cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 1 февруари 2015 г.

ГОСПОДИ ИСКАМ ДА ТЕ СРЕЩНА!!!


                                                                   Мт 7:7

                               "Искайте и ще ви се даде;
                                 търсете и ще намерите,
                                 хлопайте и ще ви се отвори,
                                 защото всеки ,който иска ,
                                 получава ;който търси , намира;
                                 и на този ,който хлопа ще се отвори."

                Господи искам да те срещна!-би трябвало да бъде призива на всеки невярващ.
измъчвам се вътре в сърцето си като гледам как минават
годините на живота ни ,а хората тънат в тъмнина и в грях и никои не търси Господа ..
А колко малко му трябва на човек ,за да намери Господа .
Просто трябва да каже:"ГОСПОДИ ИСКАМ ДА ТЕ СРЕЩНА!"И както казва Словото в Мт 7:7
 "Търсете и ще намерите....." или търсете ме и ще ме намерите!"
И си спомням моята малка дъщеря преди години беше малка и беше писала на една бележка :"Господи ако те има както казва мама искам да те срещна !"
Какво е преживявала ,какво е измъчвало душата й незнам и
тя изпадна в кома .След два дена ,когато излезе от комата
ни засвидетелства ,че видяла Исус ,рая и още неща,който и разкрили пред очите невероятна красота . Поискала да остане там ,но Исус й показал името й ,което било написано на ръката му и я изпратил с мисия на земята.
      Чудни и различни са начините по който бог се открива на исвоите избрани чада.Но истината ,която Бог ни обещава е:"Търсете Ме ,защото ,който Ме  търси ще Ме намери."
      Същото се отнася и за онези ,които вече са Го познали.
Не трябва да спираме да търсиме Божието присъствие познали и намерили веднъж Господа.
 Много пъти в живота ни нападат проблеми грижи безработица ,кризи, който стягат нашите сърца и като не виждаме изход започваме да обвиняваме Господа, като казваме:"Господи, Ти ме забрави?" Но не е така .Не е вярно.Защото Господ казва :
"Никак няма да те оставя и никак няма да те забравя!"
Но ,не! Бог е със всеки ,който Го търси със своите мисли и сърце.Бог е и тук Бог е и навсякъде и не забравя никого.
      Бог може да се намери и чрез Словото Му.чрез Словото Си той говори на сърцето ти:"Аз съм тук за да те благославям!"Но Той не само говори Той може да те консултира ,да те упътва ,да те моделира.
      Словото на Бога може да те промени братко и сестро.
Не само теб ,но и целият ти живот.Търсете Господа.
Кажете на Господа :"ИСКАМ ДА ТЕ СРЕЩНА,ГОСПОДИ.
Господ не само ще ти говори ,но той има за теб над 500 обещания,които е готов да ги изпъни за теб,защото те обича.
Търсете Господа и ще го намерите.Искайте и ще ви се даде.
Искайте с вяра .Макар и колкото житено зърно и Бог ще направи всичко за вас.
Кажете на Господа:"Дай ни вяра Господи.Дай ни сила ,дай ни мощ!"Искайте в името на Исус с вяра и Бог ще ви благослови.Моят племенник 8 години нямаха деца .Поисках с вяра тук в Италия и Бог им подари син.-Слава на Бога !
Искайте с молитва .Без да се съмнявате.Бях седнала сред една полянка с детелинки.Поисках от бога да ми даде детелинка с четири листа .Бях в Божието присъствие и се помолих.Пойсках от Бога със затворени очи да откъсна четирилистна детелинка .Аз знам,че Ти сега си с мен и покажи ми че си тук и ме обичаш Господи ,за да те възлюбя още повече.И Бог направи едно малко чудо.Извадих ръката си изсред детелинките и в пръстите ми имаше 4листна детелинка.Това е нещо от малките неща ,който съм искала и Бог ми е дал.
Бог иска като Го намериш да общува с теб като приятел баща и брат.Той иска да ти даде радост ,мирът Свой и Своята голяма любов.Той иска да те лекува ,да те учи и наставлява ,да те благославя духовно и материално.
"Хлопайте и ще ви се отвори!"-казва Словото.Портите на Рая.Царството небесно.Божиите благословения са горе при Отца .И Той ти казва днес братко и сестро:"Какво чакаш сине Мой/дъще Моя/.Търси Ме и ще Ме намериш,искай и ще ти дам попросеното на сърцето ти,хлопай и ще ти отворя,защото в сърцето ми има място за теб.Но във вашите сърца е тясно за мен.
Не гледайте на човеци ,а погледнете на Мен и Аз ще ви дам
 нещо ново-вяра или онова ,което сърцето ви е пожелало.
И като искаш и очакваш с вяра- вярвай ,че вече си го получили ще го имаш.Авраам чакаше и Бог му го даде ,защото чакаше с вяра.Бог казва :"Да ,ще ти го дам!"
Нека кажем .АМИН ГОСПОДИ.ИСКАМ ДА ТЕ СРЕЩНА ,ГОСПОДИ! ОБИЧАМ ТЕ ИСУСЕ!Дай ми вяра ,сила и повече от Твоята любов.Ела в нашите семейства .Дай твоята любов и покажи милост към децата ни.Да спасение на целият ни дом,защото ти си казал ,че ако един повярва ще спаси целият си дом.Да,Боже,
Мой в Името на Исус искам и моля точно това тази вечер ,защото за Тебе няма нищо невъзможно.
    Нека всички ,които четем тази тема да кажем Амин за нашите семейства .
ЕЛА ,ГОСПОДИ вВ СЪНЯТ МИ ТАЗИ ВЕЧЕР ,ИСКАМ ДА ТЕ СТЕЩНА! АМИН!

     Бог да ни благослови и преумножи Своите милости към нас човеците ,които искаме среща с Него.Слава на Името Му от сега и до века .Амин

 С Божия благодат:сестра Искра

                                

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.