cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 31 юли 2019 г.

НЯКОЛКО ДУМИ ЗА МЕН - 2 кн.Извор на жива вода

КАЗВАМ СЕ : Искра Борисова Младеноваь Родена съм 1954 година в село Расово обл . Монтана . Средното си образование завърших в град Плевен , а полувисшите в Медицинския институт в град Враца. Омъжена съм в град Лом . Имам две прекрасни деца и три внучета . Работих в Общинска болница в града 22 години като медицинска сестра . Живота ми няма интересно минало ; От работа в къщи , гледане на децата , домакинство и така до момента , в който повярвах в Бога и настъпи промяна в мен и в Моя живот , за които неща ще ви разказвам в книгата . Винаги съм мислила , че съм силно момиче , силна жена , но когато Бог иска да ни доближи до себе си , Той допуска някой неща в живота ни , които ни показват колко сме слаби и безпомощни да се справяме сами . Тогава разбираме , че нещо ни липсва , Което да ни трябва да ни изведе от това безпомощно състояние . За всичко това и още много неща ще ви разкажа в книгата : " Извор на жива вода - Извор на надежда " . В тази книга Бог иска да свидетелствам за Него : " РАЗКАЖИ. НА ВСИЧКИ , ЧЕ ЖИВ СЪМ И ЖИВЕЯ ВЪВ ВАШИТЕ СЪРЦА !" Бог иска да спасява души ! Бог иска да отвори духовните ни очи за Него ! Да Го познаем ! Да живее в нас и с нас винаги ! Да ни даде една надежда за един Нов по - добър и вечен живот ! И всичко това в книгата: " ИЗВОР НА ЖИВА ВОДА " Нека словата , които ще четете изпълнят сърцата ни с вяра, надежда и любов . Нека всяко сърце бъде оживотворено от Светият Божи Дух , Защото книгата ще бъде пропита с помазанието на Божия Дух и със Живо деятелно Слово Божие ! Потопена се в четене и търсете не човешкото , а Божието в тази книга , която вярвам , че ще донесе промяна , изцеление духовно и физическо и оживотворено дух за да продължите живота си с радост напред ! Ще се радвам , ако ви бъда полезна . Приятно четене !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.