cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 27 февруари 2015 г.

КАК БОГ ГОВОРИ НА СВОИТЕ СЛУЖИТЕЛИ ?



                               " Чуй гласът ми чадо мое и се не бой!!!..."
                                          МОЛИТВА

                       Господи , Боже мой ,
имам нужда от теб Татко мой . Имам нужда да чуя Твоя глас, Твоето наставление и Твоята утеха .
Моля Те Спасителю на моята душа говори ми тази вечер.
Чувствам се слава и самотна .Имам нужда от Твоето присъствие и утешително слово.
Дай ми сили да продължа напред . Моля Те имам здравословни проблеми . Помогни ми с Твоето миро и помазание . Изцели костите ми и ми дай сила да ти служа и занапред , мили Боже.
    Притури на вярата ми вяра .На мъдростта ми мъдрост.
на знанието ,знание.Дай ми пълнотата на Святия Си Дух
и води ме в правият си път.
Премахни всяка преграда и всеки проблем ,който пречат на моето сужение.Спомни Си как Ти служех с първата си любов и не ме забравяй мили Боже.
    Ти Си моята защита  , щит и канара .Без Тебе живота ми е немислим.Пази ме от лукавия и защити домът ми и децата ми.Знам ,че ти ме обичаш и проля кръвта Си заради мен и Ти благодаря от цялото си сърце за този незаслужен дар.
    Обичам Те Татко небесен и оставям живота си ,здравето си и децата си в Твойта ръка .Говори ми тази вечер, моля Те в името на Исус !
СЛАВА ДА БЪДЕ НА ИМЕТО ТИ ОТ СЕГА И ДО ВЕКА!
Амин!!! 

                                        ОТГОВОР

Не се плаши дъще моя! Аз те обичам и ще ти дам всичко каквото поискаш . Вяра ли искаш-вяра ще ти дам. Сила ли
искаш -сила ще ти дам.
     Приготвил съм за теб много невиждани неща . Не се тревожи за нищо . Имай вяра в Мене ! Промени мислите си и
гледай само нагоре . Твоят Бог е пред теб! Аз съм Онзи ,
Който прави всяко нещо . За Мен няма нищо невъзможно!
     Отвори сърцето си и чети Йоана и Аз ще ти говоря чрез Словото Си.
Ти си мой специален инструмент . Ти трябва да вървиш напред и да светиш . Ти си моята светлина .
      Днес те призовавам отново и ти казвам:ДЕРЗАЙ!
Остави на Мен всичките си грижи и ми служи с цяло сърце
Твоят Бог ще промисли за всичко.
      Ти си моя служителка и ти казвам :"Върви напред с цялото си сърце ! Остави лошите мисли . Не мисли за това ,което е минало . Имай ново сърце . И върви напред Аз съм с теб и ще извърша Моите обещания за теб и за твоето бъдеще.
     Върви ми служи и се не бой ,дъще моя!Аз съм с теб! "

Благодаря на моя Господ ,че е Жив и винаги намира начин да ни утешава и закриля.БЛАГОДАРЯ ТИ,БОЖЕ МОЙ!

С Божия Благодат :сестра Искра



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.