cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 1 август 2019 г.

МОЕТО ПРИЗВАНИЕ

МОЕТО ПРИЗВАНИЕ Когато съм се родила -баща ми очаквал да съм момче , а майка ми чакала по -бързо да се родя . Обаче , нито съм се родила момче , , нито съм се родила бързо . Напротив -дявола още от утробата на майка ми е планувал да ме убие . Защо ще разберем по -късно . Увила се пъпната връв около шията ми , изпокъсали се кръвоносни съдове , задушила съм се и раждането продължило дълго и мъчително и за майка ми и за лекарите . Но , имаше Един Лекар , Който ме е планирал още баща ми преди да помисли и Той е бил в течение на нещата . Да ! Исус Христос МОЯ Спасител е бил с мен още от раждането ми .Той ме е спасил за Негова Слава .Затова и пиша тази книга : " Книга на надеждата " И така , стига ,че не се родих момче, но съм била много грозно бебе с 3 големи съсирека на главата и с множество сини петна от кръвоизливи по тялото . За баща ми било голяма трагедия , а за майка ми още по -голям тормоз . И от тук започнали мъките не само за майка ми , но и за мен - "грозното и нижелано бебе " . Растях с чувството , че съм " грешка на природата " . Имах една съседка баба Иванка , която ме наричаше Искра " грозната " , един наш роднина ме наричаше " черно циганче "и т.н... , а за да се харесвам на баща ми трябваше най - редовно мама да ме подсригва като момченце и да нося панталонки . Освен това аз самата се стараех да работя много , да се правя по - силна и по - смела от сестра ми като тичах посред нощ на реката за вода и т.н.... Но , всяко нещо е под контрола на Бога . Имах обаче прекрасен чичо , баба и дядо , които бяха винаги моята умора и утеха . Баба и дядо бяха вярващи хора и в сърцата им имаше нещо , което ме утешаваше ..../ И това беше от Бога / Трябваше да минат години , за да спечеля любовта на баща ми . Той не беше лош човек , но всичко това го разбрах от разказите на майка ми . И защо се е случвало всичко това с мене ? Отговорът е : " Защото бях " избрана " от Господа . " А такива дявола започва да гони още от утробата ,защото е човекоубиец и враг на Божите чада ! Какво ме накара да се затвърдя в моето призвание ? И така , когато повярвах Бог ми изпрати един възрастен човек в кабинета , където работех , за да ми говори .Вярващ или не , в Духа или не , но неговите думи бяха следните : " Сънувах сън : Беше нощ , небето беше покрито с множество звезди .И изведнъж на небосвода блясна невиждана светлина - появи се Исус с бели дрехи и чух гласът Му като ехо : " Иди утре в болницата и потърси сестрата , която работи в ЕКГ кабинет . На главата й ще видиш бяла кърпа . Тя е Моя дъщеря ! Искам да й кажеш ,че много я обичам , че тя ми е " ИЗБРАНА " още от утробата на майка й . Тогава пъпната връв се беше убила около шията й и тя щеше да умре , но Аз й подадох " искрица живот " и казах : " ЩЕ СЕ НАРЕЧЕ ИСКРА И ЩЕ БЪДЕ МОЯ ! " Кажи й , че тя е Моя тръба , Мой инструмент и избрана да Ми служи ! Кажи й , да не се плаши и да не плаче , защото Аз ще бъда винаги с нея , за да й помагам , да я пазя и да я избавям . " И човекът ме попита : " Ти знаеш ли колко много те обича Господ и че ти си Негова дъщеря ? " Да ! Аз знаех много неща преди той да ми каже тези неща , по разказите на майка ми .И бях вече познала Исус като Господ и мой Спасител .Това вля в сърцето ми още повече любов , вяра и дръзновение . Проследете живота си , скъпи читатели ! Може да откриете подобни случки с голямо значение за вашият духовен живот . Откриете себе си и вашето призвание ! Нямам думи да благодаря на Моя Господ , Който всеки ден ми изявява своята любов и търпение ! Той е Велик ,Чудесен и Благ Баща , Закрилник и Спасител ! Как да не Го обичам ?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.