cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 20 март 2021 г.

БЛАТОДАРЯ НА МОЯ БОГ

ИСКАМ ДА БЛАГОДАРЯ ЗА МОЯ БОГ !

Скъпи приятели ,
 към 22часа тази вечер като се събличах за в леглото и  изведнъж ми се сгърчи  мускул на левия крак и като че ли ми се осука вътрешната вена .
Наричат го трампи . 
Превих  се на две и не можех да мръдна .
Усетих страшна болка .
Надявах се да ми мине , но болката продължи дълго време .
Започнах да се изпотявам и да ми се гади .
Едвам стигнах до шишето с водата .
Надявах се , че като пиина вода ще ми мине . 
Но , не !
Усетих , че започвам да се отпускам в леглото и разбрах , че става зле .
Под гърдите ми се стегна топка , а от зад под плешките усетих стягане на мускулите .
Това са симптоми на прединфаркт .
Започнах усърдно да викам към моя Господ : " Господи Исусе помогни ми !
Господи Исусе помогни ми ! ..."
   Така борбата продължи близо 30 минути !След като започнах да викам към Исус и да се разстривам под гърдите всичко отшумя като , че ли нищо не се беше случило .
    И като имате предвид , че живея сама единственото спасение беше моя Господ !
Благодаря ти , мили Боже , че ти си винаги до мен и никак не ме оставяш когато викам към Тебе .СПАСИТЕЛЮ на моята душа ! Отдавам ти СЛАВА, почит и благодарност .
И благодаря за вярното ти слово , че Ти никак няма да оставиш чадата ти , когато викат към Тебе !
ЗАТОВА ВЯРВАЙТЕ БРАТЯ И СЕСТРИ , ПРИЯТЕЛИ !
НЯМА ДРУГ СПАСИТЕЛ И МИЛОСТИВ БАЩА , ОСВЕН СИНЪТ НА БОГА ИСУС ХРИСТОС !
НА НЕГО ОТДАВАМ ЦЯЛАТА СЛАВА ОТ СЕГА И ДО НЕКА ! 
АМИН !!!

 " А сега ,така казва Господ , Творецът ти, Якове и  Създателят ти , Израилю :
Не бой се ,защото Аз те изкупих , призовах те по име ; Мой си ти 
2 Когато минаваш през водите ,
с тебе ще бъда ,
 и през реките , те не ще те потопят ; 
когато ходиш през огъня ,
ти няма да се изгориш 
и пламъкът не ще те опали .
3 Защото Аз съм ЕОВА ,  твоят БОГ
 Светият Израилев , твоят Спасител ; "    ИСАЯ 43:1-3

1 коментар:

  1. Здравейте дами и господа, нуждаете ли се от финансова помощ? Аз съм Сюзън Бенсън. Аз съм заемодател, а също и финансов консултант.

    Имате ли нужда от бизнес заем, личен заем, ипотечен заем или заем, за да завършите проекта си? ако отговорът ви е да, ще ви препоръчам да се свържете с моята фирма. Ние предоставяме всички видове заемни услуги, включително дългосрочни и краткосрочни заеми. За повече информация, пишете ни чрез имейл: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) или ми изпратете съобщение директно на WhatsApp чрез: +447903159998 и получете отговор веднага.

    Ние сме всеобхватна компания за финансови услуги и сме ангажирани да ви помогнем да постигнете всичките си стремежи. Ние сме специализирани в предоставянето на структурирани финансови решения на физически лица и компании по най-ефективния и бърз начин.

    Ето няколко причини, поради които трябва да се свържете с нас за заем;
    * Удобство - Можете да кандидатствате за заем по всяко време и навсякъде.
    * Гъвкава сума - Вие решавате колко искате да заемете.
    * Бързо директно финансиране - Получете кредита си в рамките на 24 часа след одобрението.
    * Гъвкав лихвен процент - достъпен лихвен процент от 3%.
    * Високи цени на одобрение
    * Гъвкаво погасяване - получавате шанса да изберете дата на погасяване, седмично, месечно или годишно за период от 1-30 години.
    * Лесно онлайн приложение.
    * Персонализирани насоки и експертиза.
    * Няма скрити такси

    Не губете възможност поради липса на средства. Свържете се с моята компания сега, ние можем да ви помогнем с кредит, защото сме помогнали на много хора и организации, които са били изправени пред финансови затруднения по целия свят

    За повече информация относно нашата оферта за заем, изпратете ни искането си за заем чрез този имейл адрес sunshinefinancialgroupinc@gmail.com или на WhatsApp чрез +447903159998

    Посредниците / консултантите / брокерите са добре дошли да доведат своите клиенти и са 100% защитени. В пълна увереност ще работим заедно в полза на всички участващи страни.

    ОтговорИзтриване

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.