cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 7 август 2019 г.

Из 2 книга : Извор на жива вода - Извор на надежда СЛУЖЕНИЕ ЗА ИЗЦЕЛЕНИЕ

СЛУЖЕНИЕ ЗА ИЗЦЕЛЕНИЕ Ще започна пак с болницата - моето работно място . Някой смятат ,че трябва да бъдеш свят , за да можеш да служиш на Бога . В първите дни аз нямах представа за святост и грях , нямах необходимите знания , но едно знаех , че ИСУС е жив и Той ми говори и Неговата воля беше да Му служа . Ходенето ми на църква се превърна в едно от най любимото ми УДОВОЛСТВИЯ. Не ,че кой знае какво ще науча , но мисълта , че ще имам среща с Исус с Неговият Свети Дух ме изпълваше с радост . Сега след толкова години разбирам , защо Исус така настоятелно ме подбуждаше да говоря за Него в болницата . Той винаги гледа напред в бъдещето . И днес виждаме на какъв хал сме в здравеопазването и в УПРАВАТА без Бога . Не е достатъчно пред лицето на Всевишния само знание и диплома . Бог иска вяра в Него , милост към хората и любов . Ако това липсва идва проклятие .И ние го виждаме днес .Хора умират без да им се помага , лекари напускат болниците си и професията си , а сестрите или стачкуват или Бог ги извежда като мен зад граница . Имаше период , в който бяха решили да ме направят ГЛАВНА МЕД . СЕСТРА НА БОЛНИЦАТА . Но този период съвпадна с М моето повярване в Господа , което аз не можех да скрия . Господ ме задължи да нося бяла кърпа на главата си , а не касинка и това побърка много моите колеги . Но носенето от Божия духовна страна имаше своето голямо значение . Бог насочваше хората , които ги изпращаше като им казваше : " ЩЕ ВИДИТЕ НА ГЛАВАТА Й БЯЛА КЪРПА ! " Не можех за всичко да давам обяснение. И ГОСПОД ми проговори : " Никаква Главна сестра ! Ти си Моя Духовна Лекарка ! Оттегли молбата си ! " И така аз се отказах . Бог имаше друг план с мене : " Не аз да се издигам , а Неговото Име и Него да прославям ! " Работех сама в кабинета и това беше също подредено от Бога . Пред вратата ми , особено сутрин винаги имаше много болни , сърдечно болни , тежко болни оперирани и т.н.., хора , който ,за да останат в болницата трябваше да преминават през мене . Какво ми каза Господият Дух веднъж : " Ще пускаш по 3 , 4 , до 5 човека в кабинета и докато работиш искам да пееш , да говориш и да се молиш за тях , защото си ми угодна и чрез теб искам да лекувам народа Си ! И без да се плашиш , защото Аз ще бъда винаги с теб ! " Бог така беше предразположил сърцето ми за Него , че Светия Дух беше в мен с цялото си присъствие и пълнота . Служението ми започна с песни . Аз работех и си пеех без да осъзнавам , че самите песни и словото в тях ще лекуват болните , които слушат . Това го разбрах , когато се кръстих на реката и по време на Господното вечеря от устата на една пророчица се каза : " Ще лекуваш Моя народ с Дух Свети , Слово Божие и песни . " . И така и започна моето служение . Когато Бог искаше да докосне някое сърце той запяваше подходящ стих от дадена песен . Те ме питаха за някой неща , а пък Светият Дух им отговаряше с песни . Много пъти тананиках някаква мелодия без думи . След време разбирах , че тази песен я има в песниарката. ПАСТОР Милчо от Аспарухово като разбра , че Господ ме употребява по този начин ми подари песнарка - от писаните на ръка със стари духовни песни , които аз с радост изучавах наизуст . И когато не можех да говоря поради различни причини аз си пеех , а духът ги помазваше със сила за изцеление . След всичко , което изпълнявах по Божия наредба , не след дълго хората започнаха да свидетелстват за своето изцеление . Слава на Бога ! Ще кажа наколко думи за изцелението , след което ще ви споделя , скъпи приятели, как Бог се прославяше сред пациентите и сред колегите ми . Слава на Бога ! Чудесен Господ и милостив Баща си имаме ! Той е ЖИВ И ДНЕС ВЪРШИ ЧУДЕСА ! ТОЙ Е СЪЩИЯТ КАКТО ВЧЕРА ДНЕС И УТРЕ !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.