cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 31 юли 2019 г.

В БОЖИЯТ ДОМ НА ГОСПОДА -2кн .Извор на жива вода

В Божият Дом на Господа Точно след 3 дни аз прекрачих прага на Дома Господен ! Насочи ме една хриттиянка , която беше една от болните които идваха за кардиограми при мен в кабинета . Аз работех сама в ЕКГ кабинет . И тази среща не беше случайна . Бог беше предвидил всичко . Пристъпих прага на църквата с голяма радост . Аз не мислех повече за проблемите си , но с цялото си сърце и ум и с голямо вълнение очаквах " НОВАТА СИ СРЕЩА С МОЯ ГОСПОД " . В болницата бях разказала на сестрата какво съм преживяла тези дни и тя ме препрати в Евангелската баптистка църква с думите : " И слушай внимателно какво ще говори пастора , защото Господ отново ще ти говори през неговата уста ! " Не знаех , че Бог може да ми говори и през други хора . Сърцето ми биеше като пред изпит . Всичко ми беше много интересно и непознато . Службата започна с песни и още с първите думи на пастора в сърцето ми нахлу огън и топлина . Когато пасторът започна да говори аз разбрах , че това беше Господ . Думите бяха толкова топли и благи , но най - интересното беше , че някой от тях Той вече ми беше говорил : " ДОБРЕ ДОШЛИ В ДОМЪТ ГОСПОДЕН ! Тука ви чака радост , веселие и песнопения! В МОЯ ДОМ един ден е равен на 1000 години ! Тук ще изперете изцапаните си дрехи от греха в света.... Тук е вашата почивка и вашата болница !!!! И още и още.... Слушах с притаен дъх и попиват всяка една дума .Тези думи ми изглеждаха вълшебни ....защото чувствах , че с мен става нещо хубаво и леко . Започнах да плача и не можех да спра сълзите си от радост . Знаех , че Господ говореше на мен . Той ми стана нещо повече от баща , от съпруг......Не знаех колко съм грешна , но щом Господ го искаше аз веднага се съгласих. Първоначално мислех , че моят съпруг е грешник в нашата къща , но тук Светият Дух говореше не за него, а за моето сърце . И аз се съгласявах, защото си задавах въпроса : " Как съм могла да живея 32 години без да познавам Спасителят си ? Всичко разбирах , като че ли съм идвала години наред тук . Гърлото ми се отвори и запях с всички с висок глас . Радост изпълваше сърцето ми . Но най - хубавото беше накрая , когато Пастора попита : " Иска ли някой да се покае за греховете си и да приеме Исус в сърцето си да свой Спасител ? " Всичко ми беше много ясно . Исус искаше да предам живота си в Неговата ръка и да отворя сърцето си да живее там . Просто Светият Дух ми превеждаше всичко и ми даваше яснота и водителство . Не чаках втора покана и бързо скочих от мястото си права . Когато се обърнах видях ,че единствено аз ще се покайвам , но това не ме смути . Разбрах още и това , че тази служба беше организирана от Бога лично за мен . Така с прекрачване на Божия дом аз влязох в Божието семейство като намерих много сестри и братя , намерих Утешителят и Спасителят на моята душа. . Желая ви да изпитате мили приятели , тази духовна радост, която е само началото на една любов и на един Нов живот с Господа . Това стана моят втори дом и моето духовно училище .

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.