cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 1 февруари 2017 г.

ГОСПОД Е СИЛА МОЯ , КАНАРА МОЯ , КРЕПОСТ МОЯ И ИЗБАВИТЕЛ МОЙ

Словото от 01 . 02 . 2017
Пс .28 : 1 , 2 , 3 , ; 6 ; 30 -34
...............................................
" Любя Те , Господи , сила МОЯ !
Господ е скала МОЯ , крепост
моя и ИЗБАВИТЕЛ МОЙ.
Бог мой , КАНАРА моя , на
Когото се надявам ,
щит мой , рогът на избавлението ми
и високата ми кула .
Ще призова Господа , Който е
достоен за хвала ;
Така ще бъда изборен от
неприятелите си .
.......................................................................
6 ст. В утеснението си призовах Господа
И към Бога мой викнах ,
от храма си Той чу гласа ми
и викането ми пред Него
стигна до ушите Му .
...................................................................
17 - 19 ст .
" Избави ме от силния ми
неприятел ,
от онези , които ме мразех ;
защото бяха по - силни от мене .
Стигнаха ме в деня на
бедствието ми ;
но Господ ми стана опора .
и изведе ме на широко ,
избави ме , защото имаше
благоволение към мен .
.......................................................................
30 - 34 ст .
" Колкото за Бога , Неговият
път е съвършен ;
Словото на Господа е
опитано  ;
Той е щит на всички , които се
уповават на Него  .
Защото , кой е Бог , освен
Господа ?
И кой е канара , освен нашия
Бог ?
Бог , Който ме прераства със
сила
И прави съвършен пътя ми ;
Той прави нозете ми като
на елен
И ме постави на високите ми
места .
......................................................................

ГОСПОД Е СИЛА МОЯ , КАНАРА МОЯ
КРЕПОСТ МОЯ И ИЗБАВИТЕЛ МОЙ !

.....................................................................
      Словото на Бога говори за различни хора от различни епохи , но какво говори днес словото на нас , Неговите възлюбената чада ?
" Знам, чада Мой , възлюбената , че живеете сред змии и скорпиони ,
че Сатана обикаля и търси кого да погълне , че заради Моето име ще бъдете гонени , преследвани , дори ще искат да ви убият .
Но вие не бива да се плашите , защото " Аз вашият Небесен Баща съм вашата сила ,
Аз съм вашата канара и вашият
ИЗБАВИТЕЛ . "-Пс .18 : 1,2
"Аз съм вашият щит , рогът на вашето избавление и високата ваша кула ..! "- 2 ст.
Ако ти братко и сестро ,запомниш това слово днес  и живееш с вяра в него то в трудни моменти няма да се плашиш от врага , а ще запееш като Цар Давид - възлюбеният Божи син :
" ЛЮБЯ ТЕ , ГОСПОДИ , СИЛО МОЯ !.."
     Много пъти сатана ще прави опити да съкрущи Духът ти , много пъти ще прави борба да убие вярата ти в твоя Господ и да открадне мирът ти , да те депресира и да ти вмени страт от човеци , да те накара да повярваш , че си голям грешник и да започнеш да се самоосъждаш .
Дявола обикаля ден и нощ да събаря чрез своите демони Божиите чада , за да се отдалечат от своя Господ и да загубят своето спасение .
Малко или много всички сме минали през тези несгоди , НО :
СЛОВОТО ДНЕС ТИ КАЗВА :
" ПРИЗОВИ ГОСПОДА В ТВОЙТО УТЕСНЕНИЕ И ИЗВИКАЙ КЪМ ТВОЯ
БОГ И ТОЙ ЩЕ ЧУЕ ВИКЪТ ТИ ОТ СВОЯ ХРАМ .."
Бъди верен на Господа в своето служение . Върви с непорочните .
Изпълняват заповедите Му .
Пази се от беззаконие и вярвай , че когато извикаш към своя Господ , Той
ще те избави от силният ти неприятел и ще те изведе на широко , защото душата Му благоволява към онези , които го любят и са Му послушни .
Той е щит на всички , които се уповават на Него .
Той ще те препаше със сила , и ще
направи пътя ти съвършен ,
нозете ти като на елен
И ще те постави на ВИСОКИ МЕСТА !
НЕКА НЕ ЗАБРАВЯМЕ , ЧЕ НАЩИЯТ
БОГ Е ЖИВ , СИЛЕН И МОЩЕН !
ЧЕ ТОЙ Е ЩИТ И КАНАРА  НА ИЗБАВЛЕНИЕТО НИ И КОЙТО НИ ИЗБАВЯ ОТ НЕПРИЯТЕЛИТЕ НИ И ОТ
НАСИЛНИЦИТЕ НИ .
БОГА НА СПАСЕНИЕТО НИ ! ВСЕСИЛНИЯТ И МОЩНИЯТ !
ЗА , КОГОТО НЯМА НИЩО НЕВЪЗМОЖНО !
ТОЗИ , КОЙТО ДАДЕ ВЕЛИКО ИЗБАВЛЕНИЕ НА ЦАР ДАВИД .
ТОЙ ЩЕ ДАДЕ ИЗБАВЛЕНИЕ И НА ТЕБ , ЗАЩОТО И ТИ СИ НЕГОВО ЧАДО И ПОМАЗАН СИН .
Затова не се плаши , а ХВАЛИ своя Бог ! Той заслужава хваление и извисяване на Неговото велико и чудно име !
Единственият , Първият и Последният и няма друг Бог освен нашият Господ
Исус Христос - Който е нашият Бог !
Амин !!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.