cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 17 февруари 2017 г.

СВЕЩЕННОТО ПОМАЗАНИЕ

Словото от 17 . 02 . 2017
Числ.27 : 15 - 20
..............................................
15ст . '- 18 ст .
" А Мойсей говори на Господа :
Господ Бог на духовете и на всяка плът , нека постави над това общество човек , който да излиза и да влиза пред тях , който да ги извежда и въвежда  , за да не бъде Господното общество като овце без пастир .
     И Господ каза на Мойсей :
" Вземи при себе си Исус , Намерения син , човек в когото е Духът и положи на него ръката си..........! "
.........................................................................
20 ст . " И възложи на него част от Твоята почетна власт/ от своето достойнство / ,  за да го слуша цялото общество на израилтяните / израилевите синове / .
.......................................................................
3 Царе 3 : 9
......................
" Дай на слугата Си
послушно сърце , за да съди народа Ти и да различава доброто от злото ,
защото кой може да съди този
Твой голям народ ? "
..........................................................................

         СВЕЩЕНОТО ПОМАЗАНИЕ

..........................................................................
Какво ме накара да напиша тази вечер тази тема ?
Бях на разходка и реших да се поразговоря по телефона със синът ми , който вече ми е брат и имаме единомислие и разбирателство .
Той е в Първата любов . От всичко за
което си разговаряхме най - много ме зарадва последното му послание към мен :
" Мамо , нищо не искам от Господа в този живот , освен да се молиш на Исус да ми дава мъдрост и разум да не Му съгрешавам ! "
И аз вярвам , че Бог вече е чул желанието на сърцето му и ще го благослови и пази в Своята ръка .
В същият момент изплува от сърцето ми словото в , което Цар Соломон поиска от Бога мъдрост и разум , за да ръководи народа Му .
2 Лен .1 : 10
" Дай ми мъдрост и разум , за да
излизам и влизам пред този народ
защото , кой може да съди този твой народ ? "
       Когато Бог издигаше Царе , той ги благославяще и показваше с БОЖИЕТО ПОМАЗАВИЕ , за да Му
служат и да се грижат за народа Му .
     Когато Бог поставя Своите служители , Той ги подбира по Свой вкус, като гледа на сърцата на Своите избрани .
И когато ги поставя на даденото място за служение било за цар или водач , или пастор като Мойсей , Соломон , Давид , Са ул , Исус Наивен и други ....
Бог ги благославяше като помазваше главите им , чрез полагане на ръце от
святи свещеници .
      Така в Числ .27 : 18 Бог говореше на Мойсей да вземе МЪЖ -ИСУД НАВИЕВ
И да положи ръце върху него .
20 ст ." ....положи на него от своето достоинство , за да го слуша цялото общество на израилевите синове . "
Какво ме развълнува в Духа , скъпи братя и сестри , приятели ?
Първо блатодаря на Бога за моя син , че пожела таблото , което е по Божията воля и аз вярвам , че дори да не се моля Бог ще го благослови , защото това е и Неговата воля .
Вярвам , че СВЯТИЯТ Божи Дух ще се погрижи за негово та духовно израстване .
Но се питам нещо друго ?
Бог е поставял Царе , пастори , избирал е апостоли , които ги е правил ученици - Свой последователи и виждаме в словото се казва : " БОГ ,
нека постави над обществото МЪЖ / обърнете внимание МЪЖ / , който да извежда и да въвежда , за да не бъде
ГОСПОДНОТО ОБЩЕСТВО КАТО ОВЦЕ ,
КОИТО НАМАТ ПАСТИР . "
     Днес чета как жени се мъчат да убедят feisbook обществото , че Бог вече не гледа на пола дали си мъж или жена и днес Бог си е променил мнението относно , кой трябва да остане на амвона и кой трябва да пасе овцете Му / МЪЖЪТ ИЛИ ЖЕНАТА / ?
Тези престрелки ме развълнуваха за кой ли път и като отворих словото прочетох Числ. 27 : 15, 16 ми отговори и духът ме подбуди да споделя всичко това : " И Господ Бог на духовете и на всяка плът , нека постави над обществото МЪЖ....................................! "
      Спомням си , когато влезнат в служение, Бог ми изпрати една сестра
/ забележете на мъж , а ЖЕНА / дългогодишна вярваща , с дарби и изпнена с Духа  , да положи ръце над мен , за да бъда благословена и ПОМАЗАНА ЗА СЛУЖЕНИЕ .
Но не се каза за пасторка , а за служение .
След време Бог ме изпрати при моя пастор , който беше сам в служението
И Бог ми каза : " ИСКАМ ДА МУ БЪДЕШ ПОМОЩНИЧКА ! / относно женските работи /.Един вид работа сред жените/
      Случвало ми се е да проповядвам , да върша много неща , дори мъжка работа / физическа / , но да кръщават и да заемам мястото на Мъжа е под достойнството ми .
А и мисля , че такава длъжност в Библията не е описана .
Може да има умни , учени и много мъдри жени в църквата христова , но властта си е дадена на мъжете .
Дали ще води цял народ или голямо Господ но общество , или " малко  стадо "- това водачество е дадено на Мъжа - Пример Исус НАВИЕВ .
Защо ? Ще се молим и Бог ще ни отговори .
ТАКА , ЧЕ СКЪПИ ЖЕНИ / МИЛИ СЕСТРИЧКИ / НИЕ СМЕ САМО ПОМОЩНИЧКИ ! И ТАКИВА ТРЯБВА ДА БЪДЕМ , ЗА ДА СМЕ УГОДНИ НА ГОСПОДА !
Затова искам да помоля сестрите , които служим на Бога :
" Ако сте благословени , ако сте избрани , ако сте помазани : РАБОТЕТЕ , БЛАГОСЛАВЯЙТЕ , ПРОПОВЯДВАЙТЕ , ПРАВЕТЕ УЧЕНИЦИ , НО НЕ ИЗМЕСТВАЙТЕ МЪЖЪТ ИЗБРАН ОТ БОГА ОТ НЕГОВИЯ ПОСТ , КОЙТО Е ОБРАЗ НА БОГА .
        Ще ви дам пример с мен Моят пастор беше в София ..
Бог ми откри да обединя обществото в Крива бара и да основа църква .
Направих го . От начало  в един дом , после в друг дом и казвам на пастора :
" Нямам пастор ? " А той ми обеща да идва от време на време от София за Господна вечеря .
Но аз взех решение да се моля :
Тогава закупихме сграда и Бог доведе
брат Любчо в църквата .
Брата беше много болен с бъбреците .
Бог го изцели и ми откри , че той ще бъде пастора в църквата .
Каза ми : " ИСКАМ да го подготвиш за проповядване ! " Така му станах " учителка " Брата възприе всичко с бързина . След това Бог го изпрати  в София и днес вече 15 години е пастор в БПЦ - Кр. бара.
И благодаря на Бога , че му употреби преизобилно и и днес ме употребявали моят пастор се гордее с мен , но аз съм по - горда , когато знам , че съм обградена от добри  И верни МЪЖЕ на Бога .
Сега те са учители на моя син и аз се радвам за това .
     Скъпи сестри и братя ,
Божият верен и избран служител трябва де е потвърден и ПОМАЗАН  от Бога със свидетелство .
      Един брат твърдеше , че е Божии помазани . Попитах го : " Кажи си свидетелството , за твоето ПОМАЗАНИЕ ? "
" Ами сънувах сън , че един мъж взе малко три на три на ми посипа по главата  ."
Днес след толкова години Бог ми потвърди във feisbook , чрез един пророк , които дори не знаеше за кой човек  говори , и той е бил изпратен от ДС и е слуга на дявола .
АПЕЛА МИ Е :
ВНИМАВАЙТЕ КОГАТО ВЛИЗАТЕ В СЛУЖЕНИЕ ПРЕД БОГА  !
ВНИМАВАЙТЕ КАКЪВ ПОСТ СИ ИЗБИРАТЕ !
ОСОБЕННО ЖЕНИТЕ !
ЗНАМ КАКВО ОБИЧА БОГ : ЖЕНИТЕ ДА СА ПОМОЩНИЧКИ НА МЪЖЕТЕ / НА ПАСТОРИТЕ .
Но , ако имаш женско служение - това е друг въпрос .
Ако за известно време няма пастор -
МОЛЕТЕ СЕ !
БОГ НЕ Е СЛЯП . ТОЙ ЩЕ НАМЕРИ И ОТ ТИЯ КАМЪНИ ЩЕ ИЗДИГНЕ ПАСТОР ЗА СТАДОТО СИ !
БОГ ДА НИ УМЪДРИ И СМИРИ ПОД МОЩНАТА МУ ДЕСНИЦА !
ЗАПОМНЕТЕ МНОГО Е ВАЖНО :
ГОСПОДНОТО ПОМАЗАНИЕ ОТ БЛАГОСЛОВЕН ЧОВЕК , КОГОТО БОГ ЩЕ ВИ ИЗПРАТИ !
БОГ ДА НИ БЛАГОСЛОВИ !
АМИН !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.