cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 31 юли 2019 г.

Извор на жива вода 2 кн.

ИЗВОР НА ЖИВА ВОДА УВОД Защо нарекох книгата " ИЗВОР на жива вода " ? И аз не знам .Може би това беше волята на Бога . А може би трябваше да я нарека : ИЗВОР НА НАДЕЖДА При всички случай тази " вода " , която ще пиете ще освежи душите ви и ще ви даде надежда и сили за един Нов живот , който Бог е приготвил за онези , които ще Го приемам в сърцето си с вяра за свой личен Спасител. Никога не съм мислила , че ще пиша книга , нито най - малко поезия , но Бог , който ми се откри през 1992 година , не ми дава сън като постоянно ми напомня : " Стани и пиши книгата Ми ! " Защо я пиша сам Бог знае нейната цел и Мисия . Книгата се пише под водителството на Светия Дух и , затова тя има в себе си помазанието на Духът и изцерително въздействие . " Чрез Дух Свети и Слово Божие ще лекуваш МОЯ народ ! " Книгата ще бъде подразделена на три части : 1. Моето призвание ! Моето свидетелство ! Моето служение! Чудеса и изцеление през моят живот в Духа по време на служение и извън служение . 2 . Гонение Преследване Тежки години на изпитания . Изход и Божия намеса 3. Емиграция и служение в Италия Изучаване на езика Работа като бадантка /социален асистент / Духовна работа и служение сред италианците и сред българите в чужбина . 4 .поезия ; пророчества ; Послания ; Стари духовни песни Чрез тази книга Бог иска да лекува народа си и да докосне много сърца и да спаси много души за Своето царство . Имам обещанието от МОЯ Господ , че всеки, който чете тази книга ще бъде докоснат от Светия Дух и ще бъде БЛАГОСЛОВЕН Амин ! Бъдете благословени и приемайте с радост Словото на Бога и с отворено сърце и вяра . Всичко описано в книгата ИЗВОР на жива вода е изпитано и истинно . Приятно четене !!!! !!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.