cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 15 февруари 2017 г.

ПРЕЛЕСТНО ЛОЗЕ ГОСПОДНО

Словото от 15 . 02 . 2017
Ис . 27 : 2
..............................................
" В оня ден ще каже :
Прелестно лозе ! Пейте за Него !
Аз , Господ го пазя ;
всяка минута ще го напояват ;
нощ и ден ще го пазя ,
за да не го повреди никой  . "
.........................................................................
Ерем . 2 : 21
.......................
" А пък Аз те бях засадил
като лоза отбрана  ,
семе съвсем чисто  ;
как тогава се обърна в
изродени пръчки на чужда
за Мене лоза ? "
.....................................................

      ПРЕЛЕСТНО ЛОЗЕ ГОСПОДНО

.........................................................................
Добро утро , на всички " прелестни лозички  " !
ДОБРО УТРО , " ПРЕЛЕСТНО ЛОЗЕ ! "
     Ти , която Бог изведе от Египет и която пусна дълбоки корени и изпълни цялата земя .
И днес Господ Бог те нарича :
" ПРЕЛЕСТНА ЛОЗИЧКА " И " ПРЕЛЕСТНО ЛОЗЕ ! "
      Защо мислите Бог ни нарича така ?
Не е ли заради голямата си милост и любов към нас човеците .
Кой може да оцени тази любов ?
Само онези , които са я познали , изстрадали и благодарят за нея всеки ден .
Бог изведе Израил от Египет като прелестна лоза и я насади сред народите , и тя пусна дълбоки корени
и изпълни цялата земя .
Така Бог изведе и нас от " Египет " - от света и ни насади сред Своето лозе , което е Неговата Църква и рече :
" Прелестно лозе ! Пейте за Него !
Аз Господ ще го пазя .
Всяка минута ще го напоявам
нощ и ден ще го пазя ,
за да не го повреди никой . "
Спомням си , когато Бог ми откри , че ще изпрати моя пастор в София във " Фабриката  да укрепи работата там " -
и видях от ляво една фабрика с висок комин , а ти ще останеш да се грижиш
за 4 - те лозя / Расово , Якимова , Крива бара и Младенов о / .
     И видях от дясно в дъното на хоризонта  4 лозя .
Потитах пастора , какви са тези лозя и
той ми отговори .
" Фабриката е Семинарията : Училището за производство на пастори : Божии служители . а  лозята са църквите , за които ти трябва да се грижиш , докато ти се изпратят пастори ."
И така разбрах значението на " фабрика " , " лоза " и " лозя " .
      Моята мисия беше да работя , а Бог
ми каза , че ще бъде с мен и ще ме пази и ще ми помага .
" Всяка минута  ще го напоявам
ден и нощ ще го пазя . " Ис . 27 : 2
Кога Бог пази Своето лозе и Своята лоза ?
Когато види , че се работи неуморно и с любов .
Лозята са на Бога , защото лозите , които са засадени там са от Бога ,
отбрани и насадени .
     Днес много пастори казват : тази църква  е моя и не се грижат добре за
лозето , като забравят какво пише в словото :
Ер .2 :21
................
" Аз бях те насадил
като лоза отбрана
семе съвсем чисто
как тогава се обърна
в изродена пръчка
на чужда за Мене лоза ? "
...............................................
Ще ви дам примери :
Ние със съпругът ми сме по чужбина  .
Оставихме къща , семейството , двора , лозето - всичко това на ръцете на синът ми .
Някога всички работехме заедно лозето с радост и песни и там прекарвахме прекрасни мигове .
И никак не ни дотягаше .
Там беше МОЯТ МОЛИТВЕН ДОМ , когато аз ходех сама  да го обработвам в следобедните часове .
Синът ми въпреки всичката работа у дома и в службата / а работеше на 30 км извън града/ 10 години сам поддържаше лозето .
      Всички лозя около нашето запустяла , но нашето лозе е " приказно " и до днес .
От 3 години синът ми е повярвал в
Господа и от 1 година е кръстен в името на Исус .
      Питам го ;" Не ти ли омръзна  сам да се грижиш за лозето ? Не би ли спрял както другите ? "
А той ми отговори : " Не ! Докато си дойде тате аз ще го работя . А после той да го поеме . Аз сега имам друго лозе , за което трябва да се грижа !
В лозето намирам утеха . Дишам чист въздух . Изпитвам радост като работя . Виждам лозите как дават много плод
И най - важното , че там се моля на тишина и общувам с моя Господ .
Кажете ми братя , защо нашето лозе оцеля ?
Кой даваше сили на моя син ?
Кой напояване лозето му , за да дава много плод ?
Кой го пазеше ?
Не казва ли Господ в Ис .27 : 2
" Аз ще го напоявам всяка минута
и ще го пазя ден и нощ  ."
Това ми дава да вярвам , че синът ми ще стане и ДОБЪР ПАСТОР , защото е
" Отбрана лоза  "- чисто семе , което Бог е насадил в Своето лозе .
Бог да благослови децата ни , да Му
Служат с любов и цяло сърце и Бог да пази отбраните " Свои лозички  !  "
     А за онези , които се обърнаха в из родени пръчки , на чужда за Бога лоза-
какво казва Господ  Бог :
" Ако Аз те отборах и насадих като лоза отбрана и семе съвсем чисто ,
как тогава се изроди в пръчка на чужда лоза ? "
      Колко пастири днес / отбрани лози /служат на чужда лоза вместо на Онзи , който ги насади ? И забравиха да се грижат за лозето на Господа .
Колко отбрани служители , забравиха страха от Господа , Който скоро ще дойде да Си прегледа лозята .
   Ще ви дам пример :
От " Фабриката " , в която брат ми беше изпратен - нищо не остана .
От моите лозя - 3 съсипаха , само едно остана в Кр .бара .
Ще попитате , ЗАЩО ?
МОЖЕБИ ЩЕ СИ ПОМИСЛИТЕ : " НЕ СТЕ СЕ ГРИЖИЛИ ДОБРЕ ! "
Не приятели , мой !
ОТ ИЗРОДЕНИТЕ ПРЪЧКИ НА ЧУЖДА ЛОЗА !
Не искам да кажа , как Бог ги би и наказа .
Но страшно е да имаш МИСИЯ пред Бога и някой да ти : " Чепи ръцете и да ти бърка в очите . "
Съсипаха и още се радват , че още могат да съсипват .
      Но словото е вярно , че Бог Своите
отбраните ще ги пази .- ден и нощ и тях
никой не може да повреди .
         Спомням си , един ден синът ми ми каза по телефона :
" Мамо , нападнаха нощес лозето ми ! "
"Имаше ли пакост ? Съсипаха ли лозето ? " - попитах аз .
" Не, мамо ! Лозето е цяло , само колците и то / циментови / са претрошени .
Кое са съсипали ? Основата на лозете.
Но лозето не бе повредено . Лозите не
бяха повредени , защото Бог ги пазеше "ИЗРОДЕНИТЕ ПРЪЧКИ ! " '
ЗАВИСТТА , ЗЛОБАТА , ОМРАЗАТА , БЕЗОТГОВОРНОСТТА , ЛИПСАТА НА СТРАХ И Т. Н.......
Да съградят ги мързи , но да  рушат ги
бива .
И КАКВО ?
ДА СЕ ПЛАШИМИ ОТ ИЗРОДЕНИТЕ ПРЪЧКИ ?
Не ! Те съсипват Божието е Бог е Този ,
Който ще отмъсти в Оня Ден , когато дойде да прегледа лозята Си !
СЛОВОТО НИ КАЗВА ДНЕС :
" РАБОТИ ! НЕ БОЙ СЕ !
ПОМОЩТТА ТИ Е ОТ ГОСПОДА ! "
ПС .121 : 3 , 4 , 5 .
................................
" Той няма да остави да се
поклати нотата ти
Онзи , Който те пази
няма да задреме
нито ще заспи ,
Господ е твоята сянка
от дясно ти .

Слънце няма да те повреди
денем
нито луната нощем .
Господ ще те пази
от всяко зло .
Господ ще пази излизането ти и
влизането ти
от сега и до века . "
И когато се опитаха да ни отровят , Бог ни спаси !
И когато ме лишиха от работа и социални помощи , Бог ме изведе в Италия , като " отбрана лоза " да се грижа до болни хора , което е благородно и угодно Нему !
За което съм Му благодарна за това и , затова от 2007 година не спирам денем и нощем да пиша за Него и Неговата милост и любов .
Слава да бъде на името му !
А за брат ми Борис казва , чрез ПРОРОК Емилиян Узунов : "....А за Моя
верен служител , който го поставих сам Аз пастор , пак ще дойде тук да ми се покланя на това свято място .
Той издържа като мен всички изпитания , борби , гонения , лишения , тревоги . Искаха да го убият , но Аз го пратих надалеч , без да се осъзнава , че го спасявам по този начин .
ТОЙ СЪГРАДИ ЗА МЕН МОЛИТВЕН ДОМ  , като взе всичко от своя дом и го даде на Мен , като работеше денем и нощем .
     В него нямаше лукавство и хитрост , а даде живота си за Мен , като скъпоценно миро !
СЪКРОВИЩЕТО НА МОЯ ПАСТОР - МОЯ СЛУЖИТЕЛ Е ОГРОМНО ...............! "
И Бог го изведе и него  в Италия и 7 години гледа болни стари мъже , кой с Алцхаймер , кой с друго психично заболяване - без документи .
Но , Божията милост е много голяма към Своите отбрани лози и верни служители .
БОГ СЕ ГРИЖИ ЗА НАС СКЪПИ И ВЕРНИ БОЖИ ЧАДА !
НЕ ОТПАДАЙТЕ ДУХОМ , КОГАТО ВИ ГОНЯТ !
ДОРИ ДА ВИ УБИЯТ - СЪКРОМИЩЕТО ВИ НА НЕБЕТО Е ГОЛЯМО  И СЕ ПАЗИ ЗА ВАС !
Бог е верен на Словото Си .
Но , ако обичаш Бога и Му вярваш
ПРОДЪЛЖАВАЙ НАПРЕД !
БОГ ЩЕ ТЕ ПАЗИ И ЩЕ ОТМЪЩАВА ЗА ТЕБ !
БЪДИ ЧИСТО СЕМЕ С ЧИСТА СЪВЕСТ !
НЕ СЕ ИЗРАЖДАЙ В ПРЪЧКА НА ЧУЖДА ЗА БОГА ЛОЗА !
БОГ ДА НИ БЛАГОСЛОВИ ДА ДАВАМЕ МНОГО ПЛОД В ЛОЗЕТО НА ГОСПОДА !
АМИН !!!!
.....................................................................

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.