cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 2 август 2019 г.

Из 2 книга Извор на жива вода -И Извор на надежда

ДА ХОДИШ ПО ДУХА Когато познаеш Господа , когато решиш да Го следваш , когато чуваш Неговия глас , ти се задължаваш да Го слушаш и да вършиш Неговата воля -това ще рече : ДА ХОДИШ В ДУХА НА ГОСПАДА ! Духовният човек мисли духовно , говори духовно , разсъждава духовно , постъпва духовно. И всичко това благодарение на присъствието на Светият Божи Дух. Без свидетелството на Духът не можеш да вършиш Божията воля , не можеш да устояваш в пътя на Господа . Днес много са претендиращите за вярно християнство , но техният дух ги издава , истински ли са или не ? Онези, които ходят в Духът имат своите отличителни черти . За това ще пиша по - нататък . Когато започнах да следвам Христос не мога да кажа ,че бях духовна или съвършенн . Нито сега мога след 27 години да каза ,че съм постигтала голяма свяност .Но едно беше вярно , че имах вяра в Него , че Го обичах и имах желание да Го слушам и да върша волята Му . И днес продължавам да върша това , което Господ започна с мен 1992 година . Заварвам задното и се впускам напред , като гоня Неговата цел и върша Неговата воля . Сега разбирам , че Бог търси точно такива за Своето Дело -верни Божи чада ! Духовенството е процес на изграждане . То си има своите стъпки . Когато Бог ми проговори за моята мисия и за служението ми , Той ме предупреди : " И няма да се плашиш от никой И от нищо , защото Аз ще бъда с теб ! Власти ще идват да те заплашват , но ти ще им отговаряш без да се страхуваш : " ТАКА казва Господ ! Имате власт в света , но на Божието нямате пръст ! И ще продължаваш да Ми служиш и да вършиш Моята воля ! Ще те гонят , още ще бъдеш мразена заради Името Ми , ще бъдеш предавана от братята си , но това да не те плаши : ТАКА правеха и с Мен и с теб ще правят същото , но ти продължавай напред без да спираш . Всичко оставяй на Мене , защото Аз ще воюваме за тебе . А ти върши Волята Ми ! " И какво трябваше да върша : Да говоря в болницата за Него ! Да се моля върху болните ! Да свидетелствам със живота си за Него , на онези , които не Го познаваха ! " МОЯТА ВОЛЯ Е : Да говориш за Мен на всички болни , че трябва да вярват в Мен , да говориш на лекарите , на сестрите .Те всички трябва да вярват в Моето име . Много от тях не само не Ме познават , но са болни и имат нужда от Моето изцеление ! Ще говориш , ще се молиш и ще пееш за Мен , защото си ми ИЗБРАНА : " Чрез Дух Свети и Слово Божие да лекуваш МОЯ народ " и онези които ще ти изпращам и където ще те пращам . и няма да се плашиш от никой . Ще дойде ден , ще те изхвърлят заради Името Ми , но ти не се плаши , защото Аз ще ти бъде Началник и ти ще работиш на Моята нива ! " Бог ми каза още : " До сега си ходила където си щеш , но от сега ще ходиш където нещеш ! " Което означаваше ,че трябва да се подчинявам на Духът Му , а не на Моя плътски ум . И всичко това Духът ми говореше . Може би , ако човек ми беше говорил , нямаше да го послушам ? Аз обаче по собствена воля вече бях подчинена на Моя Господ ! Никой не знаеше какво става с мен . Дори пастирите ми . Един от тях беше брат Борис , който и до днес остана верен на Господа и моят доверен ПАСТОР. С който не сме си казали една прека дума и винаги ме е и сега продължава да ме наставлява в пътя на Господа . Но в първите години той не знаеше нищо за това което Бог изискваше от мен . Искам да ви кажа , скъпи приятели ,читатели , братя и сестри : Не ви ли е дадено от Горе да служите на Бога не се захващайте , защото Бог не е за подигравка и още Той е Бог ЛЮБОВ , но и огън изпояждащ . По натам ще говорим за това . Без Святия Дух в сърцето не ще устоиш да останеш верен . А за да останеш верен се изисква постоянство , дръзновение и жертвеност. И като се провалиш Духът ще ти каже : " По - добре да не Ме беше познал ! Върна се окъпаната свиня в блювоча ! " Да не бъде ! Запомни : " Обещаеш ли се на Бога веднъж , връщане на зад няма ! " загубваш душата си , живота си и спасението си , което Господ Исус Христос изработи за теб и за мен на Голготският кръст !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.