cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 2 февруари 2017 г.

ИЗЛЕЗТЕ ОТ ВАВИЛОН , НАРОДЕ МОЙ !

Словото от 02 . 02 . 2017
Ерем . 51 : 8 , 11 , 36
..............................................
8 ст . " Внезапно ще падне Вавилон
И ще се разруши .
Ридайте за него
вземете балсам за раната му
дано се Изцели ...."
....................................................................
11 ст . " Изострете стрелите !
Дръжте здраво щитовете !
ГОСПОД ИЗЯВИ ПРАВДАТА НИ.........
възбуди духа на медииските царе ,
защото намерението Му против
Вавилон е да го изтреби ,
понеже това е въздеянието от Господа , ВЪЗДЕЯНИЕ ЗА ХРАМА МУ ! "
..........................................................................
36 ст ." ЕТО АЗ ЩЕ СЕ ЗАСТЪПЯ ЗА ТЕБЕ !
Ще обърна реката на Вавилон  на суша
и ще преслуша извора му .
Вавилон ще стане грамада
жилище на чакали
за ужас и за присмех
без жители ................."
.........................................................................

ИЗЛЕЗТЕ ИЗСРЕД ВАВИЛОН  , НАРОДЕ МОЙ  !

..........................................................................

ВНЕЗАПНО ЩЕ ПАДНЕ ВАВИЛОН .
И ИЗКУПИТЕЛЯТ - МОЩНИЯТ , ЧИЕТО
ИМЕ Е ГОСПОД НА СИЛИТЕ - НЕПРЕМЕННО ЩЕ СЕ ЗАСТЪПИ ЗА
ДЕЛОТО СИ .
..........................................................................
Имах сън- имах и откровение за Божието дело и за Божия народ :
" ЩЕ ВИ ВЪРНА ! ВИЕ , КОИТО СТЕ ПРОКУДЕНИ !
ВАВИЛОН ЦАРУВА В МОЯ ХРАМ , НО АЗ ЩЕ ИЗЛЕЯ СКОРО ГНЕВЪТ СИ .
ЩЕ ЗАЩИТЯ ДЕЛОТО СИ И ЩЕ УСПОКОЯ НАРОДА СИ ! "

Поисках и Слово Божие и Святия Дух ми даде :
Ерем 50 гл , 51 гл .
.................................
Боен вик има в страната ...............Бог
отвори оръжейната Си и извади
оръжията на гнева Си ..........................
Божието дело се руши , овцете се разпръснаха , гордостта съсипва храма Господен .
" Вавилоне , Вавилоне , .....без да се усетиш , беше намерен и уловен ,
защото се противиш на Господа ........
Твоята гордост ще те съсипе .
Ето Аз съм против тебе - град е горделиви ...."
      Гордостта - горделивия е част от мерзостта  Вавилонска .
Господ мрази гордост и горделиво сърце ......
         Всеки горделив християнин и Божии служител - ЗАСТАВА със своята гордост против Господа ; Възгордява се против Святия  Израилев .
Ерем .50 : 31 , 32
...................................
" Ето Аз съм против тебе , о , граде горделиви -казва Господ Едва на силите , защото настана денят ти -
времето , когато ще те накажа .
Горделивият ще се препъне и ще падне и не ще има кой да го вдигне . "
Кои са тези дървета ?
Кои са тези Вавилонци срещу , които Израилевият Бог надига Своя гняв ?
    Не са ли онези дървета , които Бог насади да " пасат " , Неговото стадо ?
Но вместо това , те пасяха себе си .
" ЗАБЛУДИХА ОВЦЕТЕ МИ !  и ги разпръснаха , като ги накараха да се
скитат по планините и като си скитаха от планина на хълм , забравиха кошарата си ..........И людете ми станаха като изгубени овце ................."
       Всички , които ги намираха ги изпояждат и цялата своя вина хвърляха върху тях , като ги обвиняваха , че са съгрешили против Господа на правдата - да , против
Господа на надеждата .
ЗАЩО СЕ ГНЕВИ ГОСПОД НА СИЛИТЕ ДНЕС ?
Знае ли някой ? Защо ?
ЗАЩОТО ВАВИЛОНЦИТЕ ГОНЯТ НЕГОВИТЕ ОВЧИЦИ, ЧИИТО ДУХ Е ДУХЪТ НА АГНЕТО .
        Там , където има такива овчици - ГОРДЕЛИВИТЕ СЪСИПВАТ !
Рушат и разпръскват .Убиват !
Разделят и владеят !
" При все , че се радвате , при все , че се гордеете вие ОБИРАЧИ НА НАСЛЕДСТВОТО МИ !......
       Кой обира днес " хазната Господна "  ?
Кой изпразва джобовете на така вече убития Божи народ ?
Безработен , без стотинка в джоба дори за ежедневния хляб . Кой ?
Кой е този самозванец ?  - Вавилонски
Божи служител , който облече костюма на Бени Хич и намазва , косата си с гел .
Кой е този служител , който вкара чалгата , рапа и маниерите на Майкъл Джексън ?
Който вкара в храма народните хора , ръченицата и циганският кючек .
И се весели и се радва , като казва :
" ЗА ГОСПОДА СЕ РАДВАМЕ ! "
ЛЪЖА Е !
Те са тези Божи служители , които казват : " За Бога сеем и държат сърп и казват : " Жертвата е озряла , а работниците са малко ! " ЗАБЛУДА Е !
     БОГ ДНЕС ТИ КАЗВА :
" Не им вярвай ! Заблудена овца си !
Излез от там ! Лъвове са ! Ще те разкъсат ! Излез от ВАВИЛОН ! ............
Защото ето Аз ще накажа ВАВИЛОН и ВАВИЛОНЦИТЕ !
Ще въздам за делото Ми , за овцете Ми , за храма Ми ....................................
Идва разрушителен вятър против Вавилон и против  онези , които живеят сред възбунтувалите се против Мене .
        Божият гняв идва братя и сестри !
БОГ МИ КАЗА : " НЕ БОЙТЕ СЕ ! МЕНЕ ,
НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА УБИЕ .И ВАС НЯМА ДА УБИЯТ !
СТОИТЕ В ДУХЪТ МИ , И СЕ УПОВАВАЙТЕ НА МЕНЕ !
ЗАЩОТО АЗ СЪМ ГОСПОД НА СИЛИТЕ - СВЯТИЯТ ВАШ ЗАЩИТНИК .
       ТЕ СТРЕЛЯТ СРЕЩУ ВАС , НО МОЙТЕ СТРЕЛИ СА ПО БЪРЗИ ОТ ТЕХНИТЕ .
       ТЕ НЕ СТРЕЛЯТ СРЕЩУ ВАС , А СРЕЩУ МОЯ СВЯТИ ДУХ , НО АЗ ЩЕ ИМ ВЪЗДАМ ЗА ВСИЧКИТЕ ИМ МЕРЗОСТИ ! "

КАКВО КАЗВА СЛОВОТО БОЖИЕ ДНЕС ?
" Стегнете се ! Издигнете знаме против Вавилон ! 
Усилете надзора ! Поставете стражи ,
защото това , което съм намислил ще го извърша . Ще ВЪЗДАМ за вас и за храма Ми .
Ерем.51 : 13 ст .
" О , ти , който живееш край много води , който изобилстваш със съкровища , дойде краят ти , пределът на сребролюбието ти .
."......Ето Аз съм против тебе ,
разрушителна планина - казва Господ ,
която разоряваш целия свят .
Ще простря ръката  Си върху тебе ,
Ще те изрина от скалите  И ще те
направя изгорена планина ....................."
Коя е майката на Вавилонските служители ? Не е църквата , нали ?
Техният водител е Сатана .
Техния идол е света и парите .
Девизът им е : " Гордо вдигната глава !
Граби , владей , живей и съсипвай ."
Но гневът Господен , днес разтърсва света .
Земята се тресе и измъчва , защото намеренията на Господа против Вавилон се изпълняват , да превърне Вавилонската земя в необитаема пустиня .........да , за ужас и присмех ще
стане Вавилон .
Град без жители ! "
Ерем . 51 : 45 ст .
................................
" НАРОДЕ МОЙ , ИЗЛЕЗ ОТ ВАВИЛОН !
Спасявайте всеки живота си !
Защото гневът Ми пламна !
И ще чуете слухове за Моя гняв по цялата земя .
Една година слух !
Втора година слух !
Ще чуете за насилие по земята .
За това как властник против властник ще застане .
Идват дни , когато ще извърша съд над идолите на Вавилон .
Гневът ми идва над Вавилон като изстребител  . И небесата и земята ще се разклатят .
Както Вавилон проваляше израилтяните убити , така във Вавилон ще бъдат повалени убитите на цялата земя .
Да ! Бог е разгневен ! И скоро ще въздаде за народа си !
Заради овцете си ! Заради храма Си !
БОГ Е ЛЮБОВ , НО И ОГЪН ИЗПОЯЖДАЩ !
     Той нашият Господ е Бог , Който въздава и непременно ще въздаде правосъдие !
" АЗ СЪМ ЦАРЯТ , ЧИЕТО ИМЕ Е ГОСПОД НА СИЛИТЕ ! "
ГОСПОДНИТЕ ДУМИ СА ВЕРНИ И ИСТИННИ !

ДНЕС БОГ ТЕ ПРЕДУПРЕЖДАВА :

" Излез от Вавилон !
Остави идолите и мерзостите му !
Бягай за живота си ! За да не бъдеш изтребен заедно с Вавилонците !
Служи на твоя Бог с Дух и Истина !
Бъди Му верен и се уповавай на Него !
Защото боят не е твой , а Негов ! "
ДО ТУК СА СЛОВАТА НА ЕРЕМИЯ ,
КОЙТО ДНЕС ТЕ СЪВЕТВА ЧРЕЗ СВЯТИЯТ БОЖИ ДУХ !
АМИН !!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.