cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 31 юли 2019 г.

КАК започна Господ да работи с мене ? -2 кн. Извор на жива вода "

КАК ЗАПОЧНА ГОСПОД ДА РАБОТИ С МЕНЕ ? Първото нещо , което Бог направи с мен беше съвършеното изцеление на моята депресия и душевно ми състояние ! Като здравен работник аз познах Господа като най - добрият Лекар психиатър , а в последствие разбрах , че Той е съвършеният Лекар по всички специалности . Още в първата седмица след " СРЕЩАТА " ми с Исус аз изхвърлих всички хапчета от дамската си чантичка . Аз нямах нужда повече от тях . С това Той ми показа да разбера , че " за Него няма невъзможни неща " ! Още същата нощ след " СРЕЩАТА " ми на реката , Той започна всяка вечер да ми се явява и да ме насочва какво да направя , защо съм избрана , коя е моята мисия и каква е волята Му за мен и моя дом . Бог ми каза да не се плаша , защото не знам все още да се моля и затова ще ми говори в сънищата ми . Да внимавам и да размишлявам върху тях докато разбера смисъла и тълкуванието, което сам Св.Дух ще ми дава .Понякога сънищата бяха като притчи , но много пъти чувах ясно гласът Му . Това ме правеше особенно щастлива . В други случай ми изпращаше свой пророци , чрез който ми говореше , лекуваше или предупреждаваше за неща , които трябва да зная и са съществени за мене . Така разбрах , че връщане назад няма. Но аз и не желаех да се връщам към миналото . За мен сега е смисъла в бъдещето и да върша волята на Бога . Така бях доведена до познаването на нашият Спасител и Господ Исус Христос и това беше началото на моята промяна и на Моя нов живот с Господа . Така Господ свали моят " товар " с грижи и ми даде " Своето иго , което е леко ! " - Своя Мир в душата ми !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.