cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 4 август 2019 г.

2 книга Извор на живо вода -Извор на надежда СЛЕЖЕНИЕ ЗА ИЗЦЕЛЕНИЕ

СЛУЖЕНИЕ ЗА ИЗЦЕЛЕНИЕ

     Ще започна пак с болницата - моето работно място . Някой смятат ,че трябва да бъдеш свят , за да можеш да служиш на Бога . В първите дни аз нямах представа за святост и грях , нямах необходимите знания , но едно знаех , че ИСУС е жив и Той ми говори и Неговата воля беше да Му служа . Ходенето ми на църква се превърна в едно от най любимото ми УДОВОЛСТВИЕ. Не ,че кой знае какво ще науча ,но мисълта , че ще имам среща с Исус с Неговият Свети Дух ме изпълваше с радост . Сега след толкова години разбирам защо Исус така настоятелно ме подбуждане да говоря за Него в болницата . Той винаги гледа напред в бъдещето . И днес виждаме на какъв хал сме в здравеопазването и в УПРАВАТА без Бога . Не е достатъчно пред лицето на Всевишния само знание и диплома . Бог иска вяра в Него , Милост към хората и любов . Ако това липсва идва проклятие .И ние го виждаме днес .Хора умират без да им се помага , лекари напускат болниците си и професията си , а сестрите или стачкуват или Бог ги извежда като мен зад граница . Имаше период , в който бяха решили да ме направят ГЛАВНА МЕД СЕСТРА НА БОЛНИЦАТА . Но този период съвпадна с Моето повярвате в Господа, което аз не можех да скрия . Господ ме задължи да нося бяла кърпа на главата си , а не касетка и това побърка много мой колеги .Но значението от Божия духовна страна има голямо значение . Не можех за всичко да давам обяснение. И ГОСПОД ми проговори: " Никаква Главна сестра! Ти си Моя Духовна лекарка ! Оттегли молбата си ! " И така аз се отказах . Бог имаше друг план с мене : " Не аз да се издига , а Неговото име и Него да прославя ! " Работех сама в кабинета и това беше подредено от Бога . Пред вратата ми , особено сутрин винаги имаше много болни , сърдечно, тежко болни ,с операции и т.н.., хора , който ,за да останат в болницата трябваше да преминават през мене . Какво ми каза Господина Дух веднъж : " Ще пускаш по 3 , 4 , до 5 човека в кабинета и докато работиш искам да пееш , да говориш и да се молиш за тях , защото си ми инструмент и чрез теб искам да лекувам народа Си ! И без да се плашиш, защото Аз ще бъда с теб ! " След всичко , което изпълнявах по Божия наредба , не след дълго хората започнаха да свидетелстват за своето изцеление . Слава на Бога ! Ще кажа наколко думи за изцелението , след което ще ви споделя , скъпи приятели, как Бог се прославяше сред пациентите и сред колегите ми .

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.