cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 10 март 2021 г.

ЧУДЕСА И ИЗЦЕЛЕНИЯ /СЛАВА НА ИСУС/ - част 1


                                                               Зах. 4 : 6
               " Не чрез сила ,не чрез мощ ,а чрез Духът Ми-
               казва Господ на силите . "

               Слава на Бога , мили братя и сестри!

Тази вечер ще погледнем на част от моето служение пред 
Моя Господ Исус Христос,като искам да ви споделя какви
изцеления и чудеса Исус извърши в една част от моето служение.
Тези дни чух да се казва:"Къде са вярващите?"
Ами ето ме.Тази вечер ще прославя моя Господ.Благ,милостив ,жалостив и любящ към онези който го търсят и към Своя народ.
          Когато повярвах в Бога моята представа беше ,че Той ще седне и ще ми разреши всичките семейни проблеми ,
който аз сама не можех да си разреша.Но уви!
Сега мога да кажа ,че грижата на Бога не бяха мойте проблеми ,а моето спасение и   служение.Бог имаше добрата воля за мен да ме употреби за Свой инструмент.
Когато ми показа още първата седмица как полагам ръце върху болни хора ,чух гласът Му да казва:"Ще полагаш ръце на тях за да бъдат изцелени!"-каза Бог Отец.Отговорих Му
"Но аз съм мед. сестра,не съм лекарка?"Да! Така е.Но за Мем ти си Моя Духовна лекарка.Какво искам от теб:Ти само да полагаш ръце ,а Аз чрез Духът Си ще ги лекувам!"
        Затова и започнах със стиха от Захария 4:6"Не чрез сила ,не чрез мощ ,но чрез Духът на Господа!"-допълвам-
СТАВАТ ЧУДЕСАТА- И всичко за Негова Собствена Слава.
        И така АЗ СЪМ НИЩО,НИЩО,но си казах" Ще лежа в пръстта ,но ще прославя Моя Господ!"
Чрес Своята Свръхестествена сила Св.Дух  прослави Господа Исуса Христа в моето служение най-малко 74 пъти.Поне толкова си спомням ,а в действителност са повече.Бог искаше от мен да обичам хората и където ме праща да не се страхувам ,а да полагам ръце.
Разбрах каква е Волята на Отец,разбрах ,че делото е Негово и ,че аз съм слаба ,но чрез Духът на Господа ще стават чудеса и знамения.Оставих се в Неговата длан и на Неговото водителство и Той по чуден начин ме понесе чрез Духът си,от болен на болен ,от църква на църква ,от дом на дом ,от легло на легло.Колко време не знам ,но това продължи с години и докато сме Му верни работа на Божията нива винаги ще има.
         Казах на Господа:"Господи аз съм нищо.Слаба жена.
Но щом това е Божията воля ще Те последвам и ще разчитам на Духът Ти като ще отдам цялата Слава на Твоето Име като оставям проблемите и семейството си в твойта ръка."И Бог обеща ,че няма да ни остави  и ще ни благослови до 1000 поколения.
       И така аз разбрах моето призвание ,че трябва да служа на Бога и да обслужвам и да благославям хората.И така станах доброволен работник на Божията нива.И друго разбрах,че аз трябва да служа на хората ,а не хората на мен и тогава Св . Дух ми откри ,че Той ще се грижи за моите нужди.Божият Св.Дух започна да ме употребява още първата седмица в болницата .Много пациенти,които минаха под моята ръка в кабинета ми,които бяха докоснати,които бяха слушали или изцелени по-късно ги виждах с библия в ръка в църквата.
     1.Жена на име Жана от с.Мокреш влезе в кабинета ми с две патерици.Имах откровение за нея и след молитва беше освободена ,развързана и излезе от кабинета като закачи двете патерици на дясната ръка и славеше Господа по стълбите.
    2.Сестра Надка от Цибър с белодробно заболяване и сърдечна недостатъчност ,със задушаване и цианоза-след откровение през нощта в нейн сън дойде при мен и каза ,че чрез мен ще бъде изцелена като и дам някакъв прах ,който трябва да изпие.Почудих се какво става и си замълчах...
После си направих кафе за мен ,а нея я почерпих с топло пилешко булйонче.След като го изпи останах изненадана.
Сестрата започна да скача и да се радва и да слави Бога.Цианозата изчезна начаса.Тя сподели ,че диша спокойно и е освободена от всякакви болки.Попита ме какъв е този прах ,който й дадох ,но аз й отвърнах ,че това е булйонче ,което обичам да си пия от време на време.Тя Славеше Бога и започнахме да пеем песните Му.
     3.Рускиня изнасилена и хвърлена в псих .отделение. По откровение от Бога бяхме изпратени с моя пастор и с молитва и 2-3 реплики ,жената беше освободена и закарана у дома си от самите виновници по случая.Слава на Бога!
    4.Дете изписано от болницата в безнадеждно състояние-
син на наша санитарка Цецка от Василовци,след молитвата ,която направихме с майката в болницата вечерта  ,когато се прибрала намерила детето да я чака на портата .Исус го беше изцелил на момента докато сме се молили.Слава на Името Му!
    5.Сънувам сън:/вече бях съкратена/"Утре отиваш в хирургията имам души да лекувам!"
Изкачих се с асансйора на 4 етаж и в коридора ме срещат вярващи ,които ме завеждат в една от хирургическите стай.Там намерих една моя съседка скована като труп.Чули са ,че Бог изцелява чрез мен и тя започна да плаче"Моля те Искре,умирам.Докторите казват-няма лек.Помогни ми." Отговорих й:"Ако имаш вяра в Господа ,не аз Сам Бог ще те изцели.Тя не беше вярваща ,но се съгласи с
 мен.Говорихме ,пяхме ,молихме се и на другия ден отивам на магазина и я биждам да се разхожда из двора.Слава на Бога.После чух ,че изписали всички от стаята на другия ден.Бог показа милост към всички ,които слушаха за Него с "ОТВОРЕНИ СЪРЦА И ВЯРА".
    6.Сестра Дора.Минавам покрай тях .Вратата отворена ,имаше дантелено перде и някаква сила ме бутна вътре в стаята .Аз много я обичах тази сестра .Тя лежеше почти мъртва и имаше пяна на устата .Не видях да има хора вътре.Започнах да плача и да се моля на Бога .Тя беше християнка ,но съпругът й не.И така тя взе въздух ,изправи се и рече на мъжът си ,който седеше зад вратата и чакаше линейка .Слава на моя Бог.Обади се на линейката да не идва.
Слава на Исуса!
       7.Правих инжекции из квартала и една майка ме  помоли  да се моли за дъщеря й -години наред е обладана от нечист дух.Казах й  "Доведете я на Църква и ако е волята на Господа Той ще я излекува."Не си спомням след колко време веднъж аз проповядвах пастора отсъстваше и както проповядвах Цецка влезе в Църквата направи две три крачки и падна пред амвона.Всички се спогледаха ,но аз вече знаех какво става .Казах им да не я пипат и след малко дори без молитва Цецка се изправи ОСВОБОДЕНА.Слава на Исуса!
      8.Брат Милко-Сковаване в кръста .Правих инжекции на жена му ,която беше много болна .Говорехме ,пеехме и правихме молитви.Последният ден,брат Милко ,който тогава не беше вярващ присъстваше в стаята и слушаше без да казва ,че е бил в голяма нужда .На другият ден бях свършила инжекциите ,а той ме търси и пита жена си:
"Къде е сестрата?-Няма да идва вече,защо ти е! -Попитала го баба Ценка.А брата отговорил:"Но аз съм изцелен.Какво беше това момиче?"И от този ден той стана син на Бога .Слава на Исуса!
         9.Бог ме изпраща/намирам се на работа в Италия/ в БГ по откровение ,но защо и аз незнам.Още юни месец ми казва:"На 1 септември тръгвай за БГ !"Отивам на църква и Бог ме нуди да вляза пътнешки при една моя много възлюбена сестра Зоза.Сестрата беше скована на легло с месеци.Дойде ми голяма любов ,мъка и жал за нея.Пихме кафе ,поговорихме си ,помолихме се и за наша радост  сестрата се изправи и засвидетелства ,че е изцелена като каза с вяра ,че Бог,заради нея ме е довел от Италия. Слава  на Бога!
         10.Внучето на една сестра  изпада в кома -от една молитва излезе от комата.Слава на Бога!
         11.Бебе на 8 месеца,изписано в много тежко състояние от Монтанската болница,извикват ме за молитва.Незнам ,че са викали и линейка от Ломската болница,но преди да дойде линейката взех детето на ръце и още не съм се помолила то се разигра в ръцете ми и започна да се усмихва.
След малко време ще кажеш ,че не е било болно.Лекарите идват и започват да ми се карат:"Какво съм направила на детето?"Слава на Бога ,че нищо не съм му направила ,а Сам Исус се прослави, чрез Св.Си Дух и Своя избран служител.Слава да бъде на Името Му!  
          12.Втори път по Божия воля Бог  отново ме връща в България.Отивам в дома на пастора.Виждайки ме отсреща
през прозореца сестра Кева тича и със сълзи ми разказва колко много е болна с месеци от някакъв страшен обрив по цялото тяло:"Няма лек сестра за мен ,няма"!- отчаяно стенеше в прегръдките ми баба Кева.Поплакахме си и когато седнахме за наше очудване и радост като се огледахме открихме ,че докато е била в прегръдката ми сам  Бог я изцели без дори да сме се молили.Слава на Исуса!
         13.Сестра Гана от Кр.бара-тръгнала да събира пари
да ходи в София да си прави операция на гушата.Имаше множество тумори под гушата,пък аз пари нямах ,защото бях безработна ,но й казах:"Това ,което имам ,това ще ти дам."Поговорихме си за Исус и за нейната вяра,после си положих ръцете и начаса тунорите се стопиха."После доколкото разбрах не е ходила на операция.Слава на Бога!
      14.Бях отначало при баптистите ,после Бог ме изведе при тези дето "Работят с дарбите и носят забратки"-така де ПЕТДЕСЯТНИТЕ.И както си вървя из една уличка ме извиква сестра Верка от Бапт. църква .Тя много ме обичаше."Ле,лееее!Сестра Искре,колко много те обичам!
От кога не съм те виждала ?...."прегърнахме се целунахме се и след малко я чувам ,че вика съпруга си ,които е пастор:
"Гледай!Гледай Боре!!!Нямам вече обрив!"Сестрата била с големи петна ,колкото 5 ст. обрив по гърдите и лекарите не могат да й помогнат тълго време.Аз също останах изненадана ,защото без да ми сподели и без да се молим само от една братска прегръдка Исус я очисти,защото не
моите ръце я прегръщаха,а ръцете на Исус,който живее в моето сърце.Слава на Нашият благ  и милостив Господ!
       15.Докато се радвахме и славихме Исуса помолихме се и за брат Борко-съпругът на сестрата.Той беше със болки и сковано коляно.Но Исус не се забави да изцели и своя помазаник.Коляното се раздвижи и болките изчезнаха начаса.Всички се радвахме като казвахме ,че срещата ни не беше случайна........
..........................................................................................до74
      Очаквайте продължение.Исус е същият вчера днес и утре.Той ви обича.Вярвайте Му.Той е жив и желае всеки да бъде освободен от Свойте болести.Той лекува срещу вяра и любов без пари....Слава да бъде на Името Му от сега и до века.

С братска Любов -сестра Искра




                                                                 


                     

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.