cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 11 февруари 2017 г.

ПОСЛУШНИ ЛИ СА ДЕЦАТА НИ ?

Словото от 07 . 02 . 2017
Пр .13 : 1
.................
" Мъдрият син , слуша бащина поука , а присмивачът не се вслушва в изобличението . "
........................................................

ПОСЛЕШНИ ЛИ СА ДЕЦАТА НИ ?

..........................................................
     Всички имаме деца ! И всички обичаме децата си !
Но , дали всички сме доволни от децата си ?
     Спомням си , когато се омъжих , съпругът ми имаше малко по - дълга коса от останалите момчета .
И днес са картините пред очите ми как баща му ходеше след него по зъл ден и му правеше забележки да си пооправи косата , за да не срамува пред хората .
Разбира се той не го послуша веднага , но не след дълго време сам сложи ред на прическата си .
    И днес много младежи не приемат бащина поука , нито слушат изобличение , но словото , което СВЯТИЯТ Дух ми даде казва , че такива , които не приемат поучително слово сами на себе си вредят , а които почитат заповедта и приемат бащина поука и съвети - за тях Бог казва : "МЪДРИ ЩЕ СЕ НАРЕЧАТ!"             
Наблюдавам като майка и се възхищавам на моите деца , защото виждам в тях мъдрост , която ги пази . И това може само да ме радва .
Децата ми не пият алкохол , не пушат , не пият дори кафета ...
Не казвам , че са идеални , но това ме кара да бъда спокойна .
Не , че аз говоря или им го набивам в главата . Просто знам , че това е плод на моите молитви за децата ми .
     Затова и днешното слово ме подбуди да напиша няколко реда относно нашите деца .
Макаренко казваше в една от неговите книги : " Няма лоши деца , има лоши родители ! "
     Ще каже някой от родителите :
" Но аз какво съм виновен , че синът ми не ме слуша " .
Да ! Има много деца в днешно време не слушат . Някой ще каже : " Времената са такива ! " ; друг ще каже : " Учителите са такива ! " ; трети ще кажат : " Децата , с които други са такива ! " И т . н .....
      Но , Господ Исус Христос ще те попита братко и сестро : " А ти къде беше , ПЪРВИТЕ 5 ГОДИНИ ?
ТИ ГОВОРИ ЛИ НА ТВОЯ СИН КАК ДА СЕ ОБХОЖДА С ПРИЯТЕЛИТЕ СИ , И УЧИТЕЛИТЕ СИ , В ОБЩЕСТВОТО ? КАКЪВ ПРИМЕР ДАДЕ ТИ НА СВОИТЕ ДЕЦА .
УЧИ ЛИ СЕБЕ СИ , ЗА ДА НАУЧИШ И ДЕЦАТА СИ НА ДОБРО ПОВЕДЕНИЕ ? МОЛИЛИ СЕ ЗА ТВОИТЕ ДЕЦА ? ..."
     Да ! Децата ни са лоши в днешното време ! И ние християните знаем какво е писана за последното време , че децата ще бъдат непокорни на родителите си , но ние нямаме извинение и  право за всичко да обвивямаме децата си .
Като родители трябва да не забравяме , че Бог ще търси сметка за възпитанието на децата ни и от нас родителите .
    Спомням си когато повярвах в Исус Христос първите Му думи към мене  бяха : " Ще живееш за децата си !" А когато се родиха внучките ми Бог ми показа , че те ще бъдат Негови и ми заръча : " Искам да ги възпитавате в Господното Ми име ! "
      Виждате ли каква отговорност носим пред Бога за нашите деца ?
Днес много семейства се развеждат и всички се чудим : КАКВО СТАВА ?
СТАВА ТОВА , КОЕТО НЕ Е УГОДНО НА БОГА ?
ЩЕ КАЖЕ НЯКОЙ : НО И ТИ СИ РАЗВЕДЕНА ?
     Да ! Против моята воля ! Но разбрах , , че който се разведе да не мисли , че ще Му е по - добре !
Или следва Христос и се грижи за децата си .Или отива към по лошо ! Среден път няма .
Всички грешим волно или неволно . Но мъдростта учи да си прощаваме и да вървим напред с Божията любов и мъдрост .
Но не всеки има тази сила да устои и Бог знае нашите способности , затова , когато беше на кръста Господ ни заръча :
" Не плачете за МЕН , но ЗАПЛАЧЕТЕ за греховете си и за вашите чада ! "
    Наблюдавайки младежите от феисбука  не онези , които хвалят Господа , но непокорните , непослушните , онези , които не приемат поука , гнилинме им думи , лошото поведение - лошо ми става .
    Виждам даже СВЯТИЯТ Пророчески Дух как ги изобличава , но : " Има ли разумни да чуят Моя глас ? " - пита днес Господ .
    Да ! Има едно момче , което се поправи , прие Исус и сега жена му е щастлива . А сигурна съм , че и родителите му са по - спокойни .
    Скъпи приятели ,
братя и сестри ,
Словото днес ни приканва : " Да раздерем дрехите си и да се валяме в пепелта , като се МОЛИМ и заплачем за децата си , които са нашето бъдещо поколение и на които принадлежи Царството небесно !"        Нека Божията милост да докосне сърцата им и да очисти устните им , умовете им , стъпките им и разумът им .
     Боже ,
умолявам Те , в името на Исус Божият Син , чуй молитвите ни и погледни милостиво на живота на нашите деца !
Виждаш Господи , как дявола разрушава семействата , отнема мира в душите ни и завлича децата ни в погибел .
Знам , че и теб Те боли , Господи Боже мой , защото Ти чакаш нашите деца да останат в Твоята кошара : " ЗАЩОТО тяхно е Царството небесно ! " , но аз Те ,
моля днес , с моите братя , които ще ме подкрепят да запазиш семействата , които са тръгнали към раздяла .
Моля Те ,
за Твоята намеса и контрол .
Говори в сърцата им и върни на младите първата им любов .
Дай им мъдрост заради децата , Господи , за да можем да ги опазим за Теб , Татко мой .
Защото времената са лоши , а без Теб сме загубени , ОТЧЕ .
Запрети на тъмните демонични сили и на дяволските лъжи и заблуди , защото извън Тебе няма нищо добро , Боже Господи .
Прости на родителите , които грешат и дай мъдрост за поправление .
Тези дни бях свидетелка как чрез молитва , Ти , за една нощ събра семейство , което се разделиха и си поделиха децата , за което съм Ти много благодарна .
А такива са много днес .
Други търпят , заради страх от Тебе и заради децата си .
Боже ,
ние по човешки сме слаби , но Ти си Бог на любовта и силата , за Когото няма невъзможно нещо. Моля Те , ПОМАГАЙ ГОСПОДИ !
ЗАЩО ДА КАЖАТ ЧОВЕЦИТЕ : " КЪДЕ Е ТЕХНИЯТ БОГ ? "
    Има много младежи от Твоята кошара , които дявола отвлече и ги върза здраво със своите вериги " , но ТИ ГОСПОДИ СИ СИЛЕН ДА РАЗЧУПВАШ ВЕРИГИТЕ НА ДЯВОЛА И ДА РАЗЧУПВАШ ПРОКЛЯТИЯТА МУ .
ПРОСТИ НИ ГОСПОДИ И БЛАГОСЛОВИ РОДИТЕЛИТЕ И ДЕЦАТА НИ , ЗАРАДИ ИМЕТО СИ И ЗА ТВОЯ СЛАВА И ПРОСЛАВА !
Застани срещу този дух на гордост , на присмиване , на непокорство .
Дух на заблуда , на убийство и отстъпление .
Дух на лъжа , на кражба и разрушение .
    Знам Господи ,
че ме чуваш , затова Те моля днес , за всяко дете , младеж и семейство , независимо в кой край на света са , дай любов и мир в душите им. Дай сила и мъдрост да преживяват в страх от Твоя гняв .
Протегни прободената Си ръка и очисти децата на България .
Дай Твоята мъдрост от небе и направи пълна промяна в умовете им , за да славят името Ти и България да се гордее със своите синове и дъщери .
Амин!!
Обърни сърцата на родителите към децата им . Да заплачат за децата си и за тяхното бъдеще .
Нека Твоята любов и светлина изпълни всяко едно сърце и всяко българско семейство .
Моля Те , Господи Боже мой ,
за промяна , за прошка и милост !
Нека животът в България се промени и България да стане не мащеха , но майка на своите деца И както Ти си казал в словото си : " Както квачка събира пилците си , така нашата страна да стане милостива към чадата си , та дано се приберем при дечицата си един ден !
Боже ,
погледни милостиво на всички  и чуй митвите ни ! АМИН !
В ИМЕТО на Исус посмях да прося и моля за всичко това с вяра в Твоето голямо сърце и любов .
Бъди благословен Господи !
Отдавам Ти цялата слава и почит не нам Господи , но на Твоето свято и пресмята име от сега и до века !
Амин !!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.