cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 10 март 2021 г.

СЪНОВИДЕВИЕ - КАЖИ НА НАРОДА МИ :....

ДОБРО УТРО СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ , БРАТЯ И СЕСТРИ БЪЛГАРИ !
    ИСКАМ ДА ВИ НАСЪРЧА С НОВОТО СЪНОВИСЕНИЕ ОТ ТАЗИ НОЩ .

     По принцип лягам в 22ч .и ставам в 7 ч . , но тази нощ бях в Божието присъствие и едва отворих очи в 9 часа сутринта .
Бързам да ви опиша неописуемата красота на гледката , която Светия Божи Дух ми даде да видя в сънят ми .
     СЪНОВИДЕНИЕТО МИ ГО КРЪЩАВАМ :

" БОГ ОБИЧА НАЦИОНАЛНИТЕ И СВЕТОВНИТЕ ГЕРОЙ , КОЙТО ЖЕРТВАТ ЖИВОТА СИ ЗА СВОБОДАТА НА НАЦИИТЕ И НАРОДИТЕ ! "

      Намирам се на една полянка , пред новият ми дом .Около мене много хора  .
Гледахме към небето и какво видяха очите ми : 
" Паметника на връх Шипка в един облак .
В друг облак паметна статуя на Майка Мария , в трети облак Исус Христос разпънат на кръста , а в следващ облак Портрет на Георги Димитров .
Така като на филмова лента беше осеяно с много още други неща , но аз запомних само тези .Между тях светеха кълба като лампи с различни цветове и от тях излизаха искри като че ли беше заря .Това беше през деня , а цветовете на лампите бяха бяло , зелено и червено .
По едно време пред мен започнаха да падат кулети и предмети като подарък от Бога за мен . 
 Успях да хвана и едно разтворена чадърче . 
    През цялото време скачах и се радвах , а хората около мен казваха , че нищо не виждат .Аз им обяснявах картина по картина, но те нищо не виждаха , обаче видяха подаръците , които ми падаха пред краката .И се чудеха , защо не могат да видят . "
    Така завърши СЪНОВИДЕНИЕТО. 
Цяла сутрин се опитвам са го разтълкувам : 
Ето какво мисля :
1 .Небето се открива само на духовните !
2 . Видението е свързано с настоящия празник 3 , март .
Сърцето ми беше развълнувано от това, че управата пречат на поклонението на Шипка . И Бог ми даде отговор , че Президента е в правилна посока .
Грях е да не отдадем почит и внимание на онези , който СМЕЛО ЖЕРТВАТ живота си за свободата на другите , дори за свободата на цял народ .
Бог дори ми припомни , че наближава денят , когато цяла България трябва да се поклоним пред Неговият кръст , където Той даде живота си , за всички хора по земята за да живеем в Неговият мир и с Него на небе Вечен живот .
Денят , когато безбожните човеци Го разпънаха и жестоко убиха святият Исус
 без петно грях .
3 . Образа на Георги Димитров ми говори , че има и други герой  и страдалци за народна свобода , който също не заслужават да бъдат забравени .
Те са носили ОГЪНЯТ , СИЛАТА И ДРЪЗНОВЕНИЕТО НА БОЖИЯТ ДУХ ОТ НЕБЕТО .
А щом небето ги почита , колко повече ние трябва да ги почитаме и в този смутен живот , за да опазим държавата си да следваме пламенно техния пример .
4 .
Хората около мен , които не виждаха нищо, са ония , чиито сърца са далече от Бога .
Очите им са замазани от ЗАБЛУДАТА на САТАНА и не виждат и не разбират това що говори и ни дава да видим Святият Божи Дух .
Тези хора пречат за много неща , но Бог ми даде да видя и да разбера , че Той обича България и е в КОНТРОЛ ЗА ВСЯКА СИТУАЩИЯ .
 ПОСЛАНИЕТО МИ Е :

ДА ОБИЧАМЕ БОГА И ДА ВЪРВИМ СМЕЛО НАПРЕД В НЕГОВАТА ПРАВДА И ИСТИНА .
ДА УПОВАВАМЕ НА БОГА ЗА ВСЯКО НЕЩО , ЗАЩОТО ТОЙ Е НАЙ - ГОЛЕМИЯТ ГЕРОЙ , КОЙТО УМРЯ ЗА СВОБОДАТА НА НАШИТЕ ДУШИ И ВЪЗКРЪСНА НА ТРЕТИЯ ДЕН КАТО ПО ТОЗИ НАЧИН ПОБЕДИ САТАНА И СМЪРТТА .
И днес , които вярват в Него САТАНА НЯМА ВЛАСТ НАД ДУШИТЕ ИМ , ЗАЩОТО ИСУС ЖИВЕЕ В СЪРЦАТА НИ .
ДАНО ЦЯЛА БЪЛГЯРИЯ ПОВЯРВА В МОЯ ГОСПОД ИСУС ХРИСТОС !
АМИН 
" БОГ ДА ПАЗИ БЪЛГАРИЯ 
ХОРА ВДИГНЕТЕ РЪЦЕТЕ !
БАГ ДА ПАЗИ БЪЛГАРИЯ 
ХОРА МОЛЕТЕ СЕ !.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.