,а момичето още след църквата прояло и майката дойде да свидетелства в дома на пастора.В последствие разбрах ,че е съвършенно изцелена.Тази зима като си ходих я видия наистина здрава.И след 2 седмици/като мина НГ/Бог отново дойде в сънят ми и ми каза:"Стягай багажа и тръгвай за Италия.Аз те чакам там!"И така не можах  да остана повече време ,защото първо служа на Господа ,после на семейството.
      Слава на Господа Исуса Христа.Чуден,милостив и благ е нашият Господ!
     19.Друг случай:В Италия.Намирам се в дома на един дядо Джузепе/Пепе/Започвам работа на 1 юни,още първата седмица сънъвам ,че на 1 септември трябва да тръгвам за България.И така два дена преди първи септември чувам глас в сън:"На 1.септември тръгвай за БГ!"Така и направих.Дядото много ме беше възлюбил и много плака за мен.Имаше в голямата му къща и две семейства млади ,който имаха по едно дете на по 3и 5 ги.,но не могат да си имат втори дете и двете.За довиждане и със сълзи на очи се помолих за тях.След две години разбирам ,че и двете си имат бторо дете .Бог беше благоволил и на тази ,която имаше момче даде момиче ,а на другата ,която имаше момиче даде момче и всичко това веднага на същият месец след молитвата.
         Слава на Исуса!
        20.Отивайки в България оказва се че паспорта и шофйорската ми книжка са изтекли на 28 август ,но аз така и на съм обърнала внимание.Второ-отварям вратата на къщата и намирам синът ми след катастрофа-не много тежка ,но с операция на ръката/Слава на Бога!/,а в църквата Бог ме заведе в дома на една сестра Цецка ,която беше на смъртно легло/след наркомански истории/.Отвън на портата чух Божият глас да ми казва .Не пастора ,ти искам да положиш ръце.Пастора се съгласи разбира се и докато те си пиеха чая и си говореха аз й държах ръката и се молих наум.След малко Цецка се раздвижи,отвори очи,усмихна се и стана да ни прислужва,като каза на мъжът си:"Защо си направил на братята този чай ,а не си направил кафе?"После свидетелства как е усетола присъствието на Господа и т. н... Радостта ни беше взаймна.   Слава на Спасителя!
       21.Тази година си ходих  през февруари ,тъй като ми се роди внук-пак за Слава Божия,защото имах внучки,а пък Бог искаше да зарадва сърцата ни и с внук ,.за което съм Му безкрайно благодарна.даде ми го да го видя предварително в сън.И когато отидох в дома на пастора за да отидем на църква той ми казва:"Отивайте в дома на сестра Руми със
жена ми и синът ми с колата ,че е болна на легло,а после ще дойдете на църквата .Аз малко се разгневих по човешки:"Защо си ги научил така ?Първо на църква и после ще ходим по домовете!",но брата ми рече строго:"Така казва Духът!"-жената е на смъртно легло.Веднага отидохме и да не ви разказвам каква трагедия видях.Всички изгоних навън.Почувствах голяма сила и рекох:"Сестрата няма да умре ,но ще живее!"Помолигме се.Тя се освежи малко,но ние я оставихме с вяра и отидохме на църква.Беше с тежък грип и бронхопневмонияСлед мен бяха я завели на лекар за да й изпишат инжекции и по бреме на обяда в пастора ме извикаха да й сложа система и инжекция и гледам сестрата се движи из стаята и слави Господа.:"ЗА МЕМЕ,ЗА МЕНЕ ТЕ Е ДОВЕЛ ИСУС ОТ ИТАЛИЯ!"
  СЛАВА ДА БЪДЕ НА ИМЕТО МУ!
        22.Намирам се в Италия.На сестра ми момче нямат 8 години деца.Казвам й да се молят ,но тя ми отвръща:"Моли се ти ,ти си вярваща."да!Аз съм вярваща и така както се молих един път в църквата /петдесятна/ в Италия,чувам пастора да казва:"Днес искам да изцелявам семейства ,който не могат да си имат дечица!"Веднага извадих химикал и лист хартия и писах:"Саша и Цветелин ,Господи .Моля Те!"И след три месеца моята дъщеря ми казва новината ,че Саша е бременне на три месеца,което гопвори ,че веднага след молитвата е забременяла .Сега си имат рдин сладък Гошко.Слава на нашият ДОКТОР над 
докторите,който лекува съвършенно без остатък.
        23.Някъде,1998год.гледах болната си майка на легло и не бях ходила близо 7 месеца на църква.А преди това Бог ме употребяваше на 20 км  ходин в с. Аспарухово .и тъй тъгувах да тръгна на църква отново ,но нямаше как да оставя майка ми и една нощ сънувам ,че отивам в църквата на брат Илия в Лом.Станах сутринта беше неделя и тръгнах ,въпреки упреците на мъжът ми.Накратко:"Когато отидох там Пасторът имаше откровение от Бога за мен и ме извика отпред.За първи път влизах в тази църква .Имаше около 500 човека .Бяха дошли цялата църква от Вършец с рейс по откровение ,защото Бог им казал ,че този ден ще лекува болни.Имах малко първоначално вълнение ,но после то се превърна в Божие присъствие.Минаха всички братя и сестри под ръцете ми.
Нямате си на представа каква радост ,какво присъствие на Духа на Господа и колко народ се изцели.от Вършец семейство ,чието момиченца на 5 години беше глухонямо проговори и му се отвори суга ,а братчето на 2 годинки не можеше да ходи.Държеха го на ръце,а крачетата му висеха във въздуха.След молитвата не можеха да го спрат из църквата/тичаше като конче// Слава на Бога!
        След 7 месеца разбрах ,че на една сестра дъщеря й беше  забременяла след като минала под ръцете ми.Разбира се това беше ръката на Господа и Неговата воля за Своя прослава и изцеление на Своя народ.Слава на Името Му!
         24.В болницата ,когато работех още там един ден идва сестра Севда от Якимово ,номира ме през почивката на двора и ми казва:"Сестра Искре трябва да се помолиш за снаха ми,от снощи ослепя ,а няма очен лекар.Линейката бърза да се връща .Моля те,ПОМОЛИ СЕ!Имадве дечица ,а едното е бебе!.Попитах я:"Вярваш ли ,че Бог може дая изцели?" и тя ми отговори:"Ние сме вярващи и Бог ми каза да се обърна към теб"И найстина:ПОМОЛИХМЕ СЕ и за 
свидетелство на съпругът й и за СЛАВА БОЖИЯ момичето
ПРОГЛЕДА!  СЛАВА на Исуса Христа ,Който и днес е същият както "вчера".
        25.Отивам вечерта късно към 10 часа при една болна наша сестра на посещение и молитва.В една тъмна уличка едно младо семейство се прибират от при майка си и ме поздравяват.Не ги познах в тъмното но прегърнах сестрата и я целунах.След това си отминах.на другият ден в едхн дом имахме групово събиране и влиза млада жена и свидетелства,за мое очудване и за Слава Божия.
Ето това е сестра Искра.Снощи се прибирах с адско главоболие .Едва ходих.Срещаме сестра Искра.Поздравихме се ,тя ме прегърна ,погали ме по главата и си отмина .След 5-6 крачки аз разбирам ,че Бог беше с нея,защото болката се изпари на момента.Слава на Исуса!
      26.Младо момиче дошло от варна на гости при баба си в 
Лом.Дойде у дома да ме извика да правя инжекции на едно бебе.След като разбра ,че съм християнка ме помоли да преспя у тя с нея.Беше настоятелна.Не можах да й откажа.Цяла вечер до късно тя ми сподели свой преживявания в Италия.Имаше СТРАХОВА невроза и беше загубила сънят си.Говорихме си много и за Исус  и т. н....
Прегърнах я и начаса тя сподели ,чудо:"АЗ СЪМ ИЗЦЕЛЕНА.Така същата сутрин Бог изцели и майка и с бъбречна криза,дядо й с болен крак ,а бабата беше схваната в кръста и исус освободи и нея.И най радващото.Момичето дойде в неделя и се кръсти и прие Исус за личен Спасител/Така беше приведена една "овца  в кошарата Му"
  Славабна Бога!
      27.Една вечер в компания у дома съпругът ми ,който не е повярвал се опира да ме атакува за вярата ми.Стана ми тъжно и в същият момент чух глас ,който ми каза:"Сега ще го плесна!"
Отидиг си да си легна и след малко и той си ляга и започва да стене от болки в бъбреците.Болките бяха непоносими ,но аз не разбирах какво става.Чувам глас от Бога:"Стани и се помоли над него!"В същото време и той ми казва:
"Стани и се моли за мене ,какво чакаш да умра ли?"
Когато светнах крушката лицето му беше посиняло.Помолих се като първо го накарах да си иска прошка от Бога.И така след прошката и молитвата Той беше освободен напълно.Слава на милостивият наш Баща!
      28.Снаха ми с петно в главата -след молитва беше изцелена.
      29. Момиче на 12 години след молитва -бучката се стопи.
Слава на Бога.
      30.Жена в кабинета ми изпада в кома и пуска пяна на устата,Разтичах се да тъеря лекар ,но беше в следобедните часове и се оказа ,че няма лекар.помолих един двама ,но ми отказаха и ме препратиха при трети.Но така и не открих лекар.Тигава се върнах ,а жената почти беш умряла .Имаше още три сестри вътре.Те клекнаха да се молят ,а аз положих ръце над нея и чудоти стана.Жената пое въздух и оживя.Исус беше вътре с нас и с нашата вяра.
Слава на Доктора Исус ,Който лекува всички болести без пари и без остатък. 
И така да благодарим на живият Господза възможността да споделя с вас мили братя и сестри тази вечер още свидетелства от моя живот като християнка ,,в който славата е само на Исус .Аз съм само НИЩО-НИЩО!!!!

Бъдете благословени и Бог да се прославя и във вашият живот.В името на Исус желая на всички ,които четат тези редове съвършенно здраве ,радост и щастие в името на Господа Исуса Христа .Амин


С Божия любов -сестра Искра.







Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.