cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 31 юли 2019 г.

КАК ОТКРИХ БОГА " Извор на жива вода " 2 кн.

КАК ОТКРИХ БОГА ? Есенте на 1992 беше годината в която СРЕЩНАХ Господ ИСУС Христос ! Беше привечер към 20 часа в Дунавския парк на брега на река Дунав . Обезкуражена и отчаяна от живота , безпомощна и изморена ,подтиквана от шепота на сатана се озовах пред студената вода на река Дунав . Решението ми беше : " Край на живота ми ! " Шепота на дявола беше : " Никой не те обича . Никому не си нужна . " и т.н....все от този род " смъртоносни думи ". Колко хора днес страдат от такава депресия и отчаяние ? Бях свикнала да се справям сама , тъй като съпругът ми беше постоянно на път , но с едно не можах да свикна някой да ми се бърка в семейството . И днес като заспя един глас от небето ми говори: " Искам да опишеш живота си ! Как си живяла ! ........" Знам , че това е гласът на Господа , но моята скромност и чувство за отговорност пред близките ми не ми дава тази свобода . Знам , че Бог знае всичко и Той е с мен и ми помага , но моето желание е по - скоро да си извадете поука как да живеете и да се борите за живота на вашите семейства . И още : " Не допускайте да стигате до отчаяние ! " Защото това е победата на сатана : Да ни види "повалени " . Моето внимание и умът ми беше изцяло обсебено от любовта ми към съпругът ми и от това че ми липсва и т.н... Но сега разбирам , че на първо място в сърцето ти трябва да бъде Бог , след това децата и т.н. " Когато поставиш нещо друго , била съпругът ти , детето ти или пари и т.н... непременно ще го загубиш ! " Това научих от моя Господ . Сега имам друго виждане за живота , разсъждавам с Умът Христов и имам Водители, но тогава бях съвсем сама . И така , като стигнах до брега на реката и тъкмо да се хвърля - Хоп два ръце ме сграбчат за раменете и ме отдръпват от брега назад . Обърнах се да видя кой беше , но в парка нямаше жива душа . Тогава се запитах : " Но , кой беше ? " И в същото време чувам от дясно на ухото един тих и нежен глас , Който ми нашепва : " Ще живееш да децата си , дъще Моя ! " Погледа ми се впери към небето , от , където като , чели гледам телевизия - виждам как двете ми деца плачеха ! " Виждах дори сълзите им как се стичаха по будките им като поточе от вода . Това ме потресе .Аз бях забравила децата си . Въпреки , че много ги обичах сега разбрах , че за мен любовта ми към съпругът ми е била по - голяма от тази , която дължах на тях . Тогава нещо стана с Моето сърце. Отвориха ми се духовните очи . Сега знам, че сърцето има " Очи " , има и " Врата ". Но за това ще говорим по - натам . Погледът ми се измести към водата и вече разбирах какво щях да направя . Но това беше победата над Сатана , който диктуваше моите действия . Въпреки , че имах убеждението , че съм в правилния път и че съм силна за много неща в този момент аз се срамуват от постъпката си . Сега знам , че такива действия не са угодни на Бога , но дори са грях за душите ни . След всичките тези размишления Гласът Господен продължи да ви говори : " Ела в Моя Молитвен Дом и там ще намериш спасение и утеха за твоята суша ! " Тези Божествени думи и тази необичайна " среща " с Невидимия Бог , вляха в мен такава сила , че почти набегом се отправих към дома и нямах търпение да ги прегърна и да им кажа колко ги обичам -повече от всички други . ОТ ТАЗИ СРЕЩА АЗ ЗАЖИВЯХ НОВ ЖИВОТ С ГОСПОДА ! Живот на промяна ! - за това ще говорим по - нататък .

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.