cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 16 февруари 2015 г.

ПРОМЯНАТА

 
                                             Мт .5 : 48

                      " И тъй , бъдете съвършени и вие ,
                         както е съвършен вашият небесен Отец."

      Днешната тема ще бъде свързана с нещо , което много хора не биха се съгласили.А именно:" ПОМЯНАТА "
Хубаво е да говорим за любовта ,за радостта ,за мира , за тишината и за още какво ли не ,което Царството Божие ни предлага . Но днешната тема ще бъде за промяната на
нашия живот , на нашия характер , виждания , мироглед.
Промяна , която е един процес на дълга вътрешна борба и
който поеме пътя на промяната трябва да воюва със самия себе си в името на нещо много важно и ценно.
    Промяната трябва да има виждане , подбуждение и крайна цел.
ХРИСТИЯНСТВОТО е процес на промяна към добро.Когато
Исус каза ,че дойде за грешните ,а не за праведните и за болните ,а не за здравите , това трябва да ви говори ,че Той дойде с мисия да ПРОМЕНИ СВЕТА към добро.Тази мисия
продължава години и ще продължи още много /Бог знае ?/ ,
но какво трябва да знаеш ти братко и сестро ,който си поел този Път на благословение?
"ДА СЛЕДВАШ ХРИСТА!"
    Ще ви дам няколко примера със себе си.Незнам как ще го
приемете ,но примерите са много простички , но и много ми помогнаха в моя християнски живот.
     Първото нещо , което научих от една много стара и добра сестра в Господа беше ,че трябва да сме послушни на Божия глас . Може да го чуеш в сън , на ухо , от Словото и също от устата на брат или сестра ,а така също и от Божия служител.
Днес Божия глас ни кани към святост . Колко биха се съгласили с този призив?
"....БЪДЕТЕ СВЯТИ ,ЗАЩОТО АЗ СЪМ СВЯТ!"-Лев 11:45
Святостта  е именно промяната на състоянието , в което се намираш . Ако някой си мисли ,че Бог го призовава само за да черпи благословения ,лъже се.
     Първото нещо ,което Бог промени в мен беше външният ми вид . Много хора смятат ,че тоалетите , модата ,украшенията и гримът са от голямо значение как ще бъдеш приет от околните . Същото мислех и аз докато
не срещнах Исус.
     Същата баба /сестра / в Господа като ме видя още първия път не можа да се въздържи и ми каза :"Така Господу не си угодна!". Казах и ,че Той ме призова ,но не ми каза , че трябва да сваля украшенията или гримът си . Бях убедена със светското си мислене, че съм права . Когато се 
прибирах казах на моя Господ ,че така се харесвам ,но ако наистина :"Ти искаш да се променя по Твоята воля дай ми да го разбера."И така когато отидох в края на седмицата в Господния ден отидох такава каквато майка ме е родила и такава ,каквато Господ ме искаше.
     Промяната стана за кратко време , но завърши с победа и голяма радост .Това ,което ми "разкри" сестрата беше:
Бог те иска съд за почетна употреба и да бъдеш свята ,
чиста и непорочна -като Него." Не познавах Исус ,но веднага разбрах ,че бабата беше права и това ме направи горда ,че Св.Дух започна да работи още в самото начало с мен . Благодаря на Господа ,че ме срещна с тази добра сестра , която сложи едно добро начало на моята промяна .
    Много хора ще се противопоставят ,като ще кажат :
"Бог гледа на сърцето , а не на лицето" Да! Така е. Но , ако
ти не сложиш ред и на външния си вид ,как ще почистиш вътрешното на сърцето си . Мястото ,което трябва да бъде не само почистено , но и свято ,защото Святото ,
Което ще живее в теб не може да обитава в непочистено и
грешно място . И това се постига в процеса на промяна и
осъзнаване "Що е Божия воля?"
     Отидохме с моя пастор и едно семейство в град Враца на служба в Петдесятна църква .Даваха Господна вечеря.
Посегнах да взема от хляба ,но брата ме"пелсна"по ръката
и ми каза да не вземам .Бях послушна , но не можех да си обясня защо не трябваше да вземам Господна?
Чак когато пристигнахме в Лом той ми обясни с две думи:
" В този вид? " Не смеех да задавам повече въпроси , но като
си отидох у дома се огледах в огледалото и започнах да разговарям със Св. Дух . " Господи , помогни ми да разбера истината!" Ни мина много време и разбрах ,че спортният ми вид/ дънките ,дънковото яке ,късата коса ,червилото и маратонките/ са тоалет за друго място ,но не и за Господна вечеря пред святото лице на Господа .Образа на християнката е съвсем друг и аз трябваше да го издиря  ,за
да се постарая да се доближа до Волята на моя Господ.
Благодаря на моя брат Тошко ,че по чуден начин ме подкрепи и насочи в правия път.
Смирението ,послушанието и волята да следваш Твоя Спасител ти дават сили за промяната в твоя живот.
Ще каже някой:"Това са глупости и подробности" Но Бог избра глупавото ,за да засрами мъдрите.Или ,ако чуеш днес гласа на Господа , не мъдрувай и не умувай ,а побързай да си зададеш въпроса :"Какво не съм направил още за да добия онази святост ,която ще ме доближи до образа на моя Господ?"
Освен външния вид ,който трябва да бъде скромен и смирен
Бог иска да види в нас и вътрешна промяна .
       Пак като бяхме във Враца един брат ме изобличи ,че съм яла идоложертвено . И Бог му казал : " Прощавам и ,защото го е сторила в незнание  .Но да не повтаря ,защото ще й бъде грях ."Пак се чудех цяла вечер и трябваше да търся първо какво значи идоложертвено и защо не трябва да се яде.И така осъзнах ,че човек трябва да се грижи не само за външния си вид , но да пази сърцето си .
     И сега искам да обобщя нещата.
Ако ти братко и сестро си докоснат един път от Господа и си приведен в "Неговата кошара " трябва да започнеш да се очистваш от старото си естество .Започни в името на Твоя Спасител да се променяш .Радостта ,която Бог ти даде , мирът и Св.Дух ще ти помагат в Твоя път към промяната .Евангелието и истинското Слово Божие ще
бъдат твои помощник и водител в живота .
    Но , ако ти паднеш и се изцапаш отново не се притеснявай . Бог ще те привдигне и втори път ще те докосне .Тогава ти отново ще бъдеш очистен и изпълнен с голямата радост и тази радост ще бъде съпроводена с желанието да говориш на другите за Своя спасител ,да Му служиш с цялото си сърце и да пееш за Него и Го възхваляваш.
    Второто докосване е много важно за теб , защото Бог ти помага чрез Св. Дух на Исус да бъдеш съвсем променен , очистен и осветен в Неговата кръв и да те изпълни със Своята пълнота и подготви за Своята "Нива".
Затова нека погледнем на Исус ,на Неговият характер , на Неговите добродетели и да кажем:"Исусе , помогни ми да
бъда като Теб!"
    Ние сме Негови свидетели и трябва да се молим за тази промяна и святост ,защото без Неговата помощ ние по-човешки не можем да постигнем нищо.
    ГОСПОДИ ,
МОЛЯ ТЕ ДАЙ НИ РАЗБИРАНЕ И ЖЕЛАНИЕ ДА СЕ ПРОМЕНИМ И ДА СЕ ДОБЛИЖИМ ДО ТВОЯТА СБЯТОСТ! Имаме нужда от комплексно ДОКОСВАНЕ и
ПРОМЯНА ,за да предадем и на другите Твоята воля и наставление . За да бъдем съдове за почетна употреба и за Твоя прослава .
Така Те моля и за Българският народ и за целия свят.
Имаме нужда от ПРОМЯНА и ТВОЕТО СВЯТО ДОКОСВАНЕ!
    Благодариме Ти , за Твоята любов и кръв ,в която имаме съвършено очистване .Слава да бъде на името Ти от сега и до века . Амин!

    С Божия Благодат : сестра Искра










               

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.