cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 31 юли 2019 г.

Какво е за мен " СРЕЩАТА" с Господа ? - 2 кн .Извор на жива вода

КАКМО Е ЗА МЕН " СРЕЩАТА " МИ С ГОСПОДА ? Да срещнеш Господа ! Това е уникално нещо, което човешкият мозък не може да си го представи още повече онези, които не вярват , че Той съществува . Бог е духовна личност , Която не се вижда , но се усеща със сърцето и се вижда с духовните очи на сърцето . И тези очи може да ги отвори Сам Бог . " И ще ти се явя и ще ти открия , велики и тайни неща ! " Бог се явява на когото си иска и когато си иска. Обича всички , но говори и общува само с избраните и ония , които си отворят духовните очи на сърцето , за да Го видят и вратата на своето сърце , за да направят място на своя Спасител. Затова СРЕЩАТА ми с Исус за мене е уникална среща . През цялото време на моя живот аз съм Го търсила , , но за жалост не на правилното място . Но Бог , Който е верен на Свойте обещания си остава верен до край : " Аз , Който те избрах още от утробата на майка ти и ти казах : " Ще се казваш Искра и ще бъдеш Моя ! И никак няма да те оставя и никак няма да те забравя ! " Същият Този Господ Бог ме срещна и ме намери на река Дунав и най - трудния за мене момент в живота ми . Човеци ми съчувстват , даваха ми съвети , но сега разбирам , че единствено съвета на Господа има значение и е най - точен и правилен . Защо СРЕЩАТА е уникална ? Защото много хора биха и желаят среща с Господа , но малцина са щастливците да чуят този уникален и съвършен " Тих и нежен глас " , Който идва от далечните небесни простори . Това е Дар от Бога . Аз с нищо не бях заслужила такова нещо . Даже , когато имах нужда от Него аз го търсих там , където не трябва : " При врачки и боаячки " , за което си исках прошка , когато в църквата разбрах , че това е грях .Уникална беше , защото аз намерих Спасителят на моята душа .Сега разбирам , защо дявола съсипваме моето семейство ? Защото е знаел , че чрез мен ще се спаси целият ми дом .Затова много благодаря на ИСУС, защото днес Той спаси не само мен , но и мойте два деца , а имам обещанието, че ще спаси всички , нищо че половината все още се колебаят . Но аз вярвам на обещанията на Моя Спасител . Какво ме прави щастлива след тази среща още : Със съпругът ми се разделихме , но с Господа оставам завинаги ! " " Никак няма да те оставя и никак няма да те забравя! " , Нарече ме още " Дъщеря, Моя ! " ; " Не бой се , защото ти си Ми избрана и Аз ще бъда винаги с теб ! Рамазана е твоята глава и косъм няма да падне от тебе ! Мнозина ще застават срещу тебе , но Аз никога ! Ти Си ми избрана за страж на Моя народ !ти си Моя Лекарка , чрез която ще лекувам народа Си ! Аз те обичам и ще ти помагам винаги, където и да се намираш и в каквато и ситуация да си изпаднала! Само ми вярвай и ме търси ! Защо се радвам много на тази среща? Ще ви кажа : Аз вярвах от мойте родители , баба и дядо , че има Бог , но само това . Жалко е за всички , които вярват повърхностно като мене . Ние не познаваме Бог . Това е трагедията ни ! Не Го търсим , за да Го намерим или ако Го търсим , не го търсим на правилното място . Господ не е нещо случайно , измислено , герой от приказка. Господ Бог е Личност е жив и е Дух , но Той е толкова реален колкото ние сме реални. Той е жив , , говори , действа и т.н... ще говорим по - нататък за Него . По - важното за мене беше , че Той ме спаси и ме заведе в Своя Молитвен Дом . Аз чух Неговия глас . И разбрах ,че Неговата воля е да общува с хората.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.