cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 24 февруари 2017 г.

ИМА ЛИ НЕЩО НЕВЪЗМОЖНО ЗА БОГА

Словото от 23 . 02 . 2017
Лк . 1 : 37
..............................................
" За Бога няма невъзможно нещо ! "
....................................................................

ИМА ЛИ НЕЩО НЕВЪЗМОЖНО ЗА БОГА ?
......................................................................
      ЗАЩО ХОРАТА СТРАДАТ ГОДИНИ НАРЕД ? Защо боледуват ?
Защо са тъжни и тъй нещастни ?
Защо ? Защо ? Защо ?...........................
Въпрос и много , а отговора е само един : " Защото не познават своя Творец ! Защото не познават ТАЙНАТА , която беше крита от човеците години и сега е открита на Божиите избрани чада .
ТАЙНАТА - ИСТИНАТА , ОТ КОЯТО ЧОВЕШКИТЕ ЧАДА ЖИЗНЕНО СЕ НУЖДАЯТ .
" Народа Ми страда от незнание " - казва Господ Бог . Творецът , твоя Духовен баща .
Силният , Всемогъщият,Всезнаещия
Всеможещият Балтията , Любящия,
Милостивият .
Ще кажеш ЧОВЕЧЕ : " Но къде е Той ? "
" Как да се добера до Него ? "
" Как е името Му ? "
Някой ще ти каже : " Няма такъв ! "
"Има някаква сила , но такъв няма ! "
Друг ще ти каже : " Произлязъл си от маймуна ! "
Трети ще те прати на небето да Го потърсиш  .
Ала ДНЕС СВ . ДУХ ти казва човече :
" Маловерецо , Аз съм тук на земята .
Стоя и хлопа на вратата на Твоето сърце  . И ако Ми отвориш сърцето си , за да вляза в Него и да си направя обиталище , ще бъда с теб до края на живота ти .
      Ще бъда при влизането ти и при излизането ти , при спадането ти и при ставането ти , при лутането и в сънят ти , ще вечерям с теб на трапезата ти .
Ще те хвана за ръката ти и ще те водя в прави и равни пътеки , като ще те нося на ръце и ще пазя да не удариш нотата си о камък .
Ще те изцелявам , когато си болен , ще те утешавам , когато си тъжен . ЩЕ СЕ РАДВАМ , ЗАЕДНО С ТЕБ , КОГАТО СИ
ВЕСЕЛ .
       Да , мое мило чадо ,
Аз съм толкова близо до теб , колкото въздуха до ноздрите ти !
Когато ти си в беда , само да извикаш
и Аз ще те спася и ти ще ме прослави : Пс. 50 : 15
       Ще нося товарът ти , проблемите ти , скърбите ти , болките ти и ще ти дам вместо това , Моето иго , което е
много леко - мир и любов .
Света ви дава страх и болести . Аз ще ти дам здраве , спасение и вечен живот .
Ще очисти с кръвта Си всички свои грехове.....
Ще те осмия и ще те направя по -бял от сняг . Ще те заведа в Моето царство . Там има дом неръкотворен за теб . Цяло богатство се пази за теб .
" Улици златни и блестящи палати ! "
Там ще забравиш всяка болка , скръб и обида .
Сълзи няма да има , защото Аз ще те очистя от всичко това . Ще видиш само радост и веселие .Там ще се срещнеш с твоите близки , майка и баща , братя и сестри .
ВЯРВАШ ЛИ МИ , ЧАДО МОЕ !
     ЧЕТИ МИ СЛОВОТО И МИ ВЯРВАЙ , ЗАЩОТО ВСЯКА ДУМА В НЕГО Е ВЯРНА И ИСТИННА !
Вярвай на Словото Ми чадо Мое , защото Словото това съм Аз !
Моето име е Едва ! Първият и Последният ! Началото и края ! Силният ! Аз съм , Който съм ! Друг Бог няма ! Името ми е Любов !
Това е Моето име !
     Има още един Княза на този свят . Но Той няма нищо общо с мен .
Неговото име е лъжец и той е син на лъжата . Той е привърженик на греха , чиито плод носи болести и смърт .
     За Мене е писано в Библията .
Книгата над всички книги .Светите пророци са писали за Мен водени от светият Ми Дух . И най - простото е
по - мъдро от най - мъдрото в света .
Там ще намерите Мъдростта , Разума , знанията за ИСТИНАТА. А ИСТИНАТА ТОВА СЪМ АЗ !
" ЗАЩОТО пътя , истината и живота , това съм Аз ! "
В тази книга няма лъжа и измама
И всеки , който я чете трябва да я чете с търпение , внимание и да размишлява , като приложи онова , което е разбрал в живота си .
Така ще намерите мир за душите си .
А който отхвърля Ми ето слово ще наследи смърт и вечни мъки .
     Аз ви обичам и ви жаля !
Аз съм вашият Творец и Небесен Баща Аз съм вашият Спасител !
Аз ви възлюбил още от утробата на майките ви и рекох : " Мой ще бъдеш ! "
        ЧУЙ МЕ СЕГА , ЧАДО МОЕ :
Аз те обичам много и ти казвам ДНЕС : " ОТВОРИ СЪРЦЕТО СИ ЗА МЕН !
ЕТО АЗ СТОЯ И ХЛОПАМ .ЧАКАМ ТВОЕТО РЕШЕНИЕ : КОЙ ПЪТ ЩЕ ИЗБЕРЕШ ?
АЗ ЩЕ НАПРАВЯ ВСИЧКО ЗА ТЕБ , ЗАЩОТО ТЕ ОБИЧАМ !"
        Аз дадох живота Си на кръста за теб  . Аз пролях кръвта Си за Теб .
Бях бит , вместо теб .със железни пирони продадоха ръцете и краката Ми .
А ребрата Ми с копие прободоха .Венец от тръни носих . С камшик Ме налагаха , който имаше 37 бодливи железни топчета . И това стана , за да отнема от вас всички болести и да получите чрез Мен съвършенна изцеление .
И защо беше всичко това ? Защото ви
възлюбих и искам да ви спас е от вечната погибел на сатана .
Вярвайте Ми , чада  Мой !
Аз извоювах ВЕЧЕН ЖИВОТ ЗА ВАС , ЗА ДА БЪДЕМ ЗАЕДНО ВЕЧНО ГОРЕ НА НЕБЕ !
В МЕНЕ Е ЖИВОТА И КОЙТО ИМА МЕН , НЯМА ДА ВИДИ СМЪРТ , А М ЕДИН МИГ НА ТРЕПКАНЕ НА ОКОТО ЩЕ ПРЕМИНЕ ОТ СМЪРТ ВЪВ ЖИВОТ И ТО ВЕЧЕН !
       Аз пресушавам морета и правя път там , където няма за народа Си . Давам хляб и вода в пустинята . Дъжд от небето ,  здраве на болните , деца на бездетните ...!
" Аз , Който направих утробата , не мога ли да направя да роди ? "
     Аз възкресяват мъртвите , защото възкресенската сила е в Мене .
Когато дойда да съдя човечеството за
грях и неправда теб нама да осъдя , защото Ти Ме прие приживе и Аз ще бъда в теб и ти в Мене .
Но първо ще възкреся мъртвите праведни и след това ще грабна теб .
ВЯРВАШ ЛИ МИ , ЧАДО МОЕ ?
ВЯРВАЙ МИ !
ИСТИНА ! ИСТИНА ТИ КАЗВАМ !
НЕ ОТПАДАЙ ДУШО МОЯ ! ДА НЕ СЕ СМУЩАВА СЪРЦЕТО ТИ !
НЕ ЗАЛИНЯВАЙ , НО СЕ ОБЪРНИ КЪМ МЕН , ЗАЩОТО ВРЕМЕТО Е КРАТКО ! АЗ ИДВАМ СКОРО !
      Потърси Ме с вяра ! Искай с вяра , но онова , което е по Моята вола и ще ти се даде ! Защото те обичам със при смяната Си любов !
И ЗАПОМНИ : " ЗА  ТВОЯ БОГ НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА ! САМО ВЯРА ИСКАМ И ЛЮБЯЩО СЪРЦЕ ! "
БЛАГОДАРЯ ТИ БОЖЕ , ГОСПОДИ , СВЯТИ ДУШЕ ЗА ПРЕКРАСНИТЕ СЛОВА !
БЛОГОДАРЯ ТИ , БОЖЕ МОЙ ЗА ГОЛЯМАТА БЕЗГРАНИЧНА ЛЮБОВ КЪМ НАС ЧОВЕЦИТЕ ! ЗА КРЪСТНАТА ТИ СМЪРТ , ЗА ПРОЛЯТАТА ТИ КРЪВ НА ГОЛГОТА !
БЛАГОДАРЯ ТИ , ЧЕ ДНЕС ТИ СИ ЖИВ И СИ МЕЖДУ НАС .
МОЛЯ ТЕ ДОКОСНИ СЪРЦАТА НА МОЕТО СЕМЕЙСТВО , НА БЛИЗКИТЕ МИ , РОДНИНИТЕ МИ , ПРИЯТЕЛИТЕ МИ , КОИТО НЕ ТЕ ПОЗНАВАТ ДА ОТВОРЯТ ВРАТАТА НА СОЕТО СЪРЦЕ И ДА ТЕ ПРИЕМАТ ЗА СВОЙ СПАСИТЕЛ !
БЛАГОДАРЯ , ЧЕ ЧУВАШ МОЛИТВИТЕ НА ПРАВЕДНИТЕ !
ОБИЧАМ ТЕ , БОЖЕ ГОСПОДИ ! СЛАВА ДА БЪДЕ НА ИМЕТО ТИ ОТ СЕГА И ДО ВЕКА !
АМИН !!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.