cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 25 август 2019 г.

ДУМИ ОТ ДУХА НА ГОСПОДА

ДУМИ ОТ ДУХА НА ГОСПОДА
ДУМИ НА ЖИВОТ

ЧУЙТЕ НАРОДЕ БЪЛГАРСКИ

ЧУЙТЕ Моя глас ! На теб говоря Аз !
Отвори ушите си и слушай :
ЩО ГОВОРИ ДУХЪТ НА ИСТИНАТА :

" ПОТЪРСЕТЕ СЛОВОТО МИ И ЧЕТЕТЕ ДУМИТЕ МИ !
СЛУШАЙТЕ ПРАВИЛАТА , КОЙТО ЩЕ ВИ УЧА , ЗА ДА ГИ ИЗПЪЛНЯВАТЕ !
Там ще откриете много заповеди , които искам да ги спазвате !
ПОТЪРСЕТЕ МЕ С ЦЯЛОТО СИ СЪРЦЕ , ДУША И УМ , ЗА ДА ЖИВЕЕТЕ !
Ако пазите това , което ви заръчвам ще бъдете мъдри и разумни в очите на народите , които ще чуят тези наредби и ще кажат : Вт.4 : 6
" ТАЗИ ВЕЛИКА НАЦИЯ НАИСТИНА Е МЪДЪР И ВЕЛИК НАРОД ! "
И тогава за всичко , за което ще Ме призоваване, Аз ще бъда с вас .
А народите ще казват :
" КОЯ Е ТАЗИ ВЕЛИКА НАЦИЯ , НА КОЯТО БОГОВЕТЕ Й СА ТАКА БЛИЗО ДО НЕЯ , КАКТО Е ВИНАГИ НАШИЯ ГОСПОД БОГ , ЗА ВСИЧКО , ЗА КОЕТО ГО ПРИЗОВАВАТ ?
И КАКВА Е ТАЗИ ВЕЛИКА НАЦИЯ , КОЯТО ИМА ТАКИВА СПРАВЕДЛИВИ НАРЕДБИ И ПРАВИЛА ? "
Учете правилата Ми , чада Български и ги живейте !
Потърсихте Ме и ето Аз ви говоря , ДНЕС :
Мене не можете да видите , но ЕТО МОЕТО СЛОВО Е СРЕД ВАС !
Четете го и Аз ще ви говоря , чрез него .
Научете се да се боите от Мене , през всичките дни на живота си , който живеете на земята !
Научете и чадата си да се боят от Мене и да не съгрешават , защото :
" СТРАХЪТ ОТ ГОСПОДА Е НАЧАЛО НА МЪДРОСТТА ! "
НАЦИЯ , КОЯТО Е МЪДРА И РАЗУМНА , ПРОСЛАВЯ МЕНЕ И АЗ НЕЯ !
Не тъжете, че сега сте като :
" смазана тръстика " , " защото Аз " смазана тръстика никак няма да пречупя ! "
Спомнете си как изведох еврейския народ от Египетското робство , от лапите на ФАРАОНА !
КАК НАПРАВИХ ПЪТ , ТАМ , КЪДЕТО НЯМАШЕ ПЪТ И ПО ЧОВЕШКИ НЕ Е ВЪЗМОЖНО ДА СЕ НАПРАВИ : КАК РАЗДЕЛИХ ЧЕРВЕНО МОРЕ , ЗА ДА МИНАТ ПО СУХО .
Мислите ли , че вас не мога да изведа ?
Вярвайте Ми : " ЗА МЕНЕ НЕВЪЗМОЖНО НЕЩО НЯМА ! "Лк .1: 37

ЧУЙТЕ НАРОДЕ БЪЛГАРСКИ ,
ОТХВЪРЛЕТЕ ОТ СЪРЦАТА СИ ВСЯКАКВИ ИДОЛИ И НАПРАВЕТЕ МЯСТО ЗА СВЕТИЯТ МИ ДУХ , ЗА ДА ЖИВЕЯ В СЪРЦАТА ВИ !
ТАКА ЩЕ ОПАЗИТЕ ДУШИТЕ СИ , СЪРЦАТА СИ , ЖИВОТА СИ И ЖИВОТА НА ВАШИТЕ СИНОВЕ И ДЪЩЕРИ !

ВИЕ СТЕ МОЙ ВЪЗЛЮБЕН НАРОД ОТ ВЕКОВЕ ! ЕТО ДНЕС АЗ ВИ КАЗВАМ :
" ИЗБРАНИ СТЕ ДА БЪДЕТЕ МОЙ НАРОД И НАСЛЕДСТВО МОЕ !
ВНИМАВАЙТЕ НА ДУМИТЕ МИ , КОИТО ЩЕ ВИ ГОВОРЯ ДНЕС !
АЗ СЪМ БОГ ЛЮБОВ , МИЛОСТИВ , ЖАЛОСТИВ И ДЪЛГОТЪРПЕЛИВ , НО
СЪМ И ОГЪН ПОЯЖДАЩ !
НЕ СЕ МАМЕТЕ : " НЯМА ДРУГ БОГ , ОСВЕН МЕНЕ " И НЕ СИ ИГРАЙТЕ С МОЯ ОГЪН !
НЕ МЕ ИЗПИТВАЙТЕ И НЕ МЕ РАЗГНЕВЯВАЙТЕ !
ТЪРСЕТЕ МЕ И ЩЕ МЕ НАМЕРИТЕ , НО С ЦЯЛОТО СИ СЪРЦЕ И С ЦЯЛАТА СИ ДУША !
ВИЕ СТЕ в беда и Ме потърсихте и ето Аз чух викът ви и ще ВИ ПОМОГНА И ЩЕ ВИ ИЗБАВЯ , НО ВОЛЯТА МИ ДНЕС Е ДА ЧУЕТЕ МОЯ ГЛАС :
" АЗ ГОСПОД СЪМ МИЛОСТИВ И ЖАЛОСТИВ И НЯМА ДА ВИ ОСТАВЯ , НИТО ЩЕ ВИ ПОГУБЯ , НО ЩЕ ВИ ИЗВЕДА И ЩЕ ВИ ВОДЯ , КАКТО ОВЧАР ВОДИ СТАДОТО СИ !
АЗ ЩЕ БЪДА ВАШИЯТ ПАСТИР И " ПРЕДНА И ЗАДНА СТРАЖА " И РЪКАТА МИ ЩЕ БЪДЕ ВИНАГИ НАД ВАС ЗА ДОБРО И НЯМА ДА ПОЗВОЛЯ НА БЕЗБОЖНИТЕ ДА СЕ УДОВОЛСТВАТ И ДА ИЗПЪЛНЯТ ПЪКЛЕНИТЕ СИ ПЛАНОВЕ ЗА ВАС !
ВИЕ СТЕ УГНЕТЕН НАРОД , СИРОМАШКИ ЛЮДЕ , ЗАТОВА СЪРЦЕТО МИ ЗАПЛАКА ЗА ВАС И ЗАТОВА ЩЕ ОТДАМ ПРАВОСЪДИЕТО НА УГНЕТЕНИТЕ И ПРАВОТО НА СИРОМАСИТЕ !
И ВИЕ ЩЕ ПРОСЛАВИТЕ ИМЕТО МИ И АЗ ЩЕ БЪДА СРЕД ВАС С МОЕТО ПРИСЪСТВИЕ ! "
АМИН СВЯТИ ДУШЕ !
Благодаря Ти Отче милостиви !
Да бъде благословена името Ти от сега и да ВЕКА! АМИН!)
АВИН !! АМИН !! АМИН !!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.