cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 6 февруари 2015 г.

ЗАЩО , ГОСПОДИ ? ЗАЩО ?



                                                        Езек.12 : 19

                   " .....защото ще бъде лишена земята им
                   от изобилието си поради беззаконието на
                   всички , които живеят във нея."

        Слушах днес стенанието на един брат , който е болен от сърце ,а жена му от тежка неизлечима болест . Нямат пари ,нямат за лекарства ,нямат за хляба .И чувам брата като се молихме да казва на Бога :"Защо , Господи?Защо ?" А сълзите задавяха гърлата ни.
      Когато приключихме разговора и молитвата  аз поисках отговор от моя Бог . И като отворих Словото Св.Дух ми
  проговори чрез Езекия 12:19 "....поради беззаконията на всички , които живеят на тази земя ".Колко е точен нашият Господ. Благодаря Ти ,Господи!
 Реших да започна темата и бабата  ,която гледам ме повика и ми казва  : " Гледай , гледай!!!" Какво да гледам?-
питам я аз ? " Не виждаш ли Исус ? Ето Го стои до масата! ".
Това ми беше достатъчно , за да знам ,че трябва да започвам темата .И така Св. Дух ми подсказа много неща ,които с Негова помощ ще споделя с вас братя и сестри и скъпи мой приятели ,които четете моите прости темички ,но подбудени от Духа.
    Преди години си спомням в една неделна служба , в който ден имаше и избори за ново правителство Бог ни проговори
чрез един от своите пророци:" Молете се ,че днес влезе дявола в правителството!" И до днес не съм чувала да казва Господ ,че той вече е излязнал . За съжаление.
И сега си спомням Словото ,което казва : " Когато властта не е от Бога народът пъшка. "
     На много места в Своето Слово  Бог предупреждава Своя
народ да бъдат смирени , да имат любов помежду си ,да почитат управниците . Но днес Словото казва ,че вследствие беззаконията на всички ,които живеят в тази земя , земята ще бъде лишена  от изобилието си . Населените градове ще запустеят и земята ще бъде изоставена .Това слово се каза преди много ,години.Това
слово Бог говори и днес .
     Бог предупреждава за непослушанието , за подтисничеството , за управниците , за Божият дом и Божият народ ,които със своето непослушание и беззаконие подбуждат Божият гняв . Вчера Бог говореше за Съдния ден ,а днес ни предупреждава ,че времето на Неговото идване наближава.
Много казват:" Дните минават ,а никое видение не се сбъдва?"-Езек. 12:22
    Но днес Бог предупреждава ,че : "Наближават дните и
изпълнението на всяко видение."-Езек.12:23
Много лъжепророци мамиха народа ми , като казваха лъжливи предсказания , относно моето идване .Но днес
Св. Дух  казва чрез Езек.12:25 " Защото , Аз Господ ,Аз ще
говоря и словото , което ще изговоря , ще се изпълни........"
така казва Господ:" Ни една от думите Ми не ще се отдалечава повече ,но словото ,което изговоря ще се изпълни. "
      Днешното слово е за управата на моя народ . Нека се молим за справедливо управление на нашият народ и за страхопочитание от Господа. Защото ,когато народът "ПЪШКА" и Господ Го боли.
     Нека се молим за църквите и за смирение на Божиите ръководители . За повече любов в сърцата на българите и за
милосърдие към бедните и страдащите.
    Видението е за цяла България . Бог да пази България и българският народ . Да даде мъдрост да следваме Неговите наставления и предупреждения . Да даде търпение на онези ,които нямат сили и са отпаднали в надеждата.
Нека всички се молим от сърце за възстановяване мира в България и в целият свят . За Русия и Украйна .за Сирия , Ирак , Йордания ,Израел . За Америка ,САЩ и за мира по цялото земно кълбо . Нека всички кажем . Амин ДОЙДИ
ГОСПОДИ ! ДОНЕСИ ТВОЯТ МИР НА ЗЕМЯТА!
 Бог да ни благослови и изпълни с любов , вяра и надежда!


С Божия Благодат : сестра Искра


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.