cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 13 август 2019 г.

Какво ми говори Духът Господен за България ?

Какво ми говори , Господ тази сутрин ?

ПРОРОЧЕСКО СЛОВО ЗА БЪЛГАРИЯ
13 . 08 . 2019 ; 11.16 часа

ЗАПЛАЧИ , БЪЛГАРИО !
Заплачи за своите чада !
Разрушена си ти , ограбена !
Съсипана и опустошена от всякъде !
Забогатяха вашите управници , преситиха гърлата си и срам нямат да кажат : „ СТИГА НИ ! “
Те нямат болка и на болните не съчувстват .
Забравиха , кой ги издигна и на кого трябва да служат !
Страх от Мене нямат те !
Чух молбите ви , видях сълзите ви , разбрах мъката ви !
Възридайте жители на България ! Страна прекрасна и плодородна !
Която благослових за ваше добро – народе български !
Къде е вашата гордост , вашата радост , къде са вашите песни и танци по площадите ?
Какво остана от онази весела България , която се гордееше с труда на своите ръце , със смелите свои войни , със силният Дух , който ви давах ?
Това ли е България , чието начало е от стари времена ?
Вашите управници ви отведоха да се скитате по далечни земи немили , недраги !
КОЙ НАМИСЛИ ТОВА ПРОТИВ ВАС ?
КОЙ РАЗДАВА ПОСТОВЕ ВЪВ ВЛАСТТА ?
КОИ СА ТЪРГОВЦИТЕ И КУПУВАЧИТЕ НА ВАШАТА ЗЕМЯ ? – ЗНАМЕНИТИТЕ И ГОРДИТЕ НА СВЕТА !
Навсякъде съм и всичко виждам и всичко чувам , чада Мой ! –
НАРОДЕ БЪЛГАРСКИ !
Намислил съм нещо как , да посрамя гордостта на всяка слава и да унищожа всички знаменити на земята !

Искат да ви залеят и да ви унищожат , както Нил пуска водите си !
ДА НЯМА ЖИВА ДУША В БЪЛГАРИЯ !
Но , Аз Господ съм прострял РЪКАТА СИ над вас , а техните „ царства “ ще накарам да треперят ! - Аз Господ на силите говоря това слово !
Тази земя е Моя ! Аз ви дадох тази земя , за да ви бъде КРЕПОСТ , а не да я събаряте ! Аз ще ви изведа – народе български ! Аз ще ви спася !
Събудете се ! Стреснете се ! Господа ваши потърсете и към Мене погледнете и спасени бъдете !
Препашете кръста си ! Изострете сабите си ! Сложете шлема и щита си ! Въоръжете се с вяра духовна – ЖИВА СПАСИТЕЛНА !
Сила ще ви давам отгоре , след като пострадате малко !
Не бойте се народе Мой ! Аз , вашият Небесен Баща мисля за вас !
Ще ви помогна ! Да ще ви изведа от блатото на отчаянието !
Моите богатства , които ви давах , станаха доход за алчни грабители / управници и чуждестранни търговци / .
НЕ МОГА ДА ГЛЕДАМ ПОВЕЧЕ , КАК СТРАДАТЕ И СЪЛЗИТЕ ВИ КАК ПРЕЛИВАТ В СЪРЦЕТО МИ !
Ще ги посрамя за тяхната гордост и беззаконие !
Противни закони създават , а страх от Моя закон нямат !
Затова ще пречупя гордостта им , надменността и безхаберието им , когато казват : „ АЗ СЪМ И НЯМА ДРУГ НАД МЕНЕ ! “
Ще ги съборя ! Да ще ги изрина , както се рине боклук от сметището ! Ще ги унищожа и спомен няма да остане от тях !
Силата Ми е голяма ! Чашата Ми прелива ! Гневът Ми е неудържим ! Идвам скоро със възмездието в ръката ми за тях и заради вас народе Мой , за да им отдам дължимото им , а на вас спасение !
С КОГО СЕ ПОДИГРАВАТЕ ВИЕ БЕЗБОЖНИ УБИИЦИ ?
КОГО МАЧКАТЕ И НЯМАТЕ НИТО СРАМ , НИТО СТРАХ ?
Няма да се радвате много ! Богатствата , които натрупахте от гърба на народа Ми , ще изгният , заедно с вас !
Възмездието Ми идва скоро и ще го усетите ! Ще затреперите и ще се затриете ! Името ви няма да се помни дълго !
За народа Си , Аз ще се погрижа !
Срещу Моя ръжен не можете да ритате ! Ще се изгорите , както изгорихте душите на българите !
Да ! България е Моя ! И не от сега , а от стари времена !
Старите българи Ме почитаха и Аз се заклех , че ще спася и техните деца !
А вие проклети продажници и убиици , КОЙ ВИ ДАВА ПРАВО ДА ОТНЕМАТЕ НЕВИНЕН ЖИВОТ ?
Правите капани и се гордеете с това ! Сами ще паднете в тях !
Творите закони , но не по Моята воля . Властта е Моя и тук на небето и горе на земята ! Правите ги , за да угнетявате измъченият вече от вас Мой народ и да богатеете още и още !
Но Аз Господ , чието име е „ ГОСПОД НА СИЛИТЕ “ , Който съм любов , но и огън изпояждащ , ИДВАМ СКОРО !
И ще ви съдя скоро : „ ВСЕКИМУ , СПОРЕД НЕЧЕСТИВИТЕ ВИ ДЕЛА ! “ ТОВА ДА ЗНАЕТЕ !
Търпете народе Мой , още малко ! Плачете , молете се ! Научете се да носите скърби , защото така правеха и с Мене !
И вярвайте на Моите обещания !
Моите изговорени думи празни не се връщат !
Имайте вяра в Мене !
Защото вярата побеждава света !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.